آمریکا JetBlue می خواهید مسافران به پوشیدن ماسک در حالی که پرواز

به عنوان covid-19 همه گیر decimates تقاضا برای مسافرت هوایی ایالات متحده حامل گرفته اند چندین اقدامات بی سابقه ای برای افزایش پردازنده ایمنی. آخرین: اصرار مسافران برای پوشیدن ماسک.

بزرگترین حامل خطوط هوایی آمریکا روز دوشنبه گفت که مسافران تحویل داده خواهد شد یک ماسک و ضد عفونی کننده دست در هنگام سوار شدن برخی از پروازهای شروع در اوایل ممکن است. مسافران خواهد بود خواست به دنبال مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل ها را به پوشیدن ماسک صورت, اما شرکت هواپیمایی نمی خواهد نیاز به ماسک پردازنده.

“ما به دنبال مشتریان ما به خوبی به آنها می دهد صلح از ذهن در حالی که آنها در سفر با ما” Kurt Stache American Airlines’ معاون ارشد رئيس جمهور از تجربه مشتری در بیانیه ای گفت:.

این برنامه خواهد شد گسترش به تمام پروازها بر اساس عرضه ماسک و ضد عفونی کننده هواپیمایی نمایندگان گفت.

JetBlue بیشتر رفت, اعلام روز شنبه که همه مسافران را ملزم به پوشیدن پوشش صورت در طول سفر.

“پوشیدن چهره و پوشش نیست در مورد حفاظت از خود را; آن را در مورد حفاظت از کسانی که در اطراف شما” گفت: Joanna Geraghty JetBlue رئیس جمهور و رئیس اجرایی. “این پرواز آداب معاشرت است. پردازنده هوای کابین به خوبی گردش و تمیز از طریق فیلتر ها هر چند دقیقه اما این است که یک فضای مشترک که در آن ما به ملاحظه دیگران است.”

آمریکا JetBlue ایالات دلتا و مرزی شرکت های هواپیمایی باید همه شروع نیاز به خدمه پرواز به پوشیدن ماسک در حالی که انجام وظایف خود را در هوا. برخی از شرکت های هواپیمایی هستند که نیاز به ماسک برای همه کارکنان است که نمی تواند نگه داشتن شش پا از دیگر کارگران و مسافران است.

آتلانتا-بر اساس Delta Air Lines با استفاده از برخی از تکنسین های تعمیر و نگهداری به طور معمول پرداخت می شود برای حفظ هواپیما به جمع آوری پارچه ایمنی ماسک برای دلتا کارگران با هدف ساخت 2,500 ماسک یک هفته. برخی از این مواد برای ماسک خواهد آمد از قطع T-پیراهن از دلتا را در لباس.

تغییرات آمده تنها چند روز پس از ارتباط از خدمه پرواز نوشت: به ایالات متحده حمل و نقل وزیر ایلین چائو و بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر درخواست ماسک بود موظف به خدمه پرواز هواپیمایی کارکنان و مسافران است. اتحادیه نشان دهنده حدود 50000 خدمه پرواز از بیش از 20 شرکت های هواپیمایی.

در پاسخ به این درخواست چائو پیشنهاد در فاکس نیوز در هفته گذشته که او را ترک آن را به فرد شرکت های هواپیمایی به تصمیم می گیرید اگر ماسک برای کارکنان و یا مسافران باید مورد نیاز است.

“ما در حال تشویق اتحادیه های کارگری و مدیریت خطوط هوایی برای صحبت کردن با یکدیگر هستند و ما نیز شرکت در آوردن(ing) آنها را با هم و صحبت کردن در مورد این مسائل” او گفت:.

اداره هوانوردی فدرال در تاریخ 17 آوریل منتشر شد “ایمنی و سلامت راهنمایی” یادداشت که تشویق شرکت های هواپیمایی برای تکمیل ایمنی و ارزیابی ریسک در این روش برای استفاده از “پوشش صورت به عنوان آنها ممکن است تحت تاثیر قرار پوشیدن از ماسک اکسیژن.”

چائو اشاره کرد که فاصله بین مسافران کمتر به چالش کشیدن امروز پس تنها حدود 4 درصد از کرسی ها در ایالات متحده حامل ها پر شده است.

شیوع کروناویروس را مجبور 44 درصد از ملت هواپیمایی ناوگان به پایه می شود با توجه به شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک گروه تجاری برای این کشور حامل. این گروه تخمین می زند که پروازهای داخلی در حال حمل به طور متوسط 10 مسافر در حالی که پروازهای بین المللی در حال حمل به طور متوسط 24.

در میان دیگر تغییرات پیشنهاد شده توسط خطوط هوایی برای کمک به افزایش فاصله بین مسافران, دلتا, ایالات آلاسکا و روح گفت: آنها دیگر رزرو وسط صندلی ها در اکثر بخش های از هواپیما خود را.

چند شرکت های هواپیمایی نیز حذف یا کاهش مواد غذایی و نوشیدنی خدمات ارائه شده در اکثر پروازها برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس.

به عنوان تقاضا برای سفر هوایی قطره چند شرکت های هواپیمایی در حال تلاش برای ایجاد درآمد توسط حمل و نقل در شکم هواپیما خود را حتی زمانی که کابین خالی از مسافر است. دلتا موفق به کسب تایید از FAA هفته گذشته به مسائل باری در سطل های سربار برخی وسیعی از بدن جت.

دسته بندی:
سفر | آمریکا/جهان

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de