رینگ پیستون چیست ؟

بیش از 60 درصد اصطکاک باطن موتور از حرکت تیم پیستون ناشی می شود ، بنابراین همین قسمت از اصلیترین بخشهای تمرکز برای بهبود عملکرد موتورها است. همین مدل از موتورها گشتاور را از نحوه فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و بازگشت آن در داخل سیلندر تولید می کنند. هنگامی که این ایراد پیش میآید می توان منبع ورود همین براده ها و قطعات را به باطن موتور پیدا کرد و بعد مارتل موتور را باز کرد و آن گاه آن را تمیز کرد تا بشود خلل را حل کرد و موتور را تعمیر کنید تا این اتفاق مجدد مشکلی را ساخت نکند. در فرایند کاری موتور و در هنگامی که عمل انفجار ترکیب سوخت و هوا بر روی میدهد، به برهان بسته بودن بخش بالایی محفظه توسط سرسیلندر، باید گزیده وجود داشته باشد که بتواند اهمیت حرکت در سیلندر، نیروی تولید شده را به حرکت تبدیل کند. باید اعتنا نمود که رینگ های کمپرسی در شیار رینگ های بالایی پیستون کارگزاشتن می شوند. یکی از روش های مورد استفاده در پیستونهای ریخته گری ان میباشد که رینگ نشین بالایی را به طور تام به رخ یک مغزی از جنس چدن یا چدن نیکل دار در قالب قرار می دهند و الومینیوم را بدور ان بریزند طریق دیگر کارگزاشتن یک فاصله گذار فولادی می باشد که به منزله تراز بالای رینگ نشین کار می نماید در هنگام ساخت پیستون به روش اهنگری حیطه حلقه نشین را فلز پاشی می نمایند . بیایید چنین موتوری را اهمیت 2 باله 3 متری به 206 بسته و موتور را واضح کنیم . حساس توربومگ هممراه باشید تا درمورد نحوه ی میزان گیری و باز‌نگری تندرست رینگ پیستون اطلاعاتی را به دست آورید. سر سیلندر را می بایست از حیث تاب داشتن نیز آیتم باز‌نگری قرار اعطا کرد که به طور کامل صاف و بودن اعوجاج و پیچ خوردگی باشد. این مدل پیستون. البته استاندارد های Euro 4 و US 07 برای ایجاد موتورها این جور پیستون را در آستانه بازنشستگی قرار دیتا است. فاصله بین دو لبه حلقه پس از کارگزاشتن آن در سیلندر را دهانه حلقه می نامند. پیستون از دو فرآورده آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن ساخته میگردند که هر کدام حساس مزایا و معایبی هستند. میزان بازبودن دهانه رینگ تقریباً 0/03 میلی متر به ازای هر سانتی متر قطر سیلندر می باشد . از همین دسته رینگ می قدرت به تیتر اولی یا این که دو‌مین حلقه کمپرسی به کار گیری نمود. پر‌نور می باشد که به تعداد سیلندرها، پیستون باید در داخل سیلندر نصب گردد به تیتر نمونه موتور 8 سیلندر اساسی 8 پیستون نیز است. از اين گونه رينگ مي اقتدار به تیتر اولين يا دومين رينگ كمپرسي به کار گیری نمود. از مزایای چدن نیز می قدرت به مقاومت بالا در برابر حرارت ، ارزش ذیل و انبساط کم آن اشاره نمود و معایب آن نیز شامل مواقعی زیرا وزن مضاعف و انتقال حرارت قلیل میباشد . همین دسته پیستون ها، انتقال حرارت بهتری دارند. دیواره پیستون در این مرحله پایینی گرد و به رخ بیضی طراحی می گردد که ضمن مهیا آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط همین قطعه در اثر حرارت بالای محیط احتراق، کاملا فرم استوانه به خود میگیرد. 2- به عمل بردن فلز انوار در ساختمان پیستون های آلومنیومی، فلز اینوار آلیاژ فولادی نیکل دار است که همین آلیاژ در حرارت های بالا انبساط مقداری دارد. اصطکاک حاصل از وجود همین ساییدگی ها سبب می شود مصرف سوخت بالا رود. موتورهای تولیدی مدرن اصطکاک میان پیستون و دیواره سیلندر را کلیدی به کار گیری از روکش های پیستون اندک اصطکاک ، عمده کمتر می دهند. برای حفظ همین فاصله ، پیستون می بایست دقیقاً خودرو کاری شود و آلیاژی که از آن ساخته شده هست دقیقاً مشخص می شود تا انبساط حرارتی را در لحاظ بگیرد. تنش اولیه در آن ها به وجود می آید و سبب ساز می شود به جداره سیلندر فشار بیاورند. پله خارجی می بایست به سمت پایین بوده تا نظیر رینگ نوع c کار کرده و این مدل حلقه هم در دومی جارینگی مورد استفاده می گیرد . که بایستی اهمیت فیلر مطلوب میزان گیری شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کرد. در رخ شاتون زدن، موتور خودرو بایستی گشوده شود و همین قطعه بوسیله یک جوشکار جوش داده شود یا این که بلوک سیلندر ردوبدل شود. پیستون از روش یک میله اتصال به میل لنگ متصل می شود. پیستون های اندک اصطکاک : همین پیستونها را از الیاژ الومینیوم دارای سیلیسیم می سازند پس از انکه پیستون ریخته شد بر روی دامنه ان ماده ای شیمیایی می مالند که ذرات الومینیوم را از تراز می زداید و ذرات سیلیسیم را باقی می گذارد در سرانجام مرحله مشقت بار تر و بادوامتری حاصل می شود. پیستون های آلومینیومی را به یکی از دو روش ریختگری وآهنگری می سازند. دو مدل دامن وجود دارد. در عوض استعمال از یک شفت بلند در اتومبیل های چند سیلندره در آن توپی وجود داراست که همگی شاتون های پیستون ها به توپی وصل شده اند . همین امر باعث می گردد تا حاشیه تیز آن اهمیت جداره تماس پیدا نکند. پیستون های آهنگری شده در مقایسه کلیدی پیستون های ریخته گری متراکم خیس و محکم ترند و در دمای ذیل تری کار می نمایند زیرا گرما را خوبتر انتقال می دهند . در صورتی که از تالیف این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در گزینه بهترین رینگ پیستون ef7 لطفا از ورقه ما بخواهید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum hovarda girişinstagram takipçi satın alMobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma