ظاهر ثروتمند در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است خود را در صنعت

“هی یو, غنی, پسر بچه چک می گوید:” یک صدای مرد.

یک ویولن نقش اول چند یادداشت از Luigi Boccherini را Minuetto به عنوان یک لباس خوب coiffed نوجوان, چشمک می زند, تصاویر از اسراف در شیوه زندگی: کریستال لوستر Lamborghinis داخل سالن استخر.

خوش آمدید به #richboycheck hashtag on Infinite یک پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب با نوجوانان که در آن ظاهرا ثروتمند “فلکس”—زبان عامیانه برای نشان دادن ثروت خود را—در حالی که دیگران بیرحمانه به مسخره گرفتند. بر روی صفحه نمایش در حال wads پول نقد Rolexes و جعبه های انباشته با طراح کفش ورزشی. (همچنین در روند: satirically نوشتن “گوچی” را بر روی یک تکه کاغذ و چسباندن آن را به خود hoodie.)

که آیا آنها در حال gawked در بت و یا سرگرم کننده ساخته شده است روشن شیفتگی بیش از حد متصل nouveau riche—اغلب-جوان Instagrammers که به شما اجازه دیدن داخل قصرها خود را; این تاریکی که به شما اجازه همکار در داخل خود جعبه.

جزئیات: اتحاد رسانه های اجتماعی تبدیل به یک کار تمام وقت برای نوجوانان, نوجوانان ،

اما اگر Instagram است که لنز خود را در جهان خارج از اتاق خواب خود و یا محله شما در حال مشاهده یک منحرف واقعیت است. یک پروژه به نام Inequaligram اجرا شده توسط دانشگاه شهر نیویورک در نگاه 7.5 میلیون Instagram پست های به اشتراک گذاشته شده در منهتن در سال 2014 و به این نتیجه رسیدند که ثروتمند محلات بودند به طور چشمگیری بیش از نمایندگی در پست ها از جمله کسانی که از مردم زندگی می کردند که در بخش های فقیرتر از شهرستان.

در یک زمان از افزایش نابرابری درآمد در آمریکای شمالی به عنوان بیشتر و بیشتر ثروت متمرکز در دست تعداد بسیار کمی کندو ذهن به نظر می رسد که مورد تأئید است که وفور اما گریزان است ایده آل است. که بهتر است برای فیلتر کردن فقر است. که “vagabond کفش” و “شهر کوچک blues” می توان به راحتی جابجا کردن “شاه تپه بالای لیست” به کانال فرانک سیناترا.

چند میلیارد دلار صنایع ساخته شده در اطراف “نفوذ” میفروخت محبوب آنلاین آمار و ارقام که پیروان هرگز گذاشته و چشم بر آنها را در زندگی واقعی و کسی که تقریبا همیشه به نظر می رسد به طور مستقل ثروتمند. برخی از آنها به صراحت و آشکارا جعلی: خارق العا د-دره “ربات” به نام Lil Miquela است 1.9 میلیون Instagram followers که او به تازگی پیشنهاد سامسونگ Galaxy S20.

Instagram post from @lilmiquela, promoting Samsung Galaxy (@lilmiquela/instagram)

Instagram پست از @lilmiquela ترویج Samsung Galaxy (@lilmiquela/instagram)

آن را به سختی تعجب آور است که مردم را به رفتن به طول های بزرگ برای یک تکه از این پای. پس چه مدرن سرحال انجام دهید ؟ آن را سخت به تصور کنید که منطق. اگر هر کسی که آنلاین پخش بهترین نسخه از خود چرا رفتن یک گام بیشتر و نگاه مانند شخص شما بود ؟ چرا رها نمی کند چند صد دلار و احساس می کنم مثل یک کارداشیان برای نیم ساعت ؟ اگر شما را به یک تصویر آن را حتی بیشتر طول بکشد.

برای افرادی که می خواهید را به یک میانبر مفهوم “جعلی آن تا وقتی که شما آن را” منجر به سنگین دست Photoshopping در یک انتهای طیف موقت اجاره لوکس کالا و خدمات و سالن در جایی در وسط و محور ناامنی خودشیفتگی یا ساده لوحی—طرح های هرمی و جنایی تقلب در دیگر.

جزئیات: کانادا یوتیوب با یک روز کار در دولت فدرال

اما یک شیرجه فلکس فرهنگ نشان می دهد چیزی عمیق تر در جریان است. بدون توجه به انگیزه های خود را, مردم در حال فروش برخی از نسخه خود را. مارک های خود را قرار داده و در محراب از بی ثبات اینترنت در حال بازتابی از خواسته های درونی خود را—و یا حداقل درک خود را از موفقیت است.

رسانه های اجتماعی یک سالن funhouse آینه های بی پایان پر زرق و میدتاون منهتن. مردم کشش و تحریف خود را. آنها مبالغه و باد. اگر آنها نمی, آنها می تواند یک زمان سخت پیدا کردن خروج.

“منطق پشت آن bro? این تقلید می کنی آن تا زمانی که شما آن را به چیزی است ؟ این یک چیز جدی میشه. آثار آن را فرض برای برخی از دلیل.”

که چه YouTuber ChristianAdamG به این نتیجه رسیدند پس از یک آزمایش اجتماعی در بهار گذشته. او سعی faking ثروت در Instagram با استفاده از فتوشاپ—قرار دادن خود را در یک هواپیمای جت خصوصی رانندگی یک ماشین عجیب و غریب ایستاده در کنار مشاهیر—و در پایان یک هفته از تاب و چرخش فرود یک زن و شوهر از هزار پیروان جدید. او در فیلم مستند است که تجربه بیش از 5.6 میلیون بازدید.

YouTuber ChristianAdamG posting a before and after of how he faked wealth on his social channel (ChristianAdamG/YouTube)

YouTuber ChristianAdamG ارسال قبل و بعد از او چگونه جعلی ثروت خود را در کانال اجتماعی (ChristianAdamG/یوتیوب)

وجود دارد یک کلبه صنعت چگونه به راهنمای است که به اشتراک گذاری راهنمایی برای دنبال غنی در ‘گرم مانند یک ویدیو با عنوان “10 راه برای نگاه گران قیمت در بودجه” (1.5 میلیون views) از یک حساب YouTube به نام مدرسه فراوانی است. بسیاری از مشاوره نیازی نیست شما به عنوان یک استعداد photo editor. فقط به پررنگ باشد. برای مثال بازدید از خانه های باز به نگاه مانند شما زندگی می کنند در یک مغرور محل. وقتی خواننده رپ Lil صورتش پدید آمده به عنوان یک اینترنت ستاره در سن نه او به عنوان مارک Louis Vuitton-پوشیدن L. A. بچه پولدار. اما واقعا مادر او مسکن ونکوور با دسترسی به یک پنت هاوس.

برخی از مشاوره است, off-the-wall—یک صندلی توالت و آن را نگاه مثل شما در حال نشستن در یک پنجره هواپیما. اما برخی از آن را حس می کند. می خواهید به نظر می رسد مثل شما می توانید استطاعت Hermes bag? سعی کنید یک بار در فروشگاه و گرفتن عکس. فقط آن را خریداری نیست. می خواهید به نظر می رسد مانند شما ناهار خوردن در high-end رستوران? پست Yelp از بررسی با یک #richkidsofinstagram برچسب در پست های خود را برای اندازه گیری خوبی.

کسانی که مایل به خرج کردن می توانید بکشید کردن ظاهر لوکس بدون داشتن یک رولز رویس. در ونکوور یک پورشه تبدیل خوانده شده را قرار داده و شما را به بیش از 600 دلار برای 24 ساعت اجاره. اما نمی خواهد شما را مانند یک میلیون دلار است ؟ وجود دارد پنت هاوس در Airbnb. طراح لباس از اجاره باند. جت خصوصی شرکت های است که به شما اجازه مطرح در صندلی چرمی حتی اگر هواپیما را ندارد ،

با پای خود را در درب به عنوان یک درک تاثیر گذار—این کمک می کند تا راه برای زیبا بود—آن را ممکن است برای پیوستن به یک عجیب و غریب اکوسیستم از کاربران رسانه های اجتماعی که با همکاری یکدیگر و با کسب و کار آنلاین. اثرگذارندهها حضور واقعی وقایع به ویژه افراد مشهور مهمان جوابی نیامد و در یکدیگر نفوذ تب و تاب بودن, قرار دادن در یک نمایش برای هزاران نفر از gawkers که حساسيت به خود glowy نفوذ تقریبا غیر ممکن است برای اندازه گیری.

جاستین Plosz, 36, میزبانی بدنام حزب در وسیع عمارت در ماه ژوئن گذشته در انمر, B. C., در بالای تپه های کوکیتلام. آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان یک راه اندازی خود را برای روابط عمومی کسب و کار و یک جشن تولد برای دوست خود.

همسایگان و سیاستمداران محلی خشم بودند پس از ماشین های اسپرت و هلیکوپتر مختل شدهاست. یکی از خلبانان بود محکوم فروشنده مواد مخدر, the Vancouver Sun گزارش داد و یک آمبولانس بود به نام حزب پس از یک مظنون مواد مخدر مصرف بیش از حد رخ داده است.

Plosz سابق استفاده می شود فروشنده خودرو از ساسکاچوان هیچ تاسف. او برخی از مشتریان جدید و علاوه بر این حزب برای خود پرداخت می شود. “هزینه هرگز واقعا از من. بسیاری از شرکت ها شد و فقط خوشحال بود وجود دارد. آنها نشان داد تا آنها قرار داده تا تبلیغی چادر آنها آورده دختران زیبا, پس زمینه همه چیز. بنابراین وجود دارد نه بسیاری از سربار,” او می گوید.

یکی دیگر از “crazy” عمارت حزب در آثار برای تورنتو در ماه ژوئن. Plosz است که نام تجاری آن “منحصر به فرد عمارت هلیکوپتر نشان می دهد 2020” و دعوت Instagram اثرگذارندهها به فروش حمایت فضایی در پست های که تبلیغات خود را به حضور و غیاب. رویاهای خود را بزرگتر و بهتر از stunts شامل “یک نظامی مخزن باد چیزی” یا “پس از رسیدن به یک دیوانه در قایق, در یک زیردریایی نظامی.”

مانند هر کسی در Instagram, Plosz که لازم عکس ها با قایق ها و ماشین های ورزشی است که طرح بسیار سرپرستی نسخه از خود را. “این یک شخصیت است. این چیزی است که مردم می خواهید برای دیدن به طوری که چیزی است که شما آنها را نشان می دهد,” او می گوید. “مردم سرگرم می شود; آنها نمی خواهند به تحصیل شد.”

Instagram post from @liltay (@liltay/instagram)

Instagram پست از @liltay (@liltay/instagram)

اگر خود را “شخصیت” شما به ارمغان می آورد موفقیت آن را آسان به احساس مثبت جنیفر Shapka می گوید: زمانی که من به او بگویید در مورد چگونه Plosz می بیند خود را schtick. “من تعجب می کنم اگر تا به حال چیزهایی که کار می کرد که آیا او می تواند احساس خیلی مثبت و قادر به جدا کردن خود را به راحتی از خود را آنلاین شخصیت.”

Shapka که می آموزد روانشناسی رشد در دانشگاه بریتیش کلمبیا می گوید: هیچ تحقیق علمی و در عین حال چرا مردم را به درد فلکس آنلاین. اما او فکر می کند آن را ترکیبی از قرار گرفتن در معرض افراد مشهور سبک زندگی و دانش است که مردم عادی هرگز مانند قبل می توانید با استفاده از آنلاین افراد به عنوان یک وسیله نقلیه برای رسیدن به موفقیت.

“بسیاری از یوتیوب-معروف Instagram-افراد مشهور در حال حاضر که فقط بچه ها به طور منظم که به نحوی ساخته است. بنابراین هر کسی می تواند آن را انجام دهد می گوید:” Shapka. “این واقعا نفوذ این ایده است که شهرت و ثروت است و فقط با چند کلیک دور.”

این هم کاملا طبیعی است برای بچه ها برای امتحان های مختلف هویت به عنوان آنها رشد می کنند تا او اشاره می کند. “اما زمانی که ما اضافه کردن در فن آوری و اضافه می کنیم در رسانه های اجتماعی شما می توانید سعی کنید از آرمانی هویت خود را آنهایی که شما فکر می کنم در حال رفتن به قرعه کشی به دوستان و افزایش محبوبیت خود را. آن است که واقعا فقط به اشتراک گذاشتن آنچه که شما فکر می کنید مردم می خواهید برای دیدن.”

افرادی که لاغر به اصیل هویت آنلاین در زمانی که آنها جوان ممکن است شروع به “احساس جعلی تمام وقت” Shapka می افزاید: “بنابراین من می خواهم نگرانی در مورد توسعه خود را در شرایط قادر به شکل روابط. تمام روابط خود را احساس می کنید نادرست است. حس خود را از خود را احساس نادرست است.”

Eleftherios Soleas یک دانشجوی دکتری در دانشگاه کوئین در کینگستون, Ont., که تحقیق در مورد انگیزه به مطالعه پدیده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با استفاده از رسانه های اجتماعی به انعطاف پذیری—حداقل به رخ کشیدن در مورد موفقیت خود را اگر نه خود Chanel لباس. در رسانه های اجتماعی علمی همسالان دیدن لیوان Prosecco موفقیت یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی را افزایش می دهد در جشن نه در اواخر شب آنها را صرف بازنویسی مقالات. و چون کسانی که تماشاچیان در حال مقایسه خود را به شخص دیگری به شدت سرپرستی بهترین لحظات این باعث می شود آنها احساس ناکافی است. “آنها در حال نوشیدن pulpless آب پرتقال” Soleas می گوید از کاربران رسانه های اجتماعی. “همه قند و هیچ یک از فیبر.”

تلاش به ظاهر موفق در رسانه های اجتماعی می تواند یک راه برای مردم را به احساس بهتری در مورد خود Soleas می گوید. “اگر شما نگاه مثل شما در حال انجام آن شما احساس می کنید مثل شما در حال انجام آن است.” و یا آنها ممکن است به سادگی لذت بردن از با عجله از احساسات مثبت است که می تواند از لایک یا نظر.

قبل از راه اندازی به راهنمایی در مورد نحوه پیدا کردن طراح نگاه به طور یکسان پارچه YouTuber Mirella Derungs پوشیدن آرایش بی عیب و نقص و پر زرق و شال گردن می شود حق را به قلب آن در یک ویدیو با عنوان “چگونه به نگاه غنی AF!” (“AF” در حال وب عامیانه برای “به عنوان f–k”).

“من متوجه مردم می خواهم به دنبال افرادی که نگاه غنی که نگاه به عنوان اگر آنها خود را sh– با هم که نگاه به عنوان اگر آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند در زندگی,” او می گوید: صادقانه “که باید اهداف و در حال کار بر روی چیزی است. مردم فقط به دنبال افراد موفق. چرا که این باعث می شود آنها احساس می کنید الهام گرفته است.”

جایی که تار خط بین پرداخت برای لذت بردن از یک سفر لوکس و پرداخت به نام تجاری خود را به عنوان نوع از کسی که می تواند استطاعت به اویختن در شدس و مطرح در بیابان با یک هلی کوپتر در پس زمینه ؟ در هر صورت شما احتمالا گرفتن عکس های سلفی.

برای افرادی که مشتاق به ایجاد فرصت های شغلی در قدرت از خود Instagram محبوبیت در یک گذار صنعت به ارزش حدود 13 میلیارد دلار در سال است که خط لزوما وجود داشته باشد. مقدار زیادی از کسب و کار آماده به پول نقد در تبلیغات بالقوه است.

بیش از سه یا چهار سال آسمان هلیکوپتر یک heli-ماجراجویی و شرکت در تور ونکوور با همکاری اثرگذارندهها گاهی اوقات ارائه تخفیف و یا مباحث در ازای توصیه های عمومی به پیروان. “این سخت است برای قرار دادن یک پولی شماره به کسب و کار است که شما از آن می گوید:” جورج Lacny شرکت مدیر بازاریابی. “این تنها یکی از بسیاری از راههای مختلف است که هر کسب و کار امروز است درک کنند.”

بدانند که مشروع است (و نه فقط به دنبال یک تعطیلات رایگان) پایین می آید به “خوب کار پلیسی می گوید:” Lacny مانند چک کردن برای الگوهای مشکوک در امثال و نظرات. این مهم است زیرا برخی از مشتاق اثرگذارندهها به صلیب واقعی تقلب.

مردم می توانند خرید جعلی مخاطبان برای حساب های خود را در محدوده US$10-15 هر 1000 followers. یک 2019 مطالعه از CHEQ AI و دانشگاه بالتیمور پیش بینی کرد که اثرگذارندهها خریداری شده که پیروان و یا درگیری از ربات مزارع را فریب تبلیغات را از ما 1.5 میلیارد دلار در این سال است.

همکار کاربران اینترنت انجام یک کار خوب تفرج و شرمندگی افرادی که جعل ثروت خود را. که نیویورک تایمز گزارش داده در پاییز گذشته که Instagram account @BallerBusters پیدا شد و آشکار جعلی اثرگذارندهها یا “#FlexOffenders” برای مخاطبان بزرگ. Instagram و Infinite نظرات مملو از اتهامات fakery.

Anna Sorokin returns from a recess during her trial at New York State Supreme Court, in New York, Monday, April 22, 2019. Sorokin, who claimed to be a German heiress, is on trial on grand larceny and theft of services charges. (Richard Drew/CP)

آنا Sorokin بازده از یک زنگ تفریح در طول محاکمه در ایالت نیویورک دیوان عالی کشور در نیویورک, مارس 22 2019. (ریچارد درو/CP)

اما گاهی اوقات آن را می شود یک پلیس مهم است. آنا Sorokin یک.k.یک. آنا Delvey شد وی در نیویورک در سال گذشته سرقت و بزرگ larceny برای دستکاری بانک ها, هتل ها, جت اپراتور رستوران ها و افراد از بیش از US$200,000 با استفاده از هویت جعلی او ایجاد شده آنلاین. در یک مورد او خالی هتل مینی بار مصرف $6 رژیم غذایی کک و پرسیدن که یخچال پر شود. در دیگر او dined-و-نقش برآب در چهار لیوان شراب دو دودی ساندویچ ماهی قزل آلا و یک سالاد میوه. روس مهاجر بود که نما به عنوان یک آلمانی اری برنده زن به اعدام محکوم شد حداقل چهار سال در زندان است.

در طول باز کردن بیانیه Sorokin وکیل تاد Spodek گفت: وجود یک بیت از آنا در همه. “از طریق لباس نبوغ او ایجاد زندگی که او می خواست برای خودش,” او گفت:. “آنا محتوای آن ندارد با اینکه یک تماشاگر اما می خواستم به یکی از شرکت کنندگان. آنا نیست منتظر فرصت های آنا ایجاد فرصت های. در حال حاضر ما می توانید تمام مربوط به آن است.”

Spodek استناد فرانک سیناترا و رویای صعود به بالای پشته: “اگر من می توانید آن وجود دارد من آن را در هر نقطه!”


این مقاله به نظر می رسد در چاپ در مارس سال 2020 موضوع maclean’s مجله با تیتر “فلکس فرهنگ برای اجاره.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.

اطلاعات بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de