عدنان رضا خان: در Eid ul Adha, مسلمانان باید یک انتخاب: فشار بیشتری قرار داده در حال حاضر مشمول مالیات کشتارگاه و یا پیدا کردن راه دیگری برای قربانی در طول یک بیماری همه گیر

در پایان این هفته نشانه مقدسترین روز در تقویم اسلامی معادل عید پاک برای مسیحیان هنگامی که مسلمانان در سراسر جهان جمع آوری با عزیزان خود به مناسبت لحظه ای که حضرت ابراهیم با ایمان خواسته بود خدا به قربانی کردن فرزند خود. به عنوان داستان می رود ابراهیم اطاعت اما قبل از او می تواند چاقو را بر پسر گردن خدا به جای فرزند با یک بره.

مسلمانان علامت این روز برای نشان دادن ایمان خود را به خطر انداختن حیوانات و توزیع برخی از گوشت آن به فقرا. این آیین به نماد شرکت خود ایمان و اعتقاد به خدا برنامه ها و جشن خود را ایجاد. آن است که تا حدودی جدی امر در برخی از راه به معنای نشان دادن فروتنی و انسانیت مشترک ما.

البته هستند کسانی از جمله خودم که انتقاد مراسم برای بودن بیش از حد تحت اللفظی و در عمل سالانه فاجعه زیست محیطی. اما من نمی خواهم به شیرجه رفتن بیش از حد عمیق به کسانی که مسائل زیست محیطی در اینجا. آنها می آیند تا همیشه و افزایش جدی فلسفی سوالات. چگونه برای مثال آیا کشتار میلیون ها نفر از حیوانات ترویج سلامت کلی خلقت خدا? آن است که به اندازه کافی برای کمک به فقرا با یک کیسه گوشت یک بار در سال یا, شاید, است, تلاش خدا به ما بگویید که چیزی اساسی تر در مورد آنچه در آن به معنی قربانی کردن برای خوب بیشتر? به عبارت دیگر داستان ابراهیم در مورد عمل قربانی و یا ایده از فداکاری ؟

سوال دوم چیزی است که من بوده ام دست و پنجه نرم کردن با این چند روز گذشته. Eid ul Adha, تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید, شده است, در مورد جشن های. خانواده و دوستان دور هم جمع برای کباب کردن, کباب کردن, کباب کردن کاری و درمان تپه بره, بز, گوشت گوسفند و گوشت گاو و مرغ (شتر بیش از حد, اگر آن اتفاق می افتد به در دسترس خواهد بود). بخشی از گوشت را کنار بگذارند و برای توزیع به فقیر اما واقعا تمرکز این جشن—که من با حضور در کانادا, ترکیه, افغانستان, عربستان سعودی و پاکستان—در خوردن copiously.

این چیزی است که این جشن قرار بود در مورد امام Hamid Slimi از Sayeda خدیجه مرکز در Mississauga, Ont., می گوید. “آن را نه لزوما در مورد حیوانات. این داستان در کتاب مقدس و قرآن است که در مورد از دست دادن چیزی است که عزیز است که شما حتی فرزند خود را به خاطر خدا.”

در این سال بیش از هر در حافظه زندگی است که پیام باید در جلو و مرکز مسلمانان در ذهن. همانطور که ما دست و پنجه نرم کردن با بدترین شیوع بیماری در یک قرن با کشتارگاه شناسایی به عنوان مکان ایده آل برای عفونت به گسترش شاید موارد فوق گوشت است یک ایده خوب برای مسلمانان و غیر مسلمانان به طور یکسان.

متاسفانه این چیزی است که به نظر می رسد اتفاق می افتد. حلال گوشت فروشان به من بگویید تقاضا در این سال نشده کاهش یافته است اما عرضه می شود انتظار می رود پایین به دلیل coronavirus محدودیت در گوشت گیاهان پردازش.

حلال کشتارگاه پیدا کردن خود را در یک تضاد موقعیت. از یک طرف برای عید سودآور است (یک حلال گوشت خرده فروش در آژاکس, Ont., به من گفت که قیمت ها در این سال باید مشخصی به میزان 30 درصد به دلیل انتظار اختلال در عرضه). از سوی دیگر آنها باید حفاظت از کارکنان خود و رعایت دستورالعمل های اجتماعی فاصله و دیگر بیماری همه گیر اقدامات کنترل. با توجه به Slimi برای دیدار با تقاضا کشتارگاه خواهد بود عامل دو 8 ساعت شیفت در روز جمعه و شنبه و یکشنبه—روز قربانی باید برای آن معتبر در سنت اسلامی. (شرکت پردازش گوشت من تماس گرفت که روند حلال گوشت نیست پاسخ دادن به ایمیل در تلاش برای تایید است که برنامه.)

در ضمن مسلمان سازمان صحبت کردم می گویند آن است تا به کشتارگاه به مطمئن شوید که آنها در حال مراقبت از خود کارکنان است. “ما نمی باید دستورالعمل های اطراف udhiya/qurbani,” Iman Jandali برنامه هماهنگ کننده در بخش آمریکایی مسلمان بهداشت حرفه ای شبکه است که هماهنگی آن COVID-19 پاسخ با جامعه اسلامی آمریکای شمالی نوشت: در یک ایمیل با اشاره به عید قربانی کردن. “ما امیدواریم که کشتارگاه در حال مطیع اقدامات لازم برای جلوگیری از هر گونه امکان گسترش Covid.”

در واقع Jandali در ادامه می گویند که اگر مردم در حال پیدا کردن آن دشوار است را به یک قربانی به دلیل محدود دستورالعمل در کشتارگاه آنها همیشه می توانید “استفاده از خدمات مختلف امداد و سازمان های خیریه که آماده هستند تا آن را برای آنها در نقاط مختلف جهان است.” او در ادامه برای اضافه کردن که در آن موارد نه تنها قربانی بود “معتبر” همچنین “ارزان” و گوشت را در رسیدن به مستحق تر مردم است.

من دقیقا مطمئن نیستید که چگونه است که مفید است در جهانی همه گیر که در آن نگرانی خود را از گسترش بیماری در مرطوب بازار و کشتارگاه در کشورهای فقیر هستند و فقط به صورت حاد اگر نه بیشتر در مکان هایی مانند کانادا و ایالات متحده درخواست مسلمانان برای عبور کردن مسئولیت به کشتارگاه که به دنبال دستورالعمل از کمبود بودجه روبرو شده و اغلب دولت های فاسد در کشورهای در حال توسعه کمی احساس می کند.

“اولویت در اینجا باید به صرفه جویی در زندگی” Slimi به من می گوید “نه قربانی کردن یک حیوان است. ما دیده ایم که چگونه عربستان سعودی در پاسخ به لغو حج. ماه رمضان بود و نه همان است که هست.”

در طول Eid ul Adha, هیچ کلامی دلیل وادار کردن مسلمانان به قربانی کردن یک حیوان یا. در واقع در روح اسلام بهترین پاسخ برای این بیماری همه گیر است نه قربانی قرار داده و کشتارگاه کارگران و خانواده های آنها در معرض خطر اما به جای آن به دنبال راه های دیگر برای حمایت از تلاش ها برای مبارزه با کروناویروس و یا کمک به کسانی که تحت تاثیر آن است. به خطر انداختن زمان ما به داوطلب ما پول برای حمایت از کسانی که زندگی و معیشت ویران شده اند همه گیر تر خواهد بود در روح تعطیلات از خرید گوشت.

اگر ما می خواهیم برای نشان دادن انسانیت مشترک ما وجود ندارد و نجیب تر از یک قربانی از آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im