مدل های کسب درآمد اینترنتی

چکیده
پیش بینی آینده صنعت خبر با درک تاریخ روزنامه ها و چشم انداز تحویل اخبار آغاز می شود. از آنجا که اینترنت تغییراتی اساسی در توزیع اخبار ایجاد کرده است ، سازمان های موفق آینده در اقتصاد و مقیاس جهانی دیجیتال سرمایه گذاری خواهند کرد. این مطالعه به تنظیمات اخیر در توزیع روزنامه های آمریکایی می پردازد و مدل های تجاری مورد نیاز برای بقای سازمان های خبری را پیش بینی می کند. این تحقیق نشان داد که اینترنت توسعه انتشارات وابسته و تبلیغاتی را پشتیبانی می کند و سازمان های طاقچه ای که موضوع تنگ را پوشش می دهند.

مقدمه
پیش بینی کسب و کار اخبار از آینده با درک ظریف از تاریخ روزنامه ها در ایالات متحده و درک درستی از چشم انداز تحویل خبر فعلی آغاز می شود. با رشد روزافزون خوانندگان آنلاین و تبلیغات بیشتر از مزایای بازاریابی آنلاین ، به نظر می رسد که روزنامه نگاری آنلاین رونق دارد. تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را بر اساس رفتار خواننده آنلاین هدف قرار دهند و میزان اثربخشی آنها را با دقت بی سابقه ای اندازه گیری کنند. اینترنت مدل تجاری میراث روزنامه های چاپی را تهدید می کند. راه اندازی اینترنت راه را برای مشاغل مختل کننده هموار می کند که موفقیت آنها به ظرفیت رشد بازار اینترنت نمایی 1 بستگی دارد

امروز بیش از 65 درصد از افراد 18 تا 29 ساله اخبار خود را از طریق اینترنت دریافت می کنند – از روزنامه ها ، تلویزیون و رادیو. سکوهای دیجیتالی به شرکتهای رسانه ای جدید فرصتی می دهند تا با هزینه های بازاریابی ، توزیع و ایجاد هزینه های پایین تر از شرکتهای رسانه ای میراث ، سریع بسازند. اگرچه ترافیک کاربر برای اکثر شرکتهای رسانه دیجیتال قابل توجه است ، اما درآمد حاصل از شرکتهای رسانه دیجیتال نیست. اقتصاد اینترنت مبتنی بر این مفهوم است که اطلاعات آنلاین فراوان و عمدتاً رایگان است

اینترنت تغییرات اساسی در توزیع اخبار به همراه آورده و طول عمر یک داستان را افزایش داده است. داستان ها هرگز ناپدید نمی شوند و “برای همیشه” در دسترس هستند. در دنیای آنالوگ ، مصرف کنندگان برای خواندن یک داستان خاص یا موضوع خاص ، مجبور بودند یک روزنامه کامل بخرند. قبل از دور انداختن روزنامه ها ، مدت زمانی کوتاه به طول انجامید

امروز ، داستانهای منتشر شده در اینترنت به عنوان محتوای قابل جستجو ، سالها در دسترس هستند. داستان های ویروسی برای مدت طولانی مرتبط هستند. مصرف کنندگان انتخاب فراوانی دارند. کنترل توزیع تا حد زیادی به گوگل ، فیس بوک و توییتر منتقل شده است. انتخاب خواندن دیگر محدود به زمان و مکان نیست. در عوض ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و الگوریتم های جستجو لینک های شخصی شده به مصرف کنندگان را تغذیه می کنند. امروزه ، خوانندگان بهترین و شخصی ترین مطالب را در اینترنت با هزینه و تلاش کمتر دریافت می کنند. 4 مصرف کنندگان “گزینه ای بی نهایت انتخاب برای اخبار ، سرگرمی و غیره” دارند ، به این معنی که محتوا باید از این کالاها استفاده کند. بهترین مطالب به طور گسترده خوانده خواهد شد و توزیع می شود ، در حالی که بدترین محتوای کشف نمی شود. رسانه های اجتماعی و الگوریتم های جستجو روزنامه ها را در عصر اینترنت ربودند. روزنامه ها دیگر بهترین محتوای را ندارند و اطلاعات تحویل داده شده شخصی نمی شوند کسب درآمد اینترنتی

تحقیق زیر سعی در تعیین مدلهای تجاری مناسب برای اینترنت دارد. بیشتر جهان در حال تغییر از دنیای آنالوگ به دنیای دیجیتال هستند ، اما این تحقیق بر رسانه های آمریکایی متمرکز است. این تحقیق سه مدل تجاری را که برای موفقیت در وب ترجیح داده شده است ، شناسایی می کند. همانطور که در معرفی مجدد مدل کسب و کار شما تعریف شده است ، یک مدل کسب و کار “یک فرآیند عملیاتی و مدیریتی است که به [سازمان ها] امکان می دهد ارزش را به شکلی که می توانند با موفقیت تکرار و در مقیاس افزایش دهند ، ارائه دهند.” برای مصرف کنندگان.7

سازمان های رسانه ای و مشاغل موفق آینده در یکی از سه دسته زیر قرار می گیرند: 1) مقیاس وابسته و تبلیغ حمایت شده ، 2) وابسته به اشتراک و پشتیبانی تبلیغاتی یا 3) انتشارات اینترنتی فقط توشیحی. در این مقاله از BuzzFeed ، The Financial Times ، Wall Street Journal ، Daring Fireball و Stratechery به عنوان مطالعات موردی برای پیش بینی آینده تجارت آنلاین خبر استفاده شده است.

دوم زمینه
در اینترنت ، مصرف کنندگان می توانند یکپارچه از بستر به سکوی دیگر ، از داستان به داستان دیگر حرکت کنند. سازمان های خبری میراث ، مزایای استفاده از بخش های مدولار را به یک محصول جمع از دست داده اند. به قول مایکل گلدن ، معاون رئیس و رئیس جمهور نیویورک تایمز ، “ما قدرت بسته را از دست داده ایم.” اطلاعات در اینترنت همه جا فراگیر است و اخبار تبدیل به تبلیغ می شوند.

هر وقت خوانندگان به اینترنت دسترسی داشته باشند ، روزنامه نگاران می توانند سریعاً به مصرف کنندگان برسند. پیوندهای داستان به طور بومی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک و توییتر ظاهر می شوند یا در عرض چند ثانیه از طریق ایمیل یا iMessage به اشتراک گذاشته می شوند. پیش از اینترنت ، تیراژ روزنامه ها از نظر جغرافیایی با دسترسی کامیون های تحویل و تعداد چاپخانه ها محدود بود. قبل از سال 1994 ، تنها پیروزی