منتقدان rip herm n. crab گاز افزایش مالیات پیشنهاد

منتقدان در حال انفجار هزینه های زندگی افزایش می دهد که همراه با گاز مالیاتی افزایش, افزایش هزینه برای سوار-نقطه خدمات و هزینه ها به شرکت های گذاشته شده در خانه پیشنهاد به چنگک جمع کردن در بیش از نیم میلیارد دلار مالیات دهندگان برای رفع این دولت در حمل و نقل گلایه.

“این فقط شش سال پیش که مردم ماساچوست صحبت کردن واضح است که آنها احساس نمی کنند که چراغ تپه بود که به دنبال برای بهترین منافع خود را در بالا بردن گاز مالیات” دولت سابق و نماینده سنای آمریکا نامزد جف Diehl گفت هرالد. “به نظر می رسد مانند رانندگان و مسافران است که حداقل می توانیم آن را در حال حاضر در حال خواسته به پای این لایحه برای عدم نظارت و مدیریت حمل و نقل دلار است.”

Diehl و هالی Robichaud یک استراتژیست جمهوری خواه که با موفقیت مبارزه برای لغو گاز افزایش مالیات در سال 2014 استدلال کرد که قوه مقننه است که نادیده گرفتن اراده مردم با این دو لایحه ارائه شده توسط سخنران رابرت herm n. crab و برخی از نمایندگان خود را بالا پنج شنبه.

“بیکون هیل بدیهی است که تن-ناشنوا است. مردم به وضوح صحبت کرد در گاز مالیاتی افزایش” Robichaud گفت. “آنها با تصویب آن در سال گذشته, بنابراین ما می تواند نه لغو آن. در حال حاضر آنها در حال عبور از آن در انتخابات سال بنابراین ما لغو آنها است.”

بسته های قانونی خواستار 5 درصد گاز افزایش مالیات بر آوردن آن تا 29 سنت در هر گالن و 9 درصد افزایش در سوخت دیزل به 33 سنت در هر گالن است. سوار-نقطه هزینه خواهد پرش از زمان 20 درصد رای توسط $1 به صورت تک استفاده و $2 برای لوکس سواری شرکت حداقل مالیات را افزایش از $456 تا 150.000 دلار و اجاره خرید و فروش ماشین معافیت مالیات بر ارزش $110 میلیون خواهد بود حذف شده است.

“بالا بردن rideshare مالیات توسط بیش از 500 درصد می تواند صدمه دیده و کم درآمد سواران و کاهش حمل و نقل گزینه های در دسترس به خصوص برای کسانی که در خارج از بوستون” Lyft سخنگوی کمپبل ماتیوز گفت. “ما از حمل و نقل عمومی اما این طرح آسیب رساندن به سیاست های عمومی و باید بازبینی شود.”

مقامات دولتی تخمین می زنند که گاز افزایش مالیات را بالا خواهد برد بین $150 میلیون و 175 میلیون دلار دیزل مالیاتی را در 32 میلیون دلار سوار-نقطه هزینه بین $130 میلیون و 145 میلیون و مالیات شرکت افزایش بین $100 میلیون و 150 میلیون دلار درآمد سالانه. در کل اندازه گیری است و انتظار می رود را در بین $522 میلیون و 612 میلیون دلار در هر سال است.

“وقتی که می آید به سیستم حمل و نقل ما درآمد نمی توانید صبر کنید. درآمد نمی توانید صبر کنید دیگر هیچ” herm n. crab به خبرنگاران گفت: هنگامی که آشکار قانون. “ما ساکنان جوامع ما و اقتصاد ما وابسته به یک اقدام فوری و منبع درآمد است.”

دقیقا چگونه است که پول صرف خواهد شد مبهم است و فقط درآمد جدید نامگذاریهای حسابداری برای $27 میلیون نفر به MBTA و $27 میلیون نفر به منطقه ای به مقامات حمل و نقل.

“ماساچوست فوق العاده دولت, اگر شما می توانید استطاعت آن است. تحت بلندگو طرح کمتر مالیات دهندگان خواهد بود قادر به نگه دارید تا با افزایش هزینه های زندگی” ماساچوست مالی داد سخنگوی پل Craney گفت. “این اقدامات آن را سخت تر برای مردم را به خانه خود را در اینجا و انجام کسب و کار در دولت و صدمه دیده است تنها طبقه متوسط — به خصوص کارگران که به رانندگی کنید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>