آیا کسی در مورد مراقبت از مد کنه ؟ برای به اصطلاح “اثرگذارندهها” این یک موضوع داغ است.

این زمان در سال گذشته مد تاثیر گذار جیل Lansky بود و در کلاس اول پرواز به کره جنوبی. این سفر با حمایت سئول-بر اساس Amorepacific یکی از بزرگترین زیبایی و آرایشی و بهداشتی شرکت. به نفع او Instagram followers (او در حال حاضر 119,000), Lansky, 32, مستند آنچه او عینک: یک Ganni پلنگ چاپ لباس پیراهن زنانه دامن بلند یک الکساندر وانگ فانی بسته و Nike Air Force 1, مریم گلی, پایین, کفش ورزشی.

در اخیر تصویری با عنوان “چگونه به نگاه شیک در خانه” او شروع کرد و گفت: “من و بعد فورا رفت واز چند درخواست برای یک loungewear تصویری, بنابراین من فکر کردم من می خواهم به شما نشان می دهد آنچه که من هستم،” او می ایستد. “تعجب! این s–tty sweatpants.” در حالی که زیبا و دلفریب, loungewear ویدئوها در واقع ساخت دور در رسانه های اجتماعی Lansky نمی خرید. “تنها مد من واقعا در مورد مراقبت در حال حاضر تجهیزات حفاظت شخصی که پزشکان در حال پوشیدن” Lansky می گوید. این نه تنها واژه ها: Lansky است به یک دکتر ER که در حال کار بر روی این بیماری همه گیر را در خطوط مقدم جبهه در تورنتو است.

وقتی زندگی در خطر “شیوه زندگی” دسته بویش از چوبه دار طنز. در 2019, تاثیر گذار بازاریابی جهانی صنعت با برآورد ارزش 8 میلیارد دلار. اما در حال حاضر در میان جهانی همه گیر و حتی برخی از مد اثرگذارندهها نیست که علاقه مند به مد است. مدیریت شرکت مشاوره Bain & Company پیش بینی کرد که بازار جهانی برای کالاهای لوکس کوچک خواهد شد با 25 درصد در این سال به تنهایی. ما با انجام aspirational محتوا ؟ ما نقل مکان کرد و در مراقبت از حدود 300 دلار ترمه زنانه دیور پرتاب بالش و تصویر کامل زندگی می کند ؟

بیشتر: آنچه واقعا اتفاق می افتد به لباس شما اهدا

“برخی از مردم وجود دارد که قطعا نمی خواهد ناراحت شود و در مورد سقوط ما,” اذعان Shannae Ingleton اسمیت تورنتو مبتنی بر سبک زندگی تاثیر گذار است که همچنین مدیریت شخصیت های دیگر را از طریق آژانس کنزینگتون خاکستری. او در تبلیغات برای 10 سال قبل از تبدیل او Instagram خوراک که دارای تقریبا 56,000 پیروان به یک کار تمام وقت است. قبل از coronavirus اسمیت و پیروان او را دیدم ورزشی دور توشه داخل فیرمونت سلطنتی نیویورک (#استعداد) و یا نما در آخرین شب از همکاری بین, ایتالیایی, haute couture طراح Giambattista Valli و H&M. مشترک برای یک گذار با مخاطبان از این اندازه اسمیت می گوید به نزدیک به $200,000 یک سال از نام تجاری مشارکت. و در صنعت طرز سخن گفتن هر کسی با زیر 100 ، 000 پیروان یک میکرو-گذار. در بالاتر پایان Jeffree Star, لس آنجلس, آرایش vlogger با 16.2 میلیون پیروان یک گزارش 18 میلیون دلار در سال 2018 از طریق نام تجاری و حمایت های مالی, تبلیغات یوتیوب و در نهایت یک آرایش خط خود را.

اما از اوایل ماه مارس روزانه سوالات در اسمیت صندوق باید trickled تقریبا به هیچ چیز و قرارداد برای او یا اثرگذارندهها او دسته شده اند متوقف و یا لغو شود. یک کمپین برای باز کردن یک نیروی دریایی محل در تورنتو Eaton Centre? بازار عمدتا بسته است. مراقبت از مو با نام تجاری ارائه تمام هزینه های پرداخت شده سفر به Coachella به علاوه شش رقم پرداخت برای چند پست ؟ این جشنواره به تعویق افتاد. مه و ژوئن معمولا شلوغ ماه Lansky می گوید: از آنجا که خریداران هیجان زده شدن در مورد بهار/فصل تابستان است. اما در این سال وجود دارد گرایش به نگاه به جلو به هیچ خیابان بالا خرید پنجره انجام می شود. Coronavirus مستند گرفته شده بیش از هر کس زندگی می کند. اسمیت برآورد خود را از دست دادن درآمد است که حدود 30 درصد است.

میلاد Sahafzadeh رئیس جمهور Imagemotion یک مونترال آژانس بازاریابی که مدیریت برنامه های تاثیر گذار برای مارک های مانند L ‘ Oreal, Yves Saint Laurent و زارا میگه شده است وجود دارد تغییر عظیمی در این بخش لوکس. گردشگران چینی در شمال امریکا و اروپا حساب برای 70 درصد از کالاهای لوکس خرید و صنعت مد شده است به دنبال به سرزمین اصلی برای بسیاری از آن رشد پیش بینی شده. اما در هفته مد میلان در پایان ماه فوریه خریداران و مطبوعات از چین حمایت کرده بود و آرمانی و ورساچه و پرادا در میان مارک های لوکس است که تا به حال لغو نشان می دهد خود را راه اندازی خطوط بهار. در ماه مارس ایتالیا یکی از مراکز مد در حال تبدیل شدن به یک نمونه وحشتناک از آنچه اتفاق می افتد زمانی که موارد COVID-19 پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده مارس آمار فروش در کل پوشاک و لوازم جانبی بخش به نصف کاهش یافته است. “در وهله اول آنها قطع خواهد شد,” Sahafzadeh می گوید: “این است که تاثیر گذار در بازاریابی است.”

یک عکس از یک Instagram پست Shannae Ingleton اسمیت و کودک خود را برای ارسال به گسترش آگاهی پوشک بانک تورنتو در طول Covid-19 (Shawn Pinnock)

مصرف کننده رفتار است بدون شک تغییر کرده است. چگونه می تواند آن را نه ؟ بیکاری در سراسر جهان افزایش یافت و به بالاترین. در ماه مارس به تنهایی یک میلیون کانادایی شغل خود را از دست. در یک هفته در ماه آوریل نزدیک به چهار میلیون آمریکایی در زمینه رفع بیکاری. هرگز به ذهن کسانی که خز گوچی اسلاید; حتی متوسط زواید فراتر از رسیدن به عنوان بسیاری از در حال حاضر در تلاش برای اجاره و یا وام مسکن پرداخت.

نکته جالب در این مورد این است که اثرگذارندهها ممکن است آماده برای جذب بیشتر چشم از همیشه. با مستندات در اثر سراسر جهان مردم به صرف زمان بیشتری را در رسانه های اجتماعی. در اولین هفته از قرنطینه Instagram Live انداز در ایتالیا دو برابر شده و Facebook استفاده کرده است سر به فلک کشید در کشور 70 درصد است. ارتباط با دیگران—حتی از طریق مد—ارائه کرده است فرار از تمام مرگ و هرج و مرج اقتصادی.

بیشتر: ظاهر ثروتمند در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است صنعت خود را دارد

Lansky را پیرو شمارش باقی مانده است پایدار او می گوید: اما او Instagram برداشت بالا رفته 15 درصد است. مردم در حال رسیدن به مکالمات شخصی و نه فقط پرسیدن چه مارک او با پوشیدن. آنها نوشتن به او در مورد از دست رفته اقیانوس یا آفتاب یا نمایش بیش از دوبلین. پیروان خود می دانم که او به مراقبت های بهداشتی کارگران و او می شود بسیاری از “می گویند با تشکر از شما برای من است.”

نیز وجود دارد این پرسش که چگونه ذوق آن است که به شاهین پوست کرم یا Balenciaga, فلیپ فلاپ, در طول یک بحران جهانی است. اسمیت معتقد است که مردم نمی اشتباه در تفکر این زمان بد است برای به اشتراک گذاشتن مد, پست, اما, مد و زیبایی همواره برخی از افراد خطوط در طول دوران تاریک. در انگلستان در طول جنگ جهانی دوم دولت به رسمیت شناخته شده عمومی نیاز برای sartorial انواع—طراحان مد آورده بودند به طراحی “ابزار مناسب” است که مصرف کنندگان قادر به خرید در یک زمان هنگامی که مواد را برای لباس غیر نظامی بودند که جیره بندی.

والریا Lipovetsky (حسن نیت ارائه میدهد از والریا Lipovetsky)

زمانی که کل جمعیت در حال تان شدیدا با ترس و اضطراب وجود دارد valour در اعمال کوچک از زرق و برق. “لباس پوشیدن احساس خوبی در مورد خودتان و قرار دادن بر روی رژ لب—کسانی که همه چیز نیست لغو” اسمیت می افزاید.

از تولید نظر اثرگذارندهها در حال حاضر ممکن است استفاده بیش سنتی, مد, رسانه; اثرگذارندهها در حال حاضر در حال کار از خانه و کنار هم قرار دادن مطالب خود را با تیم های کوچک و هنوز هم می تواند رسیدن به مخاطبان خود را در حالی که عمده رویدادهای ورزشی, جشنواره های موسیقی و دیگر تبلیغات سالن های در حال تعطیل برای آینده قابل پیش بینی. در فنلاند اثرگذارندهها شده اند طبقه بندی شده به عنوان “کارگران ضروری” به دلیل توانایی خود را برای گسترش اطلاعات به سرعت در میان افراد جوان تر—مصاحبه با کارشناسان بهداشت و درمان انجام شده توسط Roni پشت آبی با موهای vlogger که معمولا ویدئوها مانند “تلاش فنلاند پرطرفدارترین تنقلات!” مشاهده شد 100 ، 000 بار در دو روز.

برخی از مد اثرگذارندهها باید چرخد به ارسال بیش سلامتی پدر و مادر و یا مواد غذایی-مطالب مرتبط. والریا Lipovetsky کانادایی تاثیر گذار با 778,000 Instagram followers و 1.4 میلیون یوتیوب مشترکان آغاز شده است دعوت مدیتیشن تجارت به شرکت میزبان ویدئوها بر روی کانال. Lipovetsky معمول محتوای بیشتر لنکوم از ادبی اما او به تازگی احیا کتاب خود باشگاه در Instagram (و آن را نه کرکی یکی از دو: Bernardine Evaristo را بوکر برنده دختر دیگر اخیر عنوان). دیگران را منتقل به یک نوع متفاوت از زیبایی محصول است. پس از مستند آغاز اسمیت آژانس رزرو در مورد $70,000 ارزش زیبایی مبارزات. جدید مشتریان برندها که اجناس موجود در فروشگاه های مواد مخدر—محصولات مو که برای رسیدن به سالن نگاه بدون سالن کیت DIY برای هنر ناخن بدون nail bar.

نشانه هایی وجود دارد که مقید کردن تقاضا خواهد منجر به یک لوکس جستن به عقب. زمانی که هرمس بازگشایی محل آن در گوانگژو چین در آوریل 11, مشتریان خریداری یک رکورد US$2.7 میلیون ارزش کالا. و در حالی که مغازه بسته اند, خرده فروشی آنلاین پررونق است و دلار بازاریابی می تواند به دنبال.

دراز مدت Lansky معتقد است مد اثرگذارندهها ادامه خواهد داشت مربوطه را در اقتصاد جدید, اما آنها دیگر نمی خواهد ساخت “مسافت” ویدئوها نمایش تمام یکبار مصرف سریع-آیتم های مد آنها را خریداری و در زارا. “من فکر می کنم حرکت رو به جلو وجود دارد خواهید بود فیلم ها بیشتر از پنج یا 10 راه برای پوشیدن همان شلوار جین یا همان جارچی دلیل خواهد بود که واقع بینانه تر برای چه می گذرد” Lansky می گوید.

که ممکن است درست باشد. اما بدون عمده آگهی اقدام به خرید از مارک های مد اثرگذارندهها ممکن است همه نفوذ با هیچ یک از پول نقد. آنها بیش از حد ممکن است به بازگشت به اصول: به جای اینکه افراد برجسته ساخت شش رقم حقوق آنها ممکن است بار دیگر تبدیل به مردم عادی که می خواهند به شما نشان دهد که لباس های خود را.


این مقاله به نظر می رسد در چاپ در ماه ژوئن 2020 موضوع maclean’s مجله با تیتر “سقوط از مد.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.

اطلاعات بیشتر در مورد جامعه:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de