Centennial College پاسخ به کانادا خلبان کمبود

این مقاله به نظر می رسد در چاپ در maclean’s 2020 کانادا دانشگاه های کتاب راهنما با تیتر “بیا زمین کار.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.

کمبود نیروی کار بافندگی بیش کانادا در صنعت حمل و نقل هوایی—تا سال 2025 این بخش است که انتظار می رود برای دیدن کسری 3,000 خلبانان و 55,000 هواپیما کارگران مانند مهندسین و تکنسین های. مقامات حمل و نقل هوایی بالا گفت: سال گذشته در یک فروم در اتاوا است که اگر کانادایی ها نمی پر کردن شکاف شغل را حرکت دریایی. خوشبختانه, Centennial College آمده است در جریان یک پروژه بلند پروازانه است.

خوش آمدید به مرکز هوافضا و هوانوردی. این 138,000-sq.-پا پردیس که هزینه 72 میلیون دلار برای ساخت باز در ژانویه 2019 در Downsview پارک. جدید پردیس دارای دو سوله—کامل با به روز رسانی ناوگان هوایی—و مجموعه ای از آزمایشگاه ها و فضاهای آموزشی کتابخانه و زیبا دانشجو ناهار خوری و مطالعه فضاهای همه آب گرفتگی با نور است. خیره کننده نمای شیشه ای مشرف قدیمی, نظامی, باند است.

فضا ترکیبی از امکانات مدرن با redeveloped تاریخی de Havilland Canada ساختمان. (De Havilland تولید هواپیما وجود دارد و از اواخر دهه 1920 تا دهه 1980 زمانی که این ساختمان تبدیل به یک موزه شده است.)

“هوافضا علاقه مندان به تاریخ را از جمله غرور و افتخار در سایت. کسی را نشان می دهد تا هر روز برای گرفتن عکس از ساخت و ساز. این نوع از شور و هیجان وجود دارد که می گوید:” اندرو Petrou, مدیر اجرایی Downsview هوافضا نوآوری و پژوهش (DAIR) کنسرسیوم پشت این پروژه است.

“این یک ازدواج سنتی و مدرن با قابلیت های. آن را در مورد پرداخت ادای احترام به گذشته در حالی که آوردن آینده می گوید:” Petrou اشاره کرد که de Havilland ساختمان متروک و در شکل.

“ما تا به حال در جهان مشهور معماران مناقصه” او می افزاید. “ما حفظ تاریخ طبیعی زندگی ایجاد شده توسط این ساختمان است.”

جزئیات شات از یک دم پرتو مشترک از هلیکوپتر (عکس توسط Brendan جورج Ko)

بزرگ جدید شدس مرکزی به این پروژه است. آنها بیش از سه برابر فضا برای هواپیما از سده قبلی دانشگاه که اجازه داده است این دانشگاه برای گسترش ناوگان خود را. یک نام تجاری جدید رفت و آمد جت چهار هلیکوپتر دو دوقلو-موتور پایپر سنکا هواپیما و CRJ-200 اهدا شده توسط بمب افکن هستند فقط تعداد کمی اضافات جدید.

“هفته گذشته ما تا به حال برخی از مدیران در آمده از یک هوافضا شرکت و به آنها گفت: “شما می توانید احساس روح از این ساختمان” می گوید: “Petrou.

Centennial College برای اولین بار در کانادا برای ارائه حمل و نقل کانادا-تصویب برنامه های دهه 60—اما امکانات مدرن به طور قابل توجهی گسترش دانش آموزان وسعت یادگیری است. علاوه بر انتقال همه تجهیزات از آن Ashtonbee پردیس در Scarborough, Centennial تا به ارتقا آموزش فضا با $9.4 میلیون ابزار, قطعات و آموزش ایدز: به عنوان مثال وجود دارد به طور کامل عملکرد اتوکلاو (صنعتی فشار محفظه) برای پخت کامپوزیت محصولات; آخرین فرز و تراش تجهیزات; و یک وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) آزمایشگاه برای هواپیماهای بدون سرنشین مطالعات و پرواز.

به طور کلی ثبت نام در کنتننیل را هوافضا و هوانوردی را گسترش خواهد از 300 تا 900 دانش آموزان است. در ظرفیت های دانشگاه را خانه 1,000 دانش آموزان—600 در هواپیمایی نگهداری و مهندسی 300 در مهندسی فناوری و 100 در بدنه مونتاژ برنامه های.

وجود دارد دو مدرسه در محوطه دانشگاه: دانشکده مهندسی تکنولوژی و علمی کاربردی (SETA) و مدرسه از حمل و نقل. و از آن SETA راه اندازی کرده است دو برنامه جدید: هوافضا, مهندسی ساخت و تولید, تکنسین و هوافضا مهندسی ساخت و تولید فن آوری است. دیگر برنامه های پردیس شامل حمل و نقل هوایی تکنسین پروازی و تعمیر و نگهداری حمل و نقل هوایی تکنسین تعمیر و نگهداری هواپیما و شروع در پاییز 2019—بدنه مونتاژ.

بیشتر hub استراتژیک واقع در نزدیکی پیشرو شرکت های هوافضا از جمله بمب افکن و FlightSafety دفاع, تحقیق و توسعه, کانادا, کانادا و زمین های شرکت که در همه انجمن ها با این پروژه است.

یک دانش آموز پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در اتوماسیون آزمایشگاه (عکس توسط Brendan جورج Ko)

مرکز هوافضا و هوانوردی است که فقط در فاز اول بزرگتر ملی چشم انداز برای ایجاد یک رنسانس در کانادا هوافضا بخش. این DAIR کنسرسیوم شامل Centennial, York, رایرسون و دانشگاه تورنتو و همچنین به عنوان بزرگ هوانوردی و فضایی شرکت های مانند بمب افکن, Pratt & Whitney و کالینز هوافضا. (DAIR در نهایت اتصال به دیگر مراکز نوآوری در کانادا مانند مونترال هوافضا و موسسات (مای) در استان کبک همکاری میان بازیکنان بزرگ در صنعت هوافضا و شش کبک دانشگاه. مای به عنوان الهام بخش برای Downsview پروژه است.)

در مجموع هدف آنها این است که برای ایجاد یک جهان-کلاس هوافضا hub در Downsview سایت در عرض پنج سال آینده. هر دو استانی و فدرال دولت باید کمک $25.8 میلیون و 18.4 میلیون دلار به این پروژه بود.

بخشی از طرح ارائه منابع برای شرکت های کوچک و متوسط در صنعت به مقیاس. بنابراین hub در نهایت دانش آموزان, محققان و شرکت های مشغول به کار در کنار هم در یک محکم یکپارچه اکوسیستم. این مرکز در حال حاضر جلب توجه بین المللی از محققان و همچنین به عنوان سطح بالا در کانادا مهاجرین شرکت ها به خصوص در صنعت هوافضا. “هنگامی که آنها به نام فکر می کردم که آنها فقط می خواهم به صحبت ما در مورد ارزش ما می تواند به آنها” Petrou می گوید. “اما اولین چیزی که آنها می گویند:” ما فقط می خواهم به خانه آمده است.'”

صنعت-هدایت پروژه های تحقیقاتی در حال حاضر بر روی بروید در Downsview. صدمین سالگرد همکاری با Safran سیستم فرود—بزرگترین تولید کننده هواپیما دنده مستقر در فرانسه—به منظور توسعه هیجانی دنده فرود (به عنوان مخالف به زمان سیستم های هیدرولیک). رایرسون است هوافضا آزمایشگاه در سایت که در آن تحقیقات در هواپیما داخلی, سیستم های فضایی و بال توسعه است. در سال های آینده دانشگاه تورنتو موسسه هوافضا مطالعات مجموعه را به حرکت در سایت.

“وقتی که می آید به هوافضا در کانادا, جوجه کشی می تواند رخ دهد اما . . . آنچه که ما نیاز به اختصاص داده شده است زیرساخت ها و مقیاس توانایی و Downsview در حال رفتن به بازی در یک نقش” Petrou می گوید.

در نهایت این تحقیقات و آموزش مرکز به آدرس بینی کمبود نیروی کار در بخش هوافضا. “یکی از هیجان انگیز ترین چیز در مورد این پروژه” Petrou می گوید: “این است که آن را تشویق بچه ها به خواب در مورد درگیر شدن در هوا و فضا دوباره. آنها می توانند به سایت می آیند و می گویند ” من می خواهم به انجام کاری در این جهان است.’ و آنها می توانند چرا که آنها باید فضا و منابع آن را انجام دهد.”


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de