هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را می توان بر شالوده ظاهری که دارند، در دستههای متعدد دستهبندی کرد، بدین ترتیب شرکت سازنده باید با دقت به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک گونه از این قطعه را طراحی کنند. اشکال هدرز را میتوان در سه گونه کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز بایستی حساس اعتنا به موضوعاتی چون ارتقا اقتدار هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از از لوازمی هست که برای ارتقا عجله و قدرت اتومبیل گزینه به کارگیری قرار می گیرد ، برای اینکه بتوانید نهایت راندمان را از خودرو پراید دریافت کنید این مورد یکی از موردها ضروری میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی میباشد که مرحله آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف هم به لحاظ میرسد، از همین جهت در زمان بیرون شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و تولید هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری استعمال شده است، تراز آن صاف و صیقلی چشم میشود و به این استدلال خروج گازهای آلاینده به بهترین وضعیت ممکن واقعه میافتد. چنانچه بخواهیم در رابطه اهمیت طراحی همین قطعه بگوییم؛ باید گفت که این قطعه سطحی تماما صاف و صیقلی دارد، چرا که در صورتی که اینچنین نباشد و بر بر روی تراز آن زبری دیده شود، همین زبری مانع از خروج گاز میشود، به این ترتیب ساخت و طراحی این قطعه را می توان یک فعالیت سخت و مستضعف به دانش منحصر در حیث گرفت. در یک تمجید کلی میتوان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در لحاظ گرفت که در زمانی که قیمت ماشین بالا می رود و افراد توان خرید کردن یک خودرو پرقدرت و با میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می کنند که نصب همین قطعه باعث پیدایش ویژگیهای مختلفی در اتومبیل نیز میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، کلیدی شتاب و کارایی بهتری از ماشین بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در رابطه اساسی طراحی و ایجاد این قطعه با دارد، روزگار و هزینهای میباشد که شما می بایست به جهت آن در نظر بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک فرآیند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین ادله اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استعمال نمیکنند. این دو قطعه از لحاظ جنس و ساختاری اساسی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا وارد شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی حیاتی کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج میشوند و پروسهی انجام این حادثه کلیدی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه حساس مانیفولد، مضاعف پرسرعت و آسانتر میباشد و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر داشته باشد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط مهم هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin Wonmaniabet365cialis fiyatElektronik sigara