مناسب-fluencer را غنیمت guide for busy mums

با سالن های ورزشی و تناسب اندام مراکز دیگر مجاز به باز بماند مومیایی تاثیر گذار و متخصص تناسب اندام Tammy Hembrow می دهد نکات بالا در حال کار کردن در حالی که جدا شده در صفحه اصلی.

به عنوان نخست وزیر اسکات موریسون جدید سخت انزوا اقدامات در تلاش برای کنترل coronavirus عبارتند از: بسته شدن غیر ضروری خدمات مانند ورزشگاه بسیاری از مردم شده است تعجب کنید که چگونه آنها در حال رفتن به قادر به ورزش در حالی که در خانه گیر کرده.

Mum-از-دو Tammy, 24 می گوید: تمرینات را می توان در خانه انجام می شود و کودکان و نوجوانان حتی می توانید با عضویت در.

“شما لزوما نیاز به رفتن به یک ورزشگاه وجود دارد مقدار زیادی از تمرینات است که می تواند در خانه انجام می شود هر دو با وزن بدن خود را, و تجهیزات مانند وزن و غنیمت باند,” او می گوید Kidspot.

“نگرش من نسبت به ورزش پس از مادر شدن تبدیل به آرامش بیشتر. من سعی کنید به فشار آن را در زمانی که من می توانم و من پیدا کرده اند که مخلوط کردن من در خانه و بدنسازی تمرینات آنچه با این نسخهها کار بهترین برای من برنامه مشغول می گوید:” Tammy.

“زمانی که من می توانید آن را به ورزشگاه من تمرکز بر گرفتن در یک تمرین HIIT یا منزل تمرین از من تمی مناسب برنامه است.

“در لحظه ای که من کار کردن 3-4 بار در هفته – من در نقطه ای که در آن من می دانم که بدن من و درک خوبی از آنچه که برای من کار می کند هر دو با تمرینات و برنامه های غذایی” تامی می افزاید.

می خواهید برای پیوستن به خانواده ؟ ثبت نام به ما Kidspot خبرنامه برای داستان های بیشتر مثل این

تامی می گوید تمرینات را می توان در خانه انجام می شود و کودکان و نوجوانان حتی می توانید با عضویت در. تصویر: عرضه شده است.

“این مهم است برای سلامت روانی”

“من استفاده می شود به کار کردن خیلی بیشتر اما از آنجا که من در حال کار کردن برای مدت طولانی در حال حاضر من بدن اجازه می دهد تا برای من به تمرین کمتر و هنوز هم حفظ تناسب اندام است. اگر من احساس می کنم نیاز است که تمرین های اضافی من جا که من می توانم.

“ورزش واقعا مهم برای سلامت روانی بنابراین من مناسب بین جلسات در اوایل صبح و یا شب اگر من به.

به خصوص در طول مستند تامی می گوید: خود مراقبتی کلید است.

“مراقبت از خود بسیار برای من مهم است. در نظر گرفتن زمان برای خودم و خانواده ام و مدیتیشن و یوگا و کار اینها تمام چیزهایی که من انجام دهید تا مطمئن شوید که من در نظر گرفتن زمان از برنامه شلوغ من,” او می گوید.

“من دوست دارم زمانی که من فقط با بچه های من به طور کامل در حال حاضر و هیچ کار مجاز است. من به شما اجازه تیم من می دانم که زمانی که آن را در یکی از آن روزها و آنها نمی دانند برای تماس با من این مهم است که به سالم نگه داشتن تعادل است.”

این Instagram تاثیر گذار است که انباشته متناوب 11 میلیون پیروان دیده است یک موج اخیر در مردم ثبت نام به تناسب اندام برنامه TammyFit که با استفاده از داده ها در مورد اهداف خود و تنظیمات برای ایجاد یک هفتگی شخصا طراحی برنامه تمرین نیز می دهد رژیم غذایی نکات و توصیه های بهداشتی.

در این فیلم او اجرا می شود از طریق یک سری از داخلی و خارجی تمرینات از جمله برخی از شایان ستایش آنهایی که از ویژگی های فرزندان او گرگ پنج و Saskia سه.

به خصوص در طول مستند تامی می گوید: خود مراقبتی کلید است. تصویر: عرضه شده است.

“به عنوان یک پدر و مادر برنامه ریزی می رود از پنجره به بیرون”

“اگر من کار کردن در طول هفته من احساس می کنم بیشتر کند و انرژی کمتری,” او می گوید. “به عنوان یک پدر و مادر شما می دانید که گاهی اوقات برنامه ریزی می رود از پنجره به بیرون.

“اما قطعا برای من نگه داشتن من در برنامه ورزش واقعا مهم است برای من به احساس خوب با چه مشغول هستم و با بچه های کوچک است.”

Tammy مناسب تمرینات معمولا یک برنامه 8 هفته با جلسات 45 دقیقه تا 1 ساعت و با استفاده از داده ها در مورد اهداف خود و تنظیمات برای ایجاد یک هفتگی شخصا طراحی برنامه تمرین.

آن را نیز به رژیم غذایی نکات و توصیه های بهداشتی از جمله برنامه غذایی هفتگی و لیست خرید غذا برای coeliacs گیاهخواران گیاهخواران و رایگان-از-شکر گلوتن و گزینه های لبنی.

بسیاری از دانلود این برنامه به دلیل آن را می دهد آنها را به اتصال به Tammy و می فرستد اطلاعیه های فشار از جمله اگر او در حال انجام یک غنیمت تمرین و غیره بنابراین کاربران می توانید آن را با او از طریق live تمرینات.

Tammy برنامه ارائه می دهد تمرینات به علاوه برنامه ریزی وعده های غذایی. تصویر: عرضه

Tammy را مستند راهنمایی

  1. برنامه خود را در هفته
  2. مراقبت از سلامت خود – پایمال کردن نیست خودتان
  3. فراموش نکنید کمال
  4. اختصاص زمان خود را مسئولانه
  5. لذت بردن از پیروزی های کوچک

8-هفته, کون, راهنمای

تامی می گوید: “این برنامه طراحی شده است برای هر کسی که مایل به ساخت یک بزرگتر دور صدای زیر و برداشته ، بسیاری از زنان فکر می کنم این غیر ممکن است به از نان شیرین و پهن, کون به قوی چابک, کون, اما این دقیقا کاری است که من انجام داده ام و این دقیقا کاری است که این برنامه طراحی شده است برای کمک به شما انجام دهد.”

این راهنمای تقسیم به 2 بخش هفته 1-4 آگهی 5-8 با تمرین تقسیم صرفا متمرکز بر بدن پایین تر جلسات آموزش 3 روز در هفته.

Tammy شامل توصیه هایی برای قلب و تغذیه, اما تنها اشاره به یک گرمایی مازاد به ساخت توده و واقعا نمی حفر هر عمیق تر به آن.

راهنمای تجزیه به ورزش با تصاویر به شما نشان شکل توصیه و باز شرح هر ورزش. او همچنین توصیه می روم یک روز استراحت بین تمرینات.

هفته 1-4 روز 1

هالتر اسکات – 3×12

تقسیم چمباتمه زدن – 3×12 در هر پا

موضع گسترده ای پرس پا – 3×12

بازگشت فرمت – 3×12

هالتر هیپ محوری – 3×12

کابل پشت پا زدن – 3×15 در هر پا

روز 2

هالتر اسکات – 3×12

پای راست deadlift – 3×12

وزن lunges – 3×12 در هر پا

دستگاه اسمیت Step Up – 3×12 در هر پا

چمباتمه سومو راه رفتن با پالس – 3×12

چمباتمه زدن و جهش – 3×20

روز 3

هالتر اسکات – 3×12

هالتر کشش ران – 3×12

شیر آتش نشانی – 3×20 در هر پا

کابل پشت پا زدن – 3×15 در هر پا

کابل هیپ آدم ربایی – 3×12 در هر پا

چمباتمه زدن پالس 40 ثانیه به squat jump 40 ثانیه

هفته 5-8 روز 1

هالتر اسکات – 3×12

تک پا پرس پا – 3×12 در هر پا

دستگاه اسمیت step up – 3×12 در هر پا

هالتر Glute پل – 3×12

کابل پشت پا زدن – 3×15 در هر پا

روز 2

دستگاه اسمیت چمباتمه سومو – 3×12

اسمیت ماشین معکوس پرتاب – 3×12 در هر پا

بالا kettlebell چمباتمه سومو – 3×12

پا تک glute پل – 3×15 در هر پا

اسمیت ماشین خر لگد – 3×12 در هر پا

چمباتمه زدن پالس 40 ثانیه به squat jump 40 ثانیه

روز 3

هالتر اسکات – 3×12

تقسیم چمباتمه زدن – 3×12 در هر پا

هالتر Glute پل – 3×12

راه رفتن lune با پالس – 3×12 در هر پا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im