تطبیق: به تنهایی در Westmoreland مجموعه مدیریت گرایش به هنر در سن coronavirus

حدود یک دقیقه پیش

یادداشت سردبیر: تطبیق یک به طور منظم سری spotlighting راه جهانی coronavirus بیماری همه گیر در حال تغییر است زندگی روزمره مردم در غرب پنسیلوانیا است.

تنها بودن در یک توقیف موزه کار نمی کند تا به خوبی برای بن استیلر شخصیت در سال 2006 فیلم “شب در موزه.”

این تجربه داگ Evans, مجموعه, مدیر, در Westmoreland موزه هنر آمریکایی آموخته است به گنج در طول coronavirus shutdown.

اگر چه او نه گرینزبورگ موزه باز او گفت که او می یابد شادی خاصی در داشتن زمان به تنهایی در گالری.

او همچنین در بر داشت یک راه جدید برای به اشتراک گذاشتن هنر در داخل با جهان خارج است.

مدیر آن kraybill می, “به چالش کشیده کارکنان به آمد تا با راه های خلاقانه برای حفظ جامعه ما درگیر از طریق رسانه های اجتماعی و آنلاین در حالی که ما به طور موقت بسته شده,” او گفت:. “یک حرکت کوچک اما من فکر کردم برای به اشتراک گذاشتن یک تغییر انتخاب از مجموعه دائمی در شمال خیابان اصلی پنجره برای رهگذران به کشف و لذت بردن است.”

هر جمعه بعد از ظهر او در مکان های مختلف قطعه را در مستطیل بزرگ پنجره.

نگاه کردن از طریق آوریل 10 برای “لئونارد” یک سال 1937 نفت توسط مریم رگنسبورگ Feist از همسرش لئونارد Feist.

مستقر در نیویورک در اواخر هنرمند در واقع او اولین نمایشگاه انفرادی در تنسی در سال 1996. آن را در افتتاح ایوانز می گوید لئونارد Feist به او آموخت که چگونه به کراوات پاپیون — فقط آن را مانند شما در حال بستن بند کفش.

“من انتخاب چیزهایی است که من دوست دارم به دلایل مختلف اما مردم می تواند رسیدن با درخواست برای آنچه که آنها می خواهم برای دیدن” ایوانز گفت.

‘یک کار باور نکردنی’

اولین انتخاب شد رامبراند Peale را یاد پرتره از جورج واشنگتن که لمس ایوانز در بسیاری جهات.

“این یک کار باور نکردنی. جورج واشنگتن به نظر می رسد واقعا خوش تیپ,” او گفت:. “من فکر می کردم کسانی که زرق و برق دار چشم آبی را نشان می دهد تا به راه رفتن مردم در سراسر خیابان. (واشنگتن) نیز افسرده نگاه کنید که مناسب است به بار.”

چشم یادآوری ایوانز از اواخر خود را که او می گوید می شده اند و اطمینان از حضور در یک زمان مثل این.

این Peale نیز بود و در تنسی اولین نقاشی کسب خریداری شده در سال 1958 15 ماه قبل از این موزه به روی عموم باز است.

ایوانز’ به طور منظم وظایف عبارتند از: نظارت بر جزئیات از قبیل وام های حمل و نقل و بیمه برای آینده نمایشگاه. او مسئول مراقبت و ایمنی فیزیکی از قطعات در نمایشگاه و در مجموعه.

“عمده وظیفه نظارت بر دما و رطوبت,” او گفت:. “ناگهانی یا تغییرات شدید می تواند تعدادی از مشکلات برای یک شی بسته به مواد مورد استفاده توسط این هنرمند است.”

یک چشم برای جزئیات

او شده است از صرف وقت در تاریک سگدست, گالری نظارت بر قطعات در “آمریکایی آفریقایی هنر در قرن 20” یک نمایشگاه سفر از موسسه اسمیتسونیان بود که تنها شده باز سه هفته از زمانی که موزه تعطیل است.

در اصل برنامه ریزی شده برای پایان مارس 10, نمایشگاه تمدید خواهد شد از طریق Aug. 16 ایوانز گفت.

“با استفاده از یک بزرگنمایی لنز به رعایت سطح اطلاعات من را تکمیل کرده اند یک بیماری گزارش برای هر شی,” او گفت:.

خود لنز درنگ بیش از سام گیلیام را 1979 روغن روی بوم, “باز کردن سیلندر.”

“من می توانم ببینم brushwork و لایه های که در آن آنها اعمال می شود و چگونه آنها حاوی” او گفت:. “من می توانید ببینید که چگونه کار ایجاد شد. حس من چقدر هنرمند لذت نقاشی.”

او نیز بر روی زمین نشسته “را به بی سر و صدا را در تمام اجزای” از رنه تنومند را “سرهنگ کابینه” a mixed-media قطعه ترکیب فرش و صندلی و کابینت به همراه داشت و اشیاء دست ساز.

بهترین قسمت

این کار او را دوست دارد و نه فقط به خاطر او گذشت زمان در میان آثار زیبا از هنر.

“یک دوست خوب از ما موزه جمع آوری و عمده کمک کننده زنگ زد هفته گذشته به درخواست برخی از سوالات در مورد برنامه ریزی یک نمایشگاه” ایوانز گفت. “او گفت:” من می دانستم که شما می تواند در موزه.’

“مجموعه ای است که نه فقط اشیاء. آن ارتباط با هنرمندان دهندگان و کمک کنندگان. ساخت آن دسته از دوستان که بهترین قسمت این کار است.”

ایوانز یکی از سه کارمند صرف وقت در سایت رسیدگی به کارهای ضروری.

“از آنجا که آن را مانند یک ساختمان بزرگ ما نمی هر گونه مشکل اجتماعی حفظ فاصله,” او گفت:. “ما همه می توانند در طبقه های مختلف و یا در مقابل دقیق گوشه از ساختمان است.”

با بازدید کنندگان در حال حاضر ایوانز می توانید گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود را آهنگسازان مانند Henryk Gorecki, Arvo و Toru Takemitsu — در حالی که مشغول به کار در گالری و یا در دفتر خود. برخی از روز سگ خود را دوستان آقای واکر, a 10-year-old مینیاتور پینچر میکس می آید همراه “برای راحتی و پشتیبانی است.”

شرلی McMarlin یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس شرلی در 724-836-5750, [email protected] و یا از طریق توییتر .

دسته بندی:
AandE | هنر و موزه ها | Westmoreland

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im