در یک تکلیف برای خود electrical technology lab در انتاریو Mohawk College دوم سال دیپلم دانشجو محمد Awaiskhan Pathan ساخته شده است یک اشتباه بزرگ است. در حالی که کار بر روی ابزار دقیق و کنترل پیچیده فشار آب سیستم—از نوع مورد استفاده در پالایشگاه های نفت و تصفیه آب—او تبدیل به اشتباه شیر.

آب گرفتگی بر روی زمین باعث چه بوده است هزینه ظروف سرباز یا مسافر. بدون پاک کردن مورد نیاز بود اما به دلیل Pathan را تجربه شبیه سازی شده است. او با پوشیدن یک هدست واقعیت افزوده است که به صورت دیجیتال منتقل مناظر و صداها و خطرات ناشی از به ظاهر واقعی وضعیت زندگی.

“من شوکه شده بود که از آب بیرون آمد” می گوید Pathan که فارغ التحصیلان این سقوط. “آن احساس می کند مانند آن است که اتفاق می افتد در مقابل چشمان شما است.”

Mohawk است که در میان چندین دانشکده با تجربه واقعیت تقویت (AR) واقعیت مجازی (VR) و technology یادگیری انطباقی به غنی سازی آموزش و یادگیری تجربه ارائه برنامه ها در یک فاصله از درس و یا تهیه کردن به نیازهای فردی دانش آموز.

جزئیات: Auntie که کمک می کند تا دانش آموزان بومی تنظیم به زندگی دانشگاهی

تلاش بالقوه پیشگامانه است که هنوز در مراحل ابتدایی است.

“ما در گروه تجربی و آزمایشی مرحله می گوید:” دیوید پورتر, مدیر اجرایی eCampusOntario یک استانی تامین می شود نه برای سود مرکز است که با این نسخهها کار میکند متوسطه موسسات به کاوش فن آوری های فعال آموزش و پرورش است. “مردم در حال تلاش برای درک بهترین برنامه های کاربردی فن آوری که به نفع دانش آموزان, درسی و علمی.”

در میان کسانی که در خط مقدم است Mohawk که در آن ماهر-تجارت مدرسان تست شده اند مایکروسافت HoloLens به عنوان یک وسیله کمکی در کلاس درس و آموزش آنلاین. پوشیدن هدست دانش آموزان وارد یک مجازی و سه بعدی در محیط پر از غنی محتوای دیجیتال (مانند شبیه سازی فشار آب سیستم) بدون از دست دادن تماس با محیط اطراف خود. این است واقعیت افزوده شبیه به wildly محبوب بازی از چند سال پیش گوگل بروید.

در مقابل واقعیت مجازی به طور کامل engrosses دانش آموزان در فعالیت است که خاموش جهان است. به جای وجود دارد که بسیار واقعی قطعه از تجهیزات در مقابل شما با خیالی تجهیزات و یا نتایج springing تا از طریق عینک خود را و یا هدست همه چیز را به دانش آموز می بیند که یک شبیه سازی—نوع مانند یک فیلم است.

به عنوان تورنتو game توسعه دهنده Alex Bethke آن قرار می دهد: “VR است که در مورد قرار دادن شما را به کامپیوتر جهان, در حالی که علیرضا در مورد قرار دادن کامپیوتر به جهان ما.”

در یک موهاک کلاس درس جوشکاری مربی کلودیو Mastroianni به نظر می رسد به عنوان pipefitter شاگرد اسپنسر Ritchie دون حمل هدست و برخوردار باریک دیجیتال گرز به جوش دو قطعه فلز در واقعیت مجازی. هر جنبه ای از عملکرد خود را ثبت شده است در نزدیکی صفحه نمایش کامپیوتر. Mastroianni می ایستد چند قدم دور به گوش دادن به صورت مجازی جرقه است که به عنوان واقعی به خوبی انجام جوشکاری کار صدای بسیار گرم بیکن.

“من می توانید تماشا و گوش دادن به [مجازی جوشکاری] arc,” او می گوید. “من می توانید ببینید که او [Ritchie را] سفر با سرعت کار زاویه و جوش زاویه خوب هستند.”

برای Ritchie مجازی جوشکاری تجربه ایجاد اعتماد به نفس خود را. او با تشبیه خود شبیه سازی انتساب به یک بازی ویدیویی. “همین دلیل است که من آن را بسیار سرگرم کننده به صداقت” او می گوید. “من می توانید آن را در هر نقطه وجود دارد یک خروجی پلاگین و من می توانید دریافت بازخورد فوری [از کامپیوتر به عنوان خوانده شده].”

Mohawk را VR جوشکاری ابزار در حال استفاده بوده است برای چندین سال اما این کالج فقط آزمایش آر در کلاس درس پاییز گذشته. مدرسان انجام شده یک هفته دو خلبان HoloLens در ابزار دقیق و کنترل دوره به لذت از Pathan و دیگر دانش آموزان است.

پیت itaska beach (سمت چپ) یک کارشناس با Mohawk College, با این نسخهها کار با دانش آموز محمد Awaiskhan Pathan در VRTEX 360 واقعیت مجازی جوشکاری ابزار در Mohawk College را Stoney Creek پردیس برای معاملات ماهر. (عکس توسط دلا رولینز)

“این بهترین تجربه چون من به دانستن در مورد ماشین آلات برای اولین بار [در قالب مجازی],” او می گوید. “من می توانید ببینید تمام ماشین آلات بزرگ در مقابل چشمان من و که به من یک مقدار زیادی از دانش است.”

این دانشکده در حال حاضر انتظار دارد به رول از HoloLens دستگاه های مختلف ماهر-تجارت دوره شروع در ماه سپتامبر 2019.

آنجلو Cosco دیپلم دین در Mohawk را مارشال مدرسه معاملات ماهر و کارآموزی است که مشتاق در مورد علیرضا بالقوه است. “این یک اختلال عمده به راه تکنولوژی [آموزش] رفتن به تدریس از حال به آینده است.”

یکی از مزایای او می گوید که دانش آموزان می توانند تمرین در دنیای واقعی مهارت های خود را در یک محیط شبیه سازی شده و بدون مجروح شدن خود را. “آن است که بسیار واقعی و واقعی با گسل به سیستم ساخته شده است که اگر دانش آموزان به درستی دنبال دنباله آنها را از عواقب,” او می گوید. به عنوان Pathan راه سخت آموخته می گوید: Cosco دانش آموزان “دریافت درک درستی از آنچه اتفاق می افتد زمانی که شما در حال دنبال روش مناسب.”

او می بیند که دستگاه های جدید به عنوان تعویض بازی در تحویل کارآموزی آموزش در حال حاضر تحت بررسی در انتاریو است.

در سال 2010 (آخرین اطلاعات موجود) فقط کمتر از نیمی از تازه ثبت نام کارآموزان در کانادا (نرخ متفاوت با شغل) خود را تکمیل مهر سرخ گواهینامه در شش سال کندتر از انتظار چهار سال جدول زمانی با توجه به آمار کانادا. یک سوم بود و کارآموزان کاهش یافته است ظرف شش ماه از شروع تحصیلات خود را که ترکیبی از در کلاس آموزش و کار آموزش. علاوه بر این بین 2013 و 2017, StatsCan گزارش تعداد Red مهر گیرندگان در سراسر کشور کاهش یافته است 20.6 درصد به 36,960 کارآموزان واجد شرایط.

به عنوان خوانده شده: بالا بردن یک پاینت به تاریخچه

در Mohawk عمده ارائه دهنده در مدرسه کارآموزی آموزش برخی از برنامه های تخصص مانند ابزار دقیق و کنترل و تکنسین از پایین رنج می برند ثبت نام. مالی و یا دلایل خانوادگی علاقه مند دانش آموزان به دور از Mohawk این پردیس در Stoney Creek, Ont., نه ممکن است بخواهید به نقل مکان به مدت هشت هفته برای تکمیل یک مرحله در کلاس مطالعات برای مهر و موم قرمز صدور گواهینامه.

اما با ماژول های یادگیری تحویل از طریق آر Cosco می گوید: دانش آموزان می توانند خود را کامل آزمایشگاه جلسات—با دسترسی آنلاین به درس استاد—بدون ترک خانه. او همچنین می گوید: این دستگاه می تواند ارائه مطالب به دانش آموزان در طول روز کار فاز کارآموزی خود را اگر مواد ضروری برای آموزش بود نه ارائه شده توسط کارفرما.

افزایش تحویل انعطاف پذیری می گوید: Cosco می تواند گسترش به طور کلی از کارآموزان واجد شرایط.

“رویای ما این است که این [فن آوری های جدید] در دسترس در سراسر استان در وزارت دفاتر که در آن دانش آموزان قادر خواهد بود برای رفتن و ثبت نام کردن این تجهیزات” او می گوید: فعال کردن دانش آموزان برای تکمیل کار بخشی از کارآموزی خود را بدون اختلال. “ما قادر به ارسال که آجر و ملات آزمایشگاه تسهیلات از طریق واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده به جایی که دانش آموزان در حال حاضر غلبه بر یک مانع [برای کارآموزی تکمیل],” او می گوید.

برای برخی از کارفرمایان تکنولوژی-تجربیات غنی برای دانش آموزان اضافه کردن به خود را استخدام به عنوان فارغ التحصیلان. “مزایای ما از نظر یک نامزد آینده به ما با تجربه تر و با اعتماد به نفس بیشتر . . . و تنها باعث افزایش سرعت خود را به شایستگی برای ما می گوید:” مونیک Biancucci معاون رئیس جمهور از مردم و فرهنگ در غول فولاد ArcelorMittal Dofasco. از طریق خود همهجانبه فرصت های یادگیری او می گوید: دانش آموزان “به ما می آیند و حتی بیشتر آماده و فعال به آمار زمین در حال اجرا است.”

در شمال بریتیش کلمبیا VR دستگاه در این سال شکست موانع بومی جوانان علاقه مند به همکاری برای راه آهن و شرکت های حمل و نقل و یا در نزدیکی جوامع خود.

در ژانویه 2019 مربيان در British Columbia Institute of Technology تحویل دوره مقدماتی در راه آهن مهارت های کوچک گروه از دانش آموزان بومی زندگی در نزدیکی شاهزاده جورج. در گذشته دانش آموزان را مجبور به ثبت نام در یکی از دانشگاه پلی تکنیک جنوبی دانشگاه و یا با راه آهن معاملات اعتبار اعمال به طور مستقیم به یک کارفرما.

“ما می توانیم راه آهن جهان به آنها در واقعیت مجازی می گوید:” وینس جونز 40 سال کهنه صنعت راه آهن که در حال حاضر می آموزد در BCIT را Annacis جزیره پردیس که ارائه حمل و نقل برنامه های. “ما می توانیم ماشین های راه آهن و کل قطار به واقعیت مجازی جهان برای دانش آموزان به تعامل با.”

جزئیات: شکار با شاهین شیشه ای-باد و دیگر معاملات غیر معمول

در یک دوره بخش دانش آموزان می پوشند VR هدست برای شبیه سازی یک بحران عمده: خارج شدن از ریل قطار با اتومبیل نشت گاز کلر سمی. “آنها می تواند راه رفتن را به این وضعیت ارزیابی در واقعیت مجازی و تصمیم می گیرید که چگونه به عمل می گوید:” جونز. “اگر آنها را یک اشتباه مرگ در واقعیت مجازی است تنها به طور موقت. آنها می توانند بازنگری شبیه سازی و عقب برگردید و سعی کنید زاویه های مختلف بدون صدمه زدن به خود.”

جونز سفر به پرنس جورج به ارائه این دوره به ذخیره دانش آموزانی که در حال حاضر تنها باید به صرف دو هفته در Annacis جزیره برای تکمیل مدارک. تا کنون تقریبا تمام بومی فارغ التحصیلان از برنامه استخدام شده اند توسط راه آهن کارفرمایان صنعت می گوید: جونز در شروع حقوق از 50 ، 000 و$. “ما شما را با ارائه این آموزش شما به دست آوردن اعتبار و هنگامی که شما نشان می دهد تا برای مصاحبه با راه آهن, کارفرما, شما در حال حاضر خود را گواهی می گوید:” جونز. کارفرمایان او می افزاید: “بسیار علاقه مند هستند به دلیل آن است که بسیار دشوار است برای پیدا کردن هر کسی با هر گونه راه آهن و دانش در همه.”

او می گوید: دستگاه های جدید کمتر clunky و قابل حمل تر از نسخه های قبلی هستند “تعویض بازی واقعی” برای آموزش و یادگیری است. دانش آموزان او می گوید: مانند بازی مانند کیفیت دستگاه است که “اجازه می دهد که حس سرگرم کننده تعامل به جای یک سخنرانی خسته کننده,” جرقه انگیزه خود را برای یادگیری است. این نرم افزار با ویژگی های صدا و مدلهای سه بعدی را ممکن می سازد آنچه را نمی توان انجام می شود در زندگی واقعی می گوید جونز. “دانش آموزان می توانند [عملا] کوچک خود را به اندازه یک مورچه و خزیدن داخل یک ماشین است.”

طرفداران می گویند این تکنولوژی جدید نیاز به قضاوت سهم خود را به آموزش و یادگیری است.

“ما همیشه باید مراقب باشید به عنوان مربیان که ما نمی پرش بر روی جدید براق چیزی که می گوید:” BCIT را جیمز تار و مار دانشیار معاون رئیس جمهور از آموزش و پرورش حمایت و نوآوری است. “آن را به آموزش رانندگی انتخاب های ما در مورد فن آوری است.”

دکترای خود را برای تحقیق و تار و مار بررسی تاثیر Holocopter یک نرم افزار توسعه یافته توسط BCIT و سایر متوسطه موسسات که با استفاده از آر به منظور افزایش دانش آموز درک مفهومی از دینامیک پرواز—یک موضوع در کالج هوافضا مهندسی تعمیر و نگهداری برنامه.

تار و مار بررسی تجربه یادگیری برای دانش آموزانی که تا به حال دسترسی به یک فیزیکی روتور هلیکوپتر در یک آشیانه در پردیس نسبت به کسانی که مورد مطالعه قرار روتور در یک آر محیط زیست است.

او هیچ دانشگاهی عمده تفاوت بین این دو گروه هر چند دانش آموزان با ارزش خود را در معرض مجازی روتور. “این به آنها اجازه دیدن جریان هوا از روتور; این به آنها اجازه دیدن روتور در حال چرخش و جهت باد از هواپیما به عنوان آنها تغییر دوره ای و جمعی از کنترل. اینها چیزهایی هستند که ممکن است با بدنی روتور.”

به عنوان هزینه های سخت افزاری کاهش تار و مار خواستار متوسطه موسسات به سرمایه گذاری در دوره های آموزشی برای کلاس درس, آموزش, برنامه درسی طراحان و متخصصان فن آوری برای همکاری در توسعه مواد البته با تقویت مجازی و مخلوط با واقعیت ویژگی های. “اینها چیزهایی است که اغلب یک چاره اندیشی موقت است و نیاز به یک فکر” او می گوید. “ایده این است که ما از استاد فراتر از فقط ساخت ابزار است.”

BCIT را پلی تکنیک تحقیقات موسسه برای شبیه سازی و چند رسانه ای به عنوان مثال هم آورده کلاس درس معلمان و طراحان آموزشی و دیگران به منظور توسعه مهارت های راه آهن البته در VR. برای مراقبت از سلامت دانش آموزان مرکز توسعه AR ماژول با استفاده از 3-D نسخه از یک بیمار است.

جزئیات: دانشکده کالدونیای جدید ویژگی های 12,500 هکتار تحقیقات جنگل

در سراسر کانادا, کالج مقامات در حال بررسی دیگر در حال ظهور فن آوری های مانند یادگیری تطبیقی که متکی بر هوش مصنوعی است. یادگیری تطبیقی دیگران این تصور که هر کس می آموزد همان محتوا و دستیابی به نتایج یادگیری مورد نظر در همان دوره ثابت از زمان. در عوض یادگیری تطبیقی با استفاده از ماژول های آموزش الکترونیکی مبتنی بر ردیابی داده ها و الگوریتم های طراحی شده برای هر یک از دانشجویان برای کمک به دانش آموزان بررسی مواد زمانی که آنها دست به یک کلاس و یا خود را به آزمون صلاحیت در یک مهارت خاص است.

“من باور نمی کنم که سرعت یادگیری به خصوص شاخص خوبی برای هوش شناختی یا استعداد می گوید:” اولریش کریستنسن یکی از پیشگامان در توسعه یادگیری تطبیقی سیستم عامل و داده محور محتوایی و اجرایی مستقر در دانمارک Area9 سخنرانی عمومی. “اما این است که چگونه ما کل [آموزش و پرورش] سیستم مبتنی بر امروز—استاندارد بلوک از زمان و یا شما باید از طریق یک آزمون استاندارد در یک مقدار مشخصی از زمان را به ما نشان می دهد چگونه هوشمند شما هستند.”

شرکت خود را به فروش می رساند technology یادگیری انطباقی سیستم عامل به دانشکده ها و سایر متوسطه موسسات به دنبال توسعه محتوا برای فردی زبان آموزان. “برای ساخت سیستم آموزش و پرورش از سال 2030 ما نیاز به پیشرفت بود از این پس ما می توانیم به اندازه کافی معلم زمان برای انجام چیزهایی است که ما را آماده خواهد کرد برای ضرب و شتم ربات,” او می گوید.

در میان کسانی که شیفته پتانسیل یادگیری تطبیقی است دیوید فرانسیس دین از معاملات و تکنولوژی در وفادار کالج در بلویل, Ont., جایی که او انتظار دارد برای اجرای پروژه های پایلوت با اساتید و طراحان آموزشی در سال تحصیلی آینده. هدف او می گوید: به خیاط پشتیبانی از یادگیری فردی دانش آموزان است.

“وجود دارد یک فرصت برای کمک به آن دسته از دانش آموزانی که در غیر این صورت ممکن است موفق نخواهد بود برای به دست آوردن یک toehold موفقیت,” او می گوید.

“دیگر فرصت برای افرادی است که به بیرون آمدن با سطح بسیار بالا از مهارت های آنها احتمالا می تواند اگر ما کارآمد در آموزش ما روش است.” در هر صورت, او می گوید هدف این است که “ما برای کمک به دانش آموزان در یادگیری سریع تر است.”

در Mohawk Cosco و مقامات کالج آماده برای قراردادن علیرضا و سایر دستگاه ها در انواع معاملات برنامه های شروع این سقوط. اما او می داند که مقدار زیادی از کار و تجزیه و تحلیل—پیش روست. “همه جدید در این بازی است.”


این مقاله به نظر می رسد در چاپ در maclean’s 2020 کانادا دانشگاه های کتاب راهنما با تیتر “بررسی واقعیت: کالج ها تا فناوری خود را بازی.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im