پیر گاسی راننده آلفاتاوری پس از یک مسابقه آشفته که شاهد دریافت Lewis Hamilton پنالتی توقف ۱۰ ثانیه ای لوئیس همیلتون قهرمان جهان بود، مدعی پیروزی بعید در جایزه بزرگ ایتالیا شد و هر دو فراری روز یکشنبه موفق به پایان در مدار خانگی خود نمی شوند.

این اولین برد گاسولی در فرمول یک بود. این فرانسوی ۲۴ ساله ۰٫۴۱۵ ثانیه جلوتر از کارلوس Carlos Sainz ساینز راننده مک لارن و ۳٫۳۵۸ Lance Stroll جلوتر از مسابقه پوینت لنس قدم زدن بر روی سکو کاملاً غیرمنتظره به پایان رسید. هر سه راننده هرگز برنده یک مسابقه نشده بودند و هر کدام تنها یک پایان برتر-سه به نام خود داشتند.

او می گوید: «این یک باخت برای مرسدس و تیم های بزرگ است، اما این یک پیروزی برای این ورزش است. که سرگرمی بزرگ امروز بود و آن را فوق العاده بود برای دیدن بچه های جوان مبارزه از جلو،” مدیر تیم مرسدس توتو ولف گفت.

همیلتون در دوره برای یک پیروزی راحت از موقعیت قطب ظاهر شد اما به او پنالتی Kevin Magnussenبرای ورود به خط گودال داده شد پس از آن بسته شد تا به خدمه اجازه دهد تا ماشین زده کوین مگنوسن را که در همان نزدیکی به توقف آمده بود پاک کنند

اما همیلتون قهرمانی خود را با ۴۷ امتیاز پیشتاز نگه داشت و هم تیمی مرسدس والتری بوتاس با وجود تنها به پایان رساندن پنجم پس از اینکه ماکس ورستاپن ردبول مجبور شد با یک مشکل مکانیکی بازنشسته شود، به مقام دوم حرکت کرد. Valtteri Bottas Max Verstappen ورستاپن هم اکنون ۵۴ امتیاز عقب تر از همیلتون است Michael Schumacherکه همچنان مورد علاقه است تا عنوان هفتم را به دست آورد تا رکورد مایکل شوماخر را گره بزند.

همیلتون هفتم، ۱۷٫۲۴۵ پشت گاسلی به پایان رسید که در حالی که از Olivier Panis خط عبور می کرد احساسی بود تا از زمان الیویه پانیس در سال ۱۹۹۶ به اولین برنده فرانسوی در هر GP تبدیل شود.

اون يه مسابقه ي ديوونه کننده بود ماشین سریع بود، و برای رفتن از طریق بسیار در فضای 18 ماه است. اولین سکو در سال گذشته (در برزیل)، که اکنون اولین پیروزی در مونزا است. من هیچ حرفی ندارم.» گاسولی که سال گذشته توسط ردبول کنار گذاشته شد.

مشکلات فراری پس از شکست مضاعف در مونزا عمیق تر می شود

فراري تو دردسر افتاده دو برابر دردسر .

هر دو خودروی فراری در بدترین نمایش خود در مدار خانگی خود به مدت ۷۰ سال نتوانستند جایزه بزرگ ایتالیا را روز یکشنبه به پایان برانند.

تیم ایتالیایی تا به حال بازنشستگی مضاعف در معبد به اصطلاح سرعت قبل از – با آخرین چنین حادثه ای در سال 1995. اما تا به حال هرگز در مونزا فراری نه در 10 برتر شبکه و یا در نتیجه مسابقه، حداقل با یک ماشین برجسته نیست.

ماتیا بینوتو مدیر تیم فراری گفت: «این بدترین نتیجه گیری از یک آخر هفته دشوار است.» “در حال حاضر دیروز quali بسیار دشوار بود. اتمام ن کردن مسابقه حتی بدتر است.»

پس از یک عملکرد وحشتناک در GP بلژیک، با اتمام اتومبیل های 13 و 14th، فراری امیدوار بود برای چیزی بهتر در خاک خانه.

اما فراری یک شنبه بدبخت را تحمل کرد و مشکلات آن تنها در طول خود مسابقه بدتر شد. سباستین وتل در دامان ۶ شکست ترمز داشت و با دیسک ترمز راست عقبش در شعله های آتش به داخل چاله ها لنگید. هم تیمی او چارلز لکلارک در دامان ۲۵ سقوط کرد و باعث پرچم دار شدن مسابقه قرمز شد.

رودز نگه می دارد در اضافه کاری برای اولین کامیون برنده از سال 2018

بن رودز هنگامی که به جای گود کردن در طول اضافه کاری بیرون ماند به جلو نقل مکان کرد و برای اولین برد سری کامیون خود را در دو سال در روز یکشنبه برگزار شد.

شردون کرید –که پس از پیروزی در دو مسابقه از سه مسابقه گذشته وارد شد، با سه دور باقی مانده در مقابل cruising بود. اما خراب شامل مت Crafton ،دیوید راگان و جاش Reaume بیرون آورد احتیاط و OT.

کرید، اولین بار دارلینگتون، در حالی که رودز در پیست باقی مانده بود، برای لاستیک رفت. و بعدش کريد براي سرعت گرفتن در جاده گودال فراخوانده شد و به هر شانسي که ممکن بود مجبور بشه دوباره رهبري رو بدست بياد پايان داد

درک کراوس برای مدت کوتاهی در راه اندازی مجدد از رودز پیشی گرفت. اما رودز برای اولین پیروزی خود از سال ۲۰۱۸ در کنتاکی ریباند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im