Gib van Ert شیوه های دادخواهی مدنی و حقوق عمومی در اتاوا و ونکوور. از سال 2015 تا 2018 شد اجرایی امور حقوقی در دادگاه عالی کانادا است.

سابق محافظه کار MP Rona Ambrose آخرین پروژه مقننه قبل از خروج از مجلس در سال 2017 خصوصی بود عضو لایحه که مورد نیاز وکلا به دنبال تبدیل شدن به فدرال منصوب قضات برای تکمیل اجباری دوره های تجاوز جنسی در قانون است. این Ambrose لایحه بود در پاسخ به رابین اردوگاه امر است که در آن یک دولت فدرال منصوب قاضی استعفا داد و پس از یک سری از اشتباهات فاجعه در یک تجاوز جنسی در دادگاه.

آمبروز این لایحه به قانون تبدیل شد اما دولت لیبرال در حال حاضر احیا ایده. لایحه C-5 را معرفی جدید شرایط مورد نیاز برای انتصاب به دادگاه عالی. در حال حاضر تنها شرط لازم است بخش سه نفر از قضات قانون است که می گوید انتصاب باید حداقل 10 سال تجربه به عنوان یک وکیل واجد شرایط است. تحت دولت لایحه نامزدها نیز باید به وعده “شرکت در آموزش مداوم در مورد مسائل مربوط به تجاوز جنسی در قانون و زمینه های اجتماعی” به عنوان یک بیماری از وقت خود را.

نیاز به قضایی آموزش و پرورش در تجاوز جنسی محاکمه روشن است. قانون تجاوز جنسی گرفتار مداوم تجاوز اسطوره ها و کلیشه با وجود مجلس را تلاش برای پاک کردن آنها. زمانی که دادگاه این موارد اشتباه انسانی و هزینه بالا است. عاملان ممکن است بدون مجازات بماند. شاهدان ممکن است تحقیر شود. قربانیان ممکن است دلسرد از گزارش جنایات.

بیشتر: Rona Ambrose می گوید جنسی-حمله به قانون آموزش لازم برای قضات

این ایده از قضات در نظر گرفتن دوره های تجاوز جنسی در قانون جدید نیست. کانادا منجر قضایی آموزش بدن قضایی ملی موسسه ارائه شده است دوره های آموزشی مورد تجاوز جنسی و مرتبط با مسائل حقوق کیفری برای سال. این موسسه همچنین ارائه آموزش گسترده تر “زمینه اجتماعی” مسائلی مانند تبعیض مورد مسائل بومی و فقر است. این ایده که قضات مانند دیگر حرفه ای باید به دوره های آموزش مداوم را مورد بحث بوده است یک نسل پیش. اما از آن است که به طور گسترده ای پذیرفته شده امروز. 2018 حرفه ای توسعه سیاست کانادا قضایی شورای نیاز به قضات جدید به دوره های آموزشی در پنج سال اول خود را از خدمات.

چه جدید و نگران کننده در مورد لایحه C-5 است که قضات باید به دوره های. این است که این شرط این است که از دولت. تا به حال قضات دوره گرفت و از آنجا که آنها می خواستند و یا خود رئیس دادگستری پیشنهاد و یا شورای قضایی آن مورد نیاز است. طبق لایحه C-5 آموزش موظف است به طور موثر توسط قانون است.

چه چیزی اشتباه است ؟ ما می توانیم همه توافق دارند که قضات باید به طور کامل آموزش دیده قبل از انجام یک تجاوز جنسی در دادگاه. اما تجاوز جنسی است که نه تنها مسئله سیاستمداران و رای دهندگان ممکن است بخواهید به قضات در مورد دانم. اگر مجلس قدرت به زور قضات به دوره های, چرا توقف تجاوز جنسی? چرا که نه قرار دادن چند بیشتر دوره های مورد نیاز بر قضات’ برنامه درسی چیست ؟ چرا ما آموزش قضات در نژادپرستی نظاممند بومی قوانین و حقوق تغییر آب و هوا, امنیت ملی و مبارزه با تروریسم امنیت مرزی و غیر قانونی مهاجرت ؟

بیشتر: رابین اردوگاه مورد: که قضات قضات ؟

همه این مسائل مهم به حداقل برخی از رای دهندگان. پس از آن سخت است تصور کنید یک آینده دولت فدرال به اضافه کردن آنها را و یا برخی از دیگر موضوع داغ به الزامات واجد شرایط بودن برای ملاقات قضایی. هنگامی که ما باز کردن درب به درمان بخش سه نفر از قضات به عنوان یک دوره لیست که لیست است که به احتمال زیاد به رشد است.

اما مشکل این است که طول این فهرست است. آن است که وجود یک لیست در همه. کمین در پشت این ایده از وضع قانون آموزش اجباری برای قضات است که مفهوم قضایی تصمیم گیری است که فقط معنی دیگر برای دولت ها برای پیشبرد سیاست های خود را برنامه. مفهوم این است که قضات مانند بندگان می توان صادر راهپیمایی سفارشات توسط دولت از روز است.

به حدی قضات را می توان با توجه به راهپیمایی سفارشات. هر قانون مجلس یا یک استان enacts یک نوع جهت قضات است. دولتها و قانونگذاران بستگی دادگاه به اثر به قوانین آنها را. وجود دارد ممکن است به نظر می رسد بسیاری از تفاوت بین گفتن قضات چه چیزی برای انجام با عبور از قانون و گفتن آنها چه چیزی برای انجام با ساخت آنها را در یک دوره. اما از آن است که تمایز ما بایدآن را تفاوت بین گفتن قضات آنچه به انجام و گفتن آنها به چه فکر کنم.

بیشتر: مجلس عوام سریع-آهنگ لایحه در رابطه جنسی-حمله به قانون کلاس برای قضات

بر خلاف طلاق که نهایی برای انجام تصمیم گیری های دولت و سیاست ها با توجه به قانون قضات غالبا به نام پس از بررسی اقدام دولت. ایده اصلی در پشت آن گریزان عبارت “حاکمیت قانون” است و جامعه ای که در آن ما می تواند به طور معنی داری می گویند که چیزی انجام شده توسط دولت غیر قانونی. مردم قدرت برای رسیدن به این نتیجه و عواقب آن هستند و قضات.

برای قضات برای نگه داشتن دولت به حساب این آنها نیاز به استقلال واقعی از قوه های مجریه و مقننه از دولت است. و مردم باید به این باور آنها آن را داشته باشد. که زحمت تحت پیگرد دولت اگر آنها فکر می کنم این قضات هستند و دولت دست نشانده?

این نگرانی هستند چرا کانادا قضات در حفظ و اصرار دارد که قضایی آموزش و پرورش باید “قاضی-led است.” شورای قضایی ساخته شده است که نقطه زمانی که Ambrose لایحه به مجلس و دوباره روز پس از لایحه C-5 اعلام شد. در نگهبانی از زبان قضات استفاده از زمانی که مجبور به صحبت در مورد مسائل سیاسی شورای بیانیه (“قاضی-led آموزش تقویت اعتماد به نفس در کانادا سیستم عدالت”) به آرامی اصرار دارد که قضایی آموزش “به درستی و به طور انحصاری قوه قضائیه نقش.”

شورای قضایی مناسب است. دولت تنظیم قضات’ دوره های آموزشی به جای اعتماد به قضات آموزش خود را به عنوان آنها انجام داده اند برای دهه خطرات تضعیف اعتماد عمومی به ما قضات استقلال از دولت است. گرفته شده و به افراط و, دولت, آموزش قضات مضرات نه تنها اعتماد عمومی به استقلال قضایی, اما استقلال خود را. بسیاری از کانادایی ها نمی دانند که این خطر از تجربه شخصی. اما برخی از کانادایی های جدید انجام دهید. دیگر نقاط جهان نیست کوتاه make-believe دادگاه که کورکورانه به دنبال آگهی خود را دولت های ملی در مسخره کاریکاتور از چه رایگان مردم انتظار دارند از قضات خود را.

من نمی خواهد سرمایه گذاری یک نظر در مورد اینکه آیا لایحه C-5 است و خلاف قانون اساسی در ویژگی های حس بودن در تضاد با نوشته بخشی از قانون اساسی ما و در نتیجه از نظر قانونی از درجه اعتبار ساقط در بخش 52 قانون اساسی, قانون سال 1982. دولت باید با اتخاذ قوانین قرار داده است که دادگاه ها در موقعیت بی دست و پا داشتن حکومت در میزان قدرت خود و حمایت. که نشانه دیگری است که لایحه C-5 است و یک قانون بد: برای قضات به قانون در قانون اساسی آن را قرار داده و آنها را در اجتناب ناپذیر تضاد منافع. آیا از لحاظ فنی بر خلاف قانون اساسی یا نه لایحه C-5 است که در تقابل با ساختار قانون اساسی ما و اخلاق. دولت باید ترک قضایی آموزش به قضات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de