لینک سایت احساس چت

هنگامی که یک کاربر ehsaschat وب سایت مشاغل شما را به اشتراک می گذارد یا “دوست” دارد ، می توانید حساب Google یا Bing Webmaster Tools خود را بررسی کرده و متوجه شوید که تعداد پیوندهای ورودی به وب سایت شما افزایش نیافته است. این به این دلیل است که فیس بوک از طریق یک اسکریپت PHP لینک های خروجی را هدایت می کند ، که برخی از ارزش های بالقوه لینک موتور جستجو را نفی می کند. اگرچه ممکن است پیوند فیس بوک باعث افزایش پیج رنک وب سایت شما نشود ، اما دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است همچنان بخواهید تا حد امکان پیوندهای رسانه های اجتماعی را جذب کنید.

مدیران وب احساس چت می خواهند تعداد پیوندهای ورودی به وب سایت های خود را به دلیل PageRank ، الگوریتم گوگل که قابلیت اطمینان یک وب سایت را با توجه به تعداد دیگر وب سایت هایی که به آن پیوند دارند ، افزایش دهند. به دلیل PageRank ، یک وب سایت قدیمی با لینک های ورودی زیاد می تواند از وب سایت های جدیدتر برای عبارات جستجوی رقابتی بهتر عمل کند.

جذب پیوندهای ورودی برای وب سایت های جدید دشوار است. برخی از مدیران وب سایت ها با ایجاد پیوند در سرویس های رسانه های اجتماعی تلاش می کنند تا بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارند. از آنجا که برخی افراد این روش را هرزنامه هرزنامه می دانند ، برخی از خدمات رسانه های اجتماعی اقداماتی را انجام داده اند تا ارزش موتور جستجو برای پیوندهای ایجاد شده توسط کاربر را به حداقل برسانند. فیس بوک از طریق اسکریپتی تغییر مسیر به نام “l.php” پیوندهای خروجی ارسال می کند. این اسکریپت به کاربران اطلاع می دهد که قصد ترک فیس بوک را دارند و از پیگیری لینک به عنوان بازخورد جلوگیری می کند.

گوگل و بینگ از فعالیت رسانه های اجتماعی به عنوان سیگنالی استفاده می کنند که می تواند بر رتبه بندی یک صفحه در موتور جستجو تأثیر بگذارد – خصوصاً اگر افرادی که پیوند را به اشتراک می گذارند ، پیروان زیادی دارند. از آنجا که اخبار می توانند به سرعت حول آخرین رویدادهای خبری ساخته شوند ، موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی نتایج برای س .الات حساس به زمان ، توجه ویژه ای به فعالیت رسانه های اجتماعی دارند. هنگام استفاده از کاربر هنگام ورود به سیستم فیس بوک ، بینگ همچنین از فعالیت فیس بوک برای حاشیه نویسی در نتایج جستجو استفاده می کند. اگر دوستان کاربر آن را دوست داشته باشند ، نتیجه می تواند اولویت داشته باشد.

از آنجا که فعالیت شبکه های اجتماعی برای اثربخشی موتور جستجوی وب سایت شما ارزشمند است ، علیرغم اینکه پیوندها تاثیری در PageRank ندارند ، منطقی است که تا آنجا که ممکن است مشارکت در شبکه های اجتماعی را تشویق کنید. بسیاری از مدیران وب این کار را با افزودن دکمه هایی انجام می دهند که به کاربران امکان می دهد پست ها را با یک کلیک به اشتراک بگذارند. افزودن دکمه Facebook Like به هر پست می تواند به طور چشمگیری فرکانس اشتراک کاربران در محتوای Facebook شما را افزایش دهد.

Tumblr یک پلت فرم وبلاگ نویسی رایگان است که الگوها ، عکس ها ، برنامه های تلفن همراه و ابزارهای شبکه های اجتماعی را به کاربران خود ارائه می دهد. Tumblr در ابتدا از صفحات PHP پشتیبانی نمی کند ، اما همچنان می توانید از PHP در Tumblr استفاده کنید. شما فقط باید محتوای PHP خود را در یک سرور دیگر میزبانی کرده و با استفاده از کد HTML آن را در Tumblr نمایش دهید تا یک iframe ایجاد کنید. صدها شرکت میزبانی وب رایگان شامل پشتیبانی PHP را ارائه می دهند ، بنابراین یافتن یک میزبان برای صفحات PHP شما کار دشواری نیست.

تعدیل آنلاین اتاق های گفتگو و تالارهای گفتمان به توانایی پردازش هزاران نظر ، میانجیگری در اختلافات و مدیریت محتوای با کیفیت نیاز دارد. برای بیشتر ناظران ، این یک کار عاشقانه و بدون حقوق است ، اما این مهارت ها می تواند منجر به یک حرفه آنلاین جدید و فرصت های پرداختی با مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ شود. برای مخابرات ، این به معنای فرصتی برای کسب حقوق بدون خروج از خانه است.

ناظران آنلاین مهارت های تشویق به مکالمه مثبت را دارند در حالی که نظرات منفی و نادرست را مسدود می کنند. این مهارت ها برای یک پست وبلاگ یا موقعیتی به عنوان راهنمای مباحث وب سایت عالی هستند. هر دو شغل به سبک نوشتاری نیاز دارند که باعث می شود افراد نه تنها بخواهند در مورد یک پست وبلاگ نظر بدهند ، بلکه آن را به اشتراک بگذارند که این باعث افزایش آمار وب سایت می شود. یک مجری مجرب می تواند یک موضوع وبلاگ را به بحثی پر جنب و جوش و قابل تأمل تبدیل کند و برای وب سایت مخاطب ایجاد کند.