بوستون چشم تبدیل جاده به گردشگاهها اتوبوس و دوچرخه خطوط

بوستون حمل و نقل مقامات eyeing راه های مختلف بستن بخش هایی از خیابان ها در طول coronavirus بحران تبدیل آنها به مناطق عابر پیاده یا با اتوبوس خطوط.

یعقوب Wessel بوستون عمومی قلمرو مدیر خبر داد و گفت: این شهر به دنبال در چهار روش مختلف برای گسترش پیاده رو به خیابان.

یکی “خیابان های آرام رویکرد” که در آن محله جاده ها محدود به ترافیک محلی تنها. Wessel گفت: این شهرستان است که به دنبال در بخشهایی از Roxbury نزدیکی فرانکلین پارک برای این.

“این نوع رویکرد چیزی است که می تواند انجام شود در بسیاری از محله های مختلف در بوستون” وسل گفت: در شورای شنوایی اشاره کرد که این مهم است که جامعه ورودی.

پس از آن وجود دارد ایده ساخت “pop-up دوچرخه خطوط” وسل گفت: برای کدام شهر است که به دنبال در روز چهار راه در Southie و بخشهایی از چراغ خیابانی.

“این یک مقدار زیادی از برنامه ریزی که قبلا انجام داده ایم” وسل گفت: با توجه به شهرستان های اخیر فشار برای گسترش دوچرخه خط, شبکه آن اجرا شده است به برخی از چالش ها است.

و این شهر نیز با توجه به اضافه کردن اتوبوس خطوط به خصوص در امتداد خط نقره ای مسیرهای در خیابان واشنگتن در انتهای جنوبی و مرکز شهر. Wessel گفت: این شهرستان و MBTA ممکن است به گسترش ایستگاههای اتوبوس به اجازه می دهد برای بهتر اجتماعی فاصله به مردم صبر کنید.

این شهر نیز چشم دوخته اند cordoning کردن برش خطوط پارکینگ برای گسترش پیاده رو, به طور معمول در مکان های نزدیک فروشگاه های مواد غذایی و یا کسب و کارهای دیگر که در آن مردم را به صبر در خارج. Wessel گفت: این شهرستان با توجه مرکز خیابان در جامایکا پلاین و النهار و خیابان در شرق بوستون برای این نوع از تغییر.

شهردار مارتین والش روز دوشنبه ابراز پشتیبانی از این ایده کلی شناور انتهای شمالی را هانوفر خیابان به عنوان یک احتمال است.

عضو شورای شهر مت اومالی که منطقه شامل بخشی از West Roxbury که در آن یک برنامه برای خلاص شدن از پارکینگ در حمایت از دوچرخه خطوط درو سنگین جامعه پوش بک در سال گذشته گفت: این یک زمان به کار با همسایگان برای ایجاد تغییرات اتفاق می افتد.

“ما یک فرصت به آدرس که برای پیدا کردن زمینه های مشترک و با هم کار کنند” اومالی گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im