نگرانی رانندگان اتوبوس مدرسه در حال تغییر به دنده بالا به عنوان آنها مواجه نبرد سربالایی حفاظت از سلامت خود را در حالی که حمل محموله با ارزش ترین دولت در این سال تحصیلی جدید – و مقامات اتحادیه و کارگران به طور یکسان پیش بینی همه گیر در نهایت رانندگی بیشتر به دور از کار.

دیوید استرانگ، رئیس انجمن حمل و نقل مدرسه ماساچوست با استناد به هر دو نگرانی بهداشتی و مالی می گوید: «بسیاری از رانندگان به وضعیت نگاه می کنند و می گویند: «ما واقعا نمی توانیم این موضوع را حفظ کنیم.»

نانسی لبارون کیلی، راننده اتوبوس در شمال ماساچوست، گفت که او رانندگی راحت — در حال حاضر — اما می داند که برخی از همکاران نیست.

او می گوید: «می دانم چند نفر را از دست داده ایم چون می ترسند و بزرگتر هستند. بیشتر رانندگان اتوبوس بازنشستگان هستند.»

او روز چهارشنبه گذشته در اولین روز کارش برای یک مدرسه خصوصی گفت، تنها دو دانش آموز در اتوبوس بودند. او گفت که به طور بالقوه گزینه های بهتری در خارج وجود دارد برای رانندگان اتوبوس وجود دارد, به خصوص به عنوان بسیاری از مناطق باقی می ماند کاملا یا عمدتا از راه دور.

“اگر من تصمیم می گیرید که همه این فقط بیش از حد، من مجوز CDL من، من می توانم یک کامیون دیگر رانندگی و در مورد این نگران نباشید – و همچنین هر راننده اتوبوس دیگر،” او گفت.

شده است کمبود در سراسر کشور از انواع رانندگان اتوبوس برای سال در حال حاضر وجود دارد ، گفت : قوی ، که اضافه کرد که برخی می توانند گواهینامه های خود را برای کار به طور بالقوه پر سود تر برای اقای آمازون ، UPS و یا FedEx استفاده کنید.

استرانگ گفت برخی از شرکت های اتوبوسرانی در ایالت های دیگر مانند نیویورک به دلیل از دست دادن کارمندان مجبور به تعطیلی شده اند.

استرانگ می گوید: «این چیزی است که یک امکان و نگرانی واقع بینانه است، ما قطعا نمی خواهیم این اتفاق در اینجا بیفتد، ما می خواهیم برای بچه ها اینجا باشیم.»

او گفت که اکثر رانندگان اتوبوس مدرسه شغل خود را دوست دارند، اما بسیاری از مناطق تنها استقبال از دانش آموزان به عقب چهار روز در هفته، که به معنی کار کمتر برای رانندگان – که به خودی خود یک مشکل است.

استرانگ می گوید: «ما واقعاً نمی توانیم رانندگان زیادی را از دست بدهیم، یا واقعاً برای پر شدن این مسیرها مبارزه می کنیم.»

استیو اینگل، مالک سرویس اتوبوس جوزف اینگل در هانوفر، گفت که قصد دارد رانندگانش را برای هفته های کامل به کار نگه دارد – به جای کاهش تعداد روز کارکنان در تاریخ – با داشتن کارگران ضدفونی اتوبوس در روزهایی که کودکان در حال انجام یادگیری از راه دور هستند. با این حال ، اینگل گفت که او از دست داده راننده درست هفته گذشته.

اینگل می گوید: «اگر پنج روز به آنها پول نمی دادم، بیشتر از دست می دادم.»

وی گفت استخدام و حفظ کارکنان به سختی مسئله جدیدی است، اما همه گیر به تازگی مشکل را تسریع کرده است.

او می گوید: «در طول چند سال گذشته بسیار دشوار بوده است. من احتمالا چند دوجین راننده را آموزش داده ام و احتمالا فقط توانسته ام چند تا از آنها را حفظ کنم.»

و در حال حاضر در میان COVID-19، هیچ نمی خواهد به آن آلوده شود، و بسیاری از رانندگان مسن هستند. برخی نگرانی های بهداشتی دیگری دارند.»

برخی از رانندگان اتوبوس می گویند دستورالعمل های سخت گیرانه دولتی و افزایش عدم قطعیت در سال جاری را به یک چالش بزرگ به عنوان برخی از مناطق شروع به بازگشت به کلاس های شرکتی.

نیکول گاتلینگ، راننده اتوبوس مدرسه در بروکتون و مهماندار مغازه با تیمسترز محلی ۶۵۳ می گوید: «بسیاری از مردم به شدت نگران سلامت خود هستند.»

بسیاری از رانندگان اتوبوس بازنشستگانی هستند که به دلیل سن شان در دسته های در معرض خطر COVID-19 قرار می گیرد.

گاتلینگ به صورت گویا پرسید: «از کجا بدانیم که این بچه ها با دما سوار اتوبوس نمی شوند؟ از کجا بدونيم که اونا کرونا ن دارن؟”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im