اتومبیل های الکتریکی نیاز ندارد بریان. همین را بگویم که خریداران خودرو است که.

(گتی ایماژ, عصر ایران)

زمانی که نسل اول نیسان برگ وسیله نقلیه الکتریکی (EV) جاده یک دهه پیش چیزی بطور قابل ملاحظه ای متفاوت است. ماشین نگاه مانند آن را تا به حال تا به حال دراماتیک بینی—جلو پنجره مشبک از دست رفته بود. در اصل طراحی شده به عنوان یک راه برای اجازه می دهد هوا برای خنک کردن موتور از طریق رادیاتور به پنجره مشبک دیگر مورد نیاز در باطری برگ و این شرکت تا به حال ساخته شده و طراحی تصمیم به انجام دور با آن.

برخی از صاحبان عاشق نگاه جدید است. دیگران نه به عنوان حد.

“طراحی شد پلاریزه” اذعان می کند فرانسوا لفور, افسر ارشد بازاریابی برای خودروهای الکتریکی نیسان در کانادا است. برخی از رانندگان EV دوست داشتم که ماشین ایستاده بود در حالی که دیگران ترجیح سنتی front-end طراحی شده است. “آنها می گویند” هی من رانندگی EV’ بدون جیغ با صدای بلند” لفور می گوید.

در پایان این سنت را برنده شد. پس از بررسی بیش از 300,000 برگ صاحبان پس 2011, نیسان قرار داده faux پنجره مشبک در مقابل آن نسل دوم برگ منتشر شده در سال 2018 از جمله آخرین مدل 2020. به اصطلاح “V-motion پنجره مشبک” با یک و چند بعدی پس زمینه آبی رنگ است و بیشتر تراز وسط قرار دارد با نیسان نام تجاری لفور می گوید. “وجود دارد بسیاری از شخصیت وجود دارد و بسیاری از هویت با پنجره مشبک است.”

بسیاری از خریداران خودرو به نظر می رسد نه تنها مانند بریان; آنها مانند عظیم هستند. در نظر بگیرید در پایان مقابل از هر گونه مدرن وانت کامیون (مانند RAM 1500) و یا SUV (مانند لکسوس RX) برای حس چقدر غالب بریان تبدیل شده اند در زمان ماشین-زبان طراحی.

بخوانید: هنگامی که در شک, ساخت خودروهای الکتریکی ارزان تر برای کانادایی ها

تابع پنجره مشبک است که در حال تحول در ه دوران از بیشتر عملیاتی به شدت زینتی. در عین حال یک بخشی است که در برخی موارد در خدمت هیچ هدف و در همه حال تبدیل به یک کلید با نام تجاری تفاوت برای خودروسازان. این که چرا بسیاری از مارک های تاسیس شده در حال چسبیده به خطوط خود وقتی که می آید به ساخت جلو فاسیا آینده خود را به وسایل نقلیه است.

“بافت و نسبت مشبک واقعا چه مجموعه جدا از شخصیت و تصویر نام تجاری می گوید:” لیز Wetzel مدیر شرکت حمل و نقل طراحی برنامه در لارنس فن آوری دانشگاه در Southfield, Mich.

نمونه شناخته شده عبارتند از: مرسدس بنز ادامه پنجره مشبک جیپ هفت-نوار مشبک و کلیه شکل جلویی از اولی است. علامت های تجاری مانند رولز رویس و بنتلی نیز شناخته شده برای خود مشخص جلو به پایان می رسد. در EV مدل برای برخی از این برندهای نمادین مانند مرسدس بنز EQ دسته وجود دارد faux بریان که حفظ نگاه از همان قسمت در خودروساز سنتی احتراق داخلی موتور وسایل نقلیه.

این جدید خودروسازان مانند تسلا بدون تاریخی نام تجاری برای حفظ که ریسک بیشتری با پایان مقابل از EVs, Wetzel می گوید. او با اشاره به نمونه هایی مانند تسلا مدل 3 و آن Cybertruck مفهوم خودرو و همچنین Rivian R1T وانت از آمریکا راه اندازی با نام تجاری Rivian که سرمایه گذاران شامل آمازون و فورد.

“ما در حال شروع به دیدن بیشتر خلاق اعدام” Wetzel می گوید. “این یک فرصت واقعی برای طراحان برای ایجاد یک کل جدید شخصیت و چهره خودرو . . . وجود دارد مشتریان مختلف و با مارک های مختلف را به روش های مختلف.”

فورد توسعه دو نوع جلو پنجره مشبک برای تمام الکتریکی فورد موستانگ Mach-E; یک “ضمنی پنجره مشبک” که به نظر می رسد مانند یک سپر برای GT گزینه و بیشتر از صاف رنگ بدن قطعه برای مدل های دیگر است. جوئل Piaskowski فورد جهانی مدیر طراحی برای ماشین ها و تقاطع توصیف دومی به عنوان یک “وارونه نعل اسب.” همه شامل موستانگ را تشخیص تسویه حساب آرم جلو و مرکز.

Piaskowski می گوید: پنجره مشبک منطقه است که او را توصیف به عنوان “جواهرات و اشیای قیمتی خودرو” است و جایی برای فورد به بازی با به نظر می رسد که می توانید آن را جدا از سایر برندها. “ما در حال گرفتن آنچه مشتریان ما می دانیم و درک ما ارزش ويژه برند . . . و استفاده از آن را در یک شیوه ای جدید برای باتری خودروهای الکتریکی,” Piaskowski می گوید.

فورد دو حرکت را حس می کند, Wetzel می گوید: با توسل به هر دو سنتی موستانگ خریدار و جدیدتر آن به نام تجاری. “آنها نمی خواهند به شوک مشتری بیش از حد و در حال ارائه چیزی است که یک سنگ پله,” او می گوید.

مرسدس بنز در نظر گرفته شود از دست دادن پنجره مشبک نگاه هنگامی که آن شروع به طراحی آن EQ دسته از EVs با توجه به رابرت Lesnik این خودروساز از طراحی بیرونی در اشتوتگارت آلمان. “ما خودمان را پرسید . . . ‘ما باید خلاص شدن از آنچه که ما ساخته شده است تا بیش از چند دهه و انجام کاری بیچهره و یا چوب با آنچه که ما داشته باشد ؟ “Lesnik به یاد می آورد. “روشن پاسخ از ما, طراحان و هیئت مدیره این بود که ما می خواهیم به چیزی قابل تشخیص است. چهره بسیار مهم است برای نام تجاری است.”

مرسدس بنز طراحی شده کمی متفاوت faux پنجره مشبک برای همه آن EQ سری خودرو هر نمایش آن اشاره کرد ستاره آرم. Lesnik می گوید: پنجره مشبک مهم طراحی قطعه که خودروساز مشتریان (و سرحال مشتریان) می تواند شناسایی و اتصال با—و بعید است که به حذف آن EV اتومبیل در آینده قابل پیش بینی.

و در حالی که پنجره مشبک ممکن است همان استفاده به عنوان سنتی موتور-طراحی اتومبیل Lesnik می گوید: faux نسخه پتانسیل زیادی برای میزبانی از تکنولوژی های جدید مانند سنسور و همچنین به عنوان منحصر به فرد گزینه های روشنایی. به عنوان مثال چشم انداز شرکت اشاره کرد مفهوم ماشین دارای یک پنل پنجره مشبک نور ماتریس با 188 تخته مدار و 940 فردی Led است که برقراری ارتباط با وسیله نقلیه و محیط اطراف آن است. “در پایان, آن را نه هوا را مصرف دیگر آن را یک تکنولوژی بالا-قطعه” Lesnik می گوید.

نیسان نیز بعید است به یکی دیگر از تغییر بنیادی به پایان مقابل از برگ برای سال آمده لفور می گوید. خود را برای اتصال با مشتریان وفادار خود را. “اگر ما تغییر بیش از حد در پنجره مشبک ما دست خواهد داد که نیسان هویت” او می گوید. “این یک تعادل ظریف . . . ما نیاز به احترام نام تجاری طراحی شده است.”


این مقاله به نظر می رسد در چاپ در ماه مه سال 2020 موضوع maclean’s مجله با تیتر “این پنجره مشبک بوده است.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de