عقاب غول ارائه می دهد ‘اسکن پرداخت و برو” در نیو کنسینگتون فروشگاه

غول عقاب در نیو کنسینگتون است که در میان حدود 70 از مواد غذایی غول 215 فروشگاه که در آن مشتریان می تواند جست و خیز پرداخت خطوط اسکن و کیسه مواد غذایی خود را به عنوان آنها.

عقاب غول مستقر در اوهارا را معرفی کرد “اسکن پرداخت و برو” سیستم به فروشگاه در Tarentum پل جاده اواخر ماه گذشته .

آن است که تنها عقاب غول در Alle-Kiski منطقه دره که در حال حاضر در آن ارائه می دهد. از آن خواهد شد در بیش از 80 فروشگاه پس از شرکت در قالب آن زمان توسعه فاز در چند هفته آینده.

“مشتریان تقاضاهای مصرانه برای یک تجربه خرید راحت,” سخنگوی Jannah Jablonowski گفت. “اگر تکنولوژی وجود دارد که می تواند به ما کمک کند که به آنها, ما نیاز به انجام آن است.”

اسکن پرداخت و برو معرفی شد و آزمایش در عقاب غول بازار منطقه در فواره بازار شروع در ماه مارس سال 2018 قبل از گسترش به مکان های بیشتری. Jablonowski گفت: بازخورد مشتری است “به شدت مثبت” و رهبری شرکت را دوباره تصور کنید که طرح آن پرداخت مناطق به بهبود جریان ترافیک.

“هنگامی که ما مردم را به سعی کنید از خدمات آنها می گویند آن را تعویض بازی برای آنها” او گفت:.

چگونه کار می کند

با این سیستم مشتریان با استفاده از یک دستگاه دستی ارائه شده در فروشگاه و یا یک برنامه تلفن هوشمند برای اسکن موارد آنها می خواهند برای خرید به عنوان آنها را از طریق فروشگاه.

یک عقاب غول مزیت کارت مورد نیاز است به استفاده از سیستم.

اگر با استفاده از یک گوشی هوشمند آن را متصل به فروشگاه wi-fi سیستم Jablonowski گفت.

مشتریان می توانید خرید خود را در خود را در کیسه های قابل استفاده مجدد و یا استفاده از کیسه های پلاستیکی ارائه شده در اسکنر ایستگاه و در دسترس در سراسر فروشگاه. توزین ایستگاه های واقع در بخش تولید برای خرید مانند موز که در آن قیمت ها بر اساس وزن است.

به پرداخت مشتریان می توانید به یک گروه اختصاص داده های اسکن پرداخت و پرداخت ایستگاه و یا از طریق هر گونه پرداخت لین از جمله خود وسیله ،

یک خریدار برداشت اول

Mariann والس جدید Kensington سعی کردم این سیستم برای اولین بار جمعه. او با استفاده از این برنامه بر روی گوشی های هوشمند خود را.

“من فکر کردم من می توانم در داخل و خارج سریعتر,” او گفت: چرا او می خواست به سعی کنید آن را. “این به نظر می رسد عملی است. آن را برای رفتن از سمت راست سبد خرید من به ماشین من.”

والس در بر داشت اسکن همه چیز با تلفن او آسان بود.

او دوست داشت که آن را به یک کل در حال اجرا به عنوان او خرید.

“این آسان برای اسکن,” او گفت:. “شما می دانید که این قیمت مناسب است چرا که شما در حال دیدن آن است.”

پس از چک کردن والس گفت: او خواهید از آن استفاده کنید دوباره.

“من آن را دوست دارم اگر شما لازم نیست که یک سفارش” او گفت:.

این اولین بار نیست که عقاب غول سعی شده با ارائه یک سیستم. یک “پیش از این تکرار” شده بود سعی کردم یک بار قبل از.

“من فکر می کنم ما کمی جلوتر از زمان ما در شرایط از آنچه که در فن آوری ما اجازه انجام” Jablonowski گفت.

شرکت می گوید هیچ شغل از دست اتحادیه محتاط

مانند ترس که بیان شد بیش از خود checkouts Jablonowski گفت که اسکن پرداخت و برو نخواهد شد در نتیجه شغل از دست رفته اما در فروشگاه ها با استفاده از کارکنان خود را در راه های دیگر. او اشاره کرد که نیو کنسینگتون فروشگاه است که به طور فعال استخدام.

که چنین تکنولوژی را در نتیجه از دست دادن شغل یک “تصور غلط رایج,” او گفت:.

“ما می تواند خیلی بیشتر هوشمند با کمک به فروشگاه های ما تخصیص منابع آنها را داشته باشد,” او گفت:.

ایالات غذایی و تجاری کارگران محلی 1776 کیستون دولت نشان دهنده بيش از 6500 عقاب غول کارکنان در شرکت ها و فروشگاه های خصوصی. آن رئیس جمهور Wendell جوان IV, گفت که او نیست مخالف به سیستم ارائه غول پیکر, عقاب در حال انجام آن را برای دلایل درست.

“آنها باید سرمایه گذاری مجدد را به صرفه جویی بیشتر خدمات به مشتریان,” او گفت:. “ما باید برای دیدن آنچه عقاب غول تصمیم به انجام.”

جوان گفت: او به رسمیت می شناسد و آن را سخت برای جلوگیری از تغییرات تکنولوژیکی و درک تمایل مشتریان برای راحتی.

“کسانی که به سادگی انجام این کارها به صرفه جویی در پول و کاهش خدمات به مشتری در نهایت به دنبال بیشتر و بیشتر مانند وال مارت با فروشگاه های کثیف و هیچ خدمات به مشتریان است. آن را به خوبی نمی, برای آنها,” او گفت:. “اگر عقاب غول در حال انجام این کار را برای دلایل درست آن می تواند در بهبود و ساعت برای کاربران. اگر آنها این کار را فقط به صرفه جویی در پول و قرار نیست بیشتر به خدمات به مشتریان و من فکر می کنم آن را به اشتباه برای آنها است.”

جوان گفت: اولین بار عقاب غول سعی کردم به استفاده از چنین سیستم یک “فاجعه” با شرکت قفسه بندی آن به دلیل آن از دست دادن پول از بیش از حد ترک فروشگاه بدون پرداخت شده است. سیستم جدید است که تنها در چند فروشگاه که در آن اتحادیه نشان دهنده کارکنان.

“ما فکر نمی کنم آنها در حال گرفتن مقدار کشش در حال حاضر. نه بسیاری از مشتریان در حال استفاده از آن,” او گفت:. “با این که در نهایت این نوع از چیزهایی که در حال رفتن به گرفتن. بیشتر و بیشتر مشتریان خواهد شد با آن راحت و شرکت های به شکل از چگونه برای جلوگیری از سرقت است.”

با سرمایه گذاری در تجهیزات آموزش و علامت Jablonowski گفت اسکن پرداخت و برو در اینجا به ماندن است و به احتمال زیاد به گسترش به مکان های بیشتری.

اما آن را نمی خواهد تبدیل به تنها راه به فروشگاه.

“همه خرید خود عادات” Jablonowski گفت. “ما نمی خواهیم به زور مردم را به تغییر عادات خرید خود را. ما می خواهیم به گزینه های در دسترس است.”

Brian C. Rittmeyer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس برایان در 724-226-4701, [email protected] و یا از طریق توییتر .

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>