گارد ساحلی: قایق اردک تغییرات مورد نیاز میسوری پس از غرق شدن

توسط مارگارت استافورد و جیم سالتر

آزادی, Mo. (AP) — گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا موافق است که سایبان و سمت پرده ها باید از خاکی تور وسایل نقلیه شناخته شده به عنوان کشش اردک قایق با توجه به اسناد و مدارک منتشر شد شنبه پس از رسیدگی به یک تصادف مرگبار دو تابستان پیش در میسوری دریاچه.

ملی ایمنی حمل و نقل منتشر شد یافته های تحقیقات خود را به جولای 2018 تراژدی زمانی که سوار اردک خودرو غرق در طول شدید و طوفان ناگهانی در جدول سنگ در نزدیکی دریاچه برانسون کشتار 17 از 31 نفر در هیئت مدیره.

در میان اسناد منتشر شده توسط NTSB شد نامه مورخ 15 آوریل است که در آن دانیل آبل معاون دریاسالار از گارد گفت نگهبانی توافق با NTSB توصیه به تغییر وسایل نقلیه مانند یکی که غرق در میسوری.

“حذف از سایبان های جانبی و پرده و ارتباط فریم از DUKW ناوگان را بهبود بخشد خروج اضطراری” این گزارش اعلام کرد. گارد ساحلی گفت: موضوع ایمنی دریایی بولتن اطلاعات, اولین گام در روند.

در طول یک جلسه مجازی روز سه شنبه NTSB انتقاد های مکرر از گارد ساحلی که آن را صادر شده در ماه نوامبر گفت: این سازمان تا به حال نادیده گرفته و توصیه های خود را برای بهبود این قایق پس از یک قایق اردک حادثه در آرکانزاس به کشته شدن 13 نفر در سال 1999. هیئت مدیره گفت: آن را بارها و بارها خواست گارد ساحلی دارد که نیاز به قایق تواند به روز رسانی به شناور باقی می ماند زمانی که آب گرفتگی و حذف موانع برای فرار مانند سایبان.

قایق را صاحب ریپلی سرگرمی, حل و فصل 31 پرونده های حقوقی ثبت شده توسط بازماندگان و بستگان کسانی که درگذشت. مرده شامل نه نفر از اعضای یک خانواده از ایندیاناپولیس. دیگر قربانیان از میسوری ایالت ایلینوی و آرکانزاس است.

دو Missouri State Highway Patrol محققان در مصاحبه قایق اردک سروان. اسکات McKee روز پس از حادثه. McKee گفت: رادار نشان داد طوفان بود “کاملا یک راه دور” بنابراین او در زمان قایق به آب, اما آن را به سرعت تبدیل از آرام به آشفته.

“من هرگز انتظار می رود آن را به این,” McKee گفت. “هرگز از من دیده ام هرگز آن را دریافت کنید که خشن است.”

McKee گفت که او نمی باید بگم مسافران به همین زندگی کت. او در بر داشت خود را در آب در حال مبارزه برای زنده ماندن و کسی را نجات داد و او را با کشیدن او را بر روی برانسون دختر خوشگل دیگری توریستی قایق.

NTSB اعضا گفت: آنها تا به حال شده است قادر به مصاحبه با McKee چرا که در حال انجام تحقیقات جنایی ، McKee, از ورونا متهم به 17 فقره سوء سهل انگاری یا بی توجهی به وظیفه. دو ریپلی مدیران نیز به اتهام سوء رفتار و غفلت است.

پلیس می گویند McKee نگفت مسافران به همین جلیقه نجات یا کمک به آنها را رها کردن کشتی و حتی پس از آب آغاز شده swamping قایق.

این NTSB اذعان کرد در گزارش خود که بیشتر قایق اردک مسافران فوت کرده اند اگر آنها به حال شده است با پوشیدن جلیقه نجات به این دلیل که دستگاه های شناوری را مجبور مسافران به سمت بالا و به دام افتاده و آنها را در برابر تاج زمانی که آنها مورد نیاز برای شنا کردن به سمت پایین برای رسیدن به آب است. آنها اذعان کرد که درگیری با راهنمایی کلی برای همیشه پوشیدن جلیقه نجات در قایق است.

با توجه به NTSB گزارش آب و خدمات صادر کرد, طوفان شدید هشدارهای کافی زمان برای متوقف کردن قایق شناخته شده به عنوان کشش اردک 7 از رفتن در آب است. محققان نمی تواند تعیین اگر McKee دیدم یک ایمیل هشدار در مورد آینده طوفان قبل از رفتن به آب است.

شاهدان در برانسون Belle به یاد می آورد دلخراش لحظات به عنوان اردک قایق غرق شد با مردم به طور ناگهانی شنا برای زندگی خود را.

کارگر عرشه الیاس رومرو گفت: او می تواند امواج قریب به اتفاق قایق.

“و به محض این که ویندوز در پشت قایق کاهش یافته و به زیر آب خط استرن همه چیز رفت در 10 ثانیه آن رفته بود” رومرو محققان گفت. “تمام چیزی بود که در زیر آب, و ما می توانید ببینید مردم شناور در آب است.”

NTSB محققان گفت: اقدام سریع توسط برانسون دختر خوشگل مسافران و کارکنان و زندگی را نجات داد.

مرمت شده دوزیست اردک قایق شدند و از جاذبه های مهم توریستی در برانسون برای نزدیک به 50 سال و ریپلی خریداری جاذبه در سال 2017. قایق آغاز شده روی زمین و سپس وارد آب برای یک تور کوتاه در اطراف دریاچه. ریپلی به حالت تعلیق عملیات قایق های پس از حادثه و هنوز معلوم نیست اگر آنها هرگز بازگشت به دریاچه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de