Facebook می گوید آن را به ما اجازه می دهد بر اساس نامزدهای سیاسی به اجرا مارک محتوای آن در شبکه های اجتماعی, سیستم عامل, اما محتوا خواهد بود شناسه در تبلیغات خود کتابخانه است.

مبارزات سیاسی و گروه هم اکنون می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی شرکت مارک محتوای ابزار است که اجازه می دهد تا اثرگذارندهها به وضوح بیشتری برچسب رسمی زیر هدر که پست پرداخت مشارکت.

تغییر بعد از ما آمد دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایکل بلومبرگ این هفته پرداخت می شود محبوب مم حساب در Facebook متعلق به Instagram برای ارسال مطالب در مورد میلیاردر سابق شهردار نیویورک.

استراتژی پرداخت اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی برای گسترش پیام های سیاسی و یا ایجاد محتوای جمع آوری شده است حرکت پیش از سال 2020 نژاد اما قوانین در اطراف عمل شده اند مبهم و مه آلود.

“پس از شنیدن از کمپین های متعدد ما موافق است که وجود دارد یک محل برای مارک محتوا در بحث سیاسی در سیستم عامل های ما” یک Facebook سخنگوی در بیانیه ای گفت.

این Instagram پست های محبوب مم حساب های که برای پرداخت توسط بلومبرگ کمپین شامل تکذیبنامهها اما خود humourous طبیعت در سمت چپ برخی از کاربران بدونم که اگر مشارکت واقعی بودند. چند پست استفاده سلب مسئولیت:, “بله, این است که واقعا #اسپانسر شده از طرف @mikebloomberg.”

برای استفاده از Facebook را مارک محتوای ابزار مبارزات سیاسی و یا گروه باید معتقدات سیاسی به عنوان تبلیغ از طریق شرکت ID تایید روند.

Facebook نه پول از مارک یا حمایت محتوای که برای علامت های تجاری به طور مستقیم پرداخت سازندگان به طوری که آنها به حساب نمی آید این را به عنوان تبلیغات. آن, اما, درخواست سازندگان محتوا مطابق با مقررات مربوط به افشای پرداخت مشارکت.

کمیسیون تجارت فدرال نیاز به اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی و سازندگان محتوا به وضوح برچسب پست حمایت. این هفته FTC اعلام کرد این امر می تواند به دنبال اظهار نظر در مورد چگونه موثر این قوانین و این که آیا باید آن را تغییر.

فدرال کمیسیون انتخابات می گوید پرداخت عمومی ارتباطات آنلاین شامل “بیان وکالت” باید سلب اما آن را نمی باید صریح قوانین در مورد رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها.

در دسامبر 2019 سابق FEC صندلی الن Weintraub اذعان کرد در بیانیه ای که آن سال 2006 اینترنت سلب مسئولیت مقررات نوشته شده بود “چندین میلیون ها سال پیش است.”

Facebook گفت: حمایت از محتوای سیاسی تبلیغات را شامل نمی شود در آن آگهی کتابخانه یک پایگاه داده نگهداری می شود به ارائه شفافیت در اطراف سیاسی و دیگر تبلیغات مگر اینکه خالق می پردازد به ترویج این پست با استفاده از شرکت های تبلیغاتی ابزار.

بلومبرگ دموکراتیک رقیب سناتور الیزابت وارن انتقاد از این واقعیت است که حمایت و پست نخواهد بود علنا دنبال کرده بود.

“امتناع از کاتالوگ پرداخت می شود تبلیغات سیاسی به دلیل بلومبرگ کمپین در بر داشت یک راه حل به معنی وجود خواهد داشت کمتر شفافیت در قبال محتوای او پرداخت برای ترویج” وارن گفت: در یک صدای جیر جیر. “مایک بلومبرگ نمی شود مجاز به خرید یک انتخابات با صفر پاسخگویی.”

به بلومبرگ کمپین است که راه انداختن یک دیجیتال کمپین را امتحان کنید و ضرب و شتم جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر به رویترز گفت این هفته که به آن فکر خود را “الگوی رفتاری استراتژی” موثر خواهد بود.

“مبارزات انتخاباتی به صراحت روشن است که این پست شد تبلیغات و حمایت محتوای” گفت: سابرینا سینگ سخنگوی بلومبرگ کمپین در بیانیه ای در روز جمعه. “ما رفت بالا و فراتر از آن به دنبال Instagram قوانین و متن پست به وضوح نشان می دهد این کمپین تبلیغات پرداخت می شود.”

یک Facebook سخنگوی به رویترز گفت که بلومبرگ کمپین بود که نه تنها مبارزات سیاسی که خواسته بود در مورد سیاست های شرکت مورد حمایت و محتوا

در اصل منتشر Facebook به اجرا حمایت محتوای

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im