فورد جدید گلف GTI رقیب اراضی در اونس

مانند یک کودک مبارزه برای توجه فورد فوکوس ST است تلاش برای تصرف قلب و ذهن و کیف پول. تا به حال زنده فیستا ST نوزاد تخم و overachieving موستانگ GT را hogged ویژه در حالی که تمرکز اتحاد مبارزه در سایه بهتر شناخته رقبا مانند فولکس واگن گلف GTI.

اما جدید Focus ST می تواند تغییر دهد.

مدل دهید برای مردمی که احساس Honda Civic Type R است بی مزه, سریع و خشمگین, ادای احترام, این تخم ساده به نظر می رسد در هر چیزی کمتر از آن “نارنجی خشم” قهرمان رنگ.

The Focus ST is now Ford’s most top hot hatch after the Blue Oval axed the Focus RS.
media_cameraفوکوس ST است که در حال حاضر فورد بالا ترین داغ هچ پس از بیضی آبی axed تمرکز تومان.

مدل قبلی تا به حال پیچیده چرخ و اندازه کروم اگزوز که می توانست کندن از یک لامبورگینی در حالی که ماشین جدید می تواند برای مدل های ارزان تر در محدوده فوکوس. آن beaky شبح به نظر می رسد عجیب و غریب, خاکستری, 19-اینچی چرخ ها از دست داده و در قوس و قرمز-رنگ بودجه ترمز شرمندگی جایگزین مناسب سخت افزار بر روی برخی از رقبا.

قیمت از $44,690 به علاوه در جاده هزینه (در حدود $49,000 رانندگی-دور) تمرکز است که با هدف مستقیما در فولکس واگن بخش-تعریف گلف GTI.

بر خلاف GTI — که در حال حاضر به طور خودکار تنها گزاره — فورد در دسترس خواهد بود با هر دو خود را تغییر و انتقال دستی.

The manual and auto cost the same price.
media_cameraدستی و خودکار هزینه همان قیمت.

مدل های جدید آغاز بکار هفت سرعته اتوماتیک با همان قیمت به عنوان کتابچه راهنمای کاربر. این معامله جذاب به عنوان کلید رقبای رنو و سوبارو هر دو هزینه حدود $3000 برای خودرو خود را مربوطه مگان RS و WRX داغ دریچه. متاسفانه این خودرو در دسترس نیست برای ما درایو تست.

وجود دارد فقط یک مدل به خوبی مشخص شده با اسباب بازی مانند چراغهای LED بی سیم شارژ تلفن و 8 اینچ صفحه نمایش لمسی با satnav گوشی های هوشمند معکوس و 10 سخنران بنگ و Olufsen استریو.

کیت ایمنی شامل فعال کروز کنترل خودکار ترمز اضطراری, کور-نقطه نظارت و عقب cross-traffic alert.

Ford’s interior isn’t as special as some rivals.
media_cameraفورد داخلی نیست به ویژه که برخی از رقبا.

تخت-کف فرمان و گرم Recaro صندلی ها تنها ورزشی لمس در غیر این صورت ساده کابین. تمرکز با نام تجاری جدید است اما کمی وجود دارد که تئاتر در یک فضای خاکستری گم tech (مانند عریض دیجیتال داش) و جذابیت (tartan تر و تمیز و لانه زنبوری جزئیات) از پیری گلف GTI.

فورد برنده امتیاز با 2.3 لیتری چهار سیلندر توربو موتور مشابه قبلی نسل فوکوس RS و زمان موستانگ مدل با کارایی بالا. Detuned به تولید 206kw و 420Nm تمرکز هنوز outguns رقبا مانند 180kW فولکس واگن 197kW WRX و 202kW هیوندای i30 N در حالی که تولید گشتاور بیشتر (اما قدرت کمتر) از هوندا نوع R.

The ST is one of the most powerful hot hatches is its class.
media_cameraسنت یکی از قدرتمند ترین داغ دریچه است در کلاس خود است.

وجود دارد هیچ کمبود پانچ و آن را احساس توانا و در یک خط مستقیم. Grippy لاستیک میچلین و الکترونیکی-کنترل لغزش محدود دیفرانسیل مشابه که در هیوندای یا VW کمک گرفتن قدرت به زمین ارائه یک خط تیره به 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از شش ثانیه است.

به طور منظم تمرکز مسلما بهترین راننده ماشین به طور منظم تخم تیپ و آن را یک نقطه شروع عالی برای یک تخم. خیلی از تمرکز صفات حمل از طریق به سنت از جمله فرمان دقیق, محکم, roadholding و توانایی خود را حفظ خونسردی در زمین پر از دست انداز.

اما برخی از تغییرات بسیار خسته کننده است.

همانطور که با مدرن ترین اتومبیل های با کارایی فوکوس ST, ویژگی های یک انتخاب درایو حالت است. در اینجا آنها بر عناصر مانند فرمان, وزن, پاسخ, آن, تعلیق, گاز, حساسیت, اگزوز, صدا, و اینکه آیا ماشین “blips” دریچه گاز برای کمک به تغییر چرخ دنده ها.

مشکل این است که شما نمی توانید ترکیب و مطابقت با تنظیمات.

The new ST is easier to live with everyday than the previous version.
media_cameraجدید ST است که آسان تر به زندگی روزمره نسبت به نسخه های قبلی.

نرم تعلیق تنها می تواند همراه با خمیری تنظیمات موتور که نیست به خوبی ترجمه سریع به درایو در جاده های خراب. که مرتب سازی بر اساس عدم انعطاف است به احتمال زیاد به آزار علاقه مندان است.

آهنگ حالت به ارمغان می آورد یک دور اگزوز صدای ترق و تروق, همراه با صدای بلند جعلی موتور برای تلفن های موبایل بیش از حد سنگین فرمان و خودرو-blipping تابع است که می تواند غیر فعال است. عدم وجود تنظیمات سفارشی قابل توجهی نظارت.

اما در کل فوکوس ST است درخواست تجدید نظر گسترده تر از قبل. خودکار گزینه خواهد بود یک تغییر مهم برای افرادی که نمی خواهند برای مقابله با یک پدال کلاچ.

قبلی نسل نمونه خدمت سرکش رفتار چرخاندن فرمان در دست های خود را تحت قدرت و لغزیدن از خط با یک بالابر های سنگین از گاز است. تنگ سطل صندلی بود غیر قابل انعطاف و یک دکمه-پهن داش harked به روز قبل از صفحه نمایش لمسی گوشی های هوشمند است.

این یک پوست gem.

در حال حاضر چند حالت تعلیق و بهبود راننده ایدز را به خیابان تمرکز بیشتر قابل زیستن در ترافیک روزمره. افزایش تا قدرت grippy لاستیک و هوشمندانه قدیمیتر را بهبود احساس هر روز به خصوص در تعطیلات آخر هفته از انفجار.

بیشتر تصفیه شده فوکوس ST است که کمی کمتر هیجان انگیز تر از قبل. وسط کودک هنوز نمی تواند مطابقت با خنده-یک دقیقه لرزش کمی فیستا یا موستانگ عضلانی-ماشین تئاتر.

حکم 3.5/5

سریع و تصفیه فوکوس ST ارائه می دهد پانچ برای مطابقت با بهترین در کلاس اما نمی زمین حذفی در برابر ضربه قابل رقابت است.

به صورت خودکار انتخاب

قبلا دستی-تنها گزاره فوکوس ST است که در حال حاضر در دسترس با یک گیربکس اتوماتیک بدون هیچ هزینه اضافی. که جذاب نقطه فروش به صورت خودکار گزینه های می تواند هزینه بین $3000 و 4000 $در عملکرد دریچه.

تجارت کردن برای خود عیار کندتر است, شتاب, عدم راه اندازی, کنترل و یک افزایش کوچک در مصرف سوخت از خودرو سنگین تر. محدودیت بودجه رد مرتب کردن بر اساس روح دو کلاچ خودکار ارائه شده توسط VW یا رنو (و به زودی هیوندای) که ممکن است یک چیز بد را به عنوان فورد قبلی PowerShift دو کلاچ خودکار بود به خصوص سخت است.

فورد reckons اکثریت اولیه خریداران خواهد بود تخم هنردوستان که باید دستی هر چند معمولی هفت سرعته خودکار خواهد شد در نهایت نشان دهنده حدود 75 درصد از فروش است.

فورد فوکوس ST اعضای حیاتی و موثر بدن

قیمت: حدود 49,000 رانندگی-دور

گارانتی/ارائه خدمات: 5-سال/فضای مجاز: نامحدود کیلومتر

موتور: 2.3 لیتری 4-سيلندر توربو 206kW/400Nm

تشنگی: 8.1 لیتر در 100 کیلومتر

ایمنی: پنج ستاره, AEB, فعال, کروز کنترل, blind-نقطه مانیتورینگ خط نگه داشتن کمک های عقب cross-traffic alert

باری: 341 لیتر

یدکی: موقت

در اصل منتشر فورد جدید گلف GTI رقیب اراضی در اوز

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de