حدود یک ساعت پیش

دیترویت جنرال موتورز تصمیم به خروج از استرالیا و نیوزیلند و تایلند به عنوان بخشی از یک استراتژی برای خروج از بازار است که تولید نمی کند کافی بازده سرمایه گذاری مطرح ترس دوشنبه از مقامات نگران بیش از زیان کار است.

این شرکت در بیانیه ای گفت: روز شنبه که برنامه ای برای باد کردن فروش مهندسی و طراحی عملیات برای آن تاریخی برند هولدن در استرالیا و نیوزیلند در سال 2021. همچنین برنامه ای برای فروش آن رایونگ کارخانه در تایلند به چین, دیوار بزرگ موتور و برداشت شورلت با نام تجاری از تایلند تا پایان این سال است.

“این بسیار ناامید کننده نتیجه” گفت: کارن Andrews, استرالیا, وزیر صنعت, علم و فن آوری است. او گفت: باعث تاسف هر دو چون حدود 500 نفر از کارگران را سست شغل خود را, اما همچنین به این دلیل که “آنها تنها به توصیه دولت این تصمیم فقط قبل از اعلام.”

دیو اسمیت از استرالیا تولید اتحادیه کارگران همچنین با بیان وغصه.

کارگران در هولدن تا به حال فکر می کردند که می خواهم “شده است از طریق بدتر از آن این است که چنین نیست” اسمیت گفت. “برای بسیاری از آنها خود را در دراز مدت کارگران شده اند بسیار وفادار به شرکت … آنها را دوست داشتم که بخشی از صنعت خودرو و در حال حاضر آن را چنین یاد نام تجاری آینده به پایان برسد; آن را به معنای پایان دادن به شغل خود.”

جنرال موتورز دارای 828 کارکنان در استرالیا و نیوزیلند و دیگر 1500 در تایلند ،

در تایلند تصمیم به فروش جنرال موتورز کارخانه در رایونگ جنوب بانکوک به خوبی ممکن است در نهایت خبر خوب برای کارگران وجود دارد.

Great Wall Motors یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت و وانت گفت: آن را در نظر دارد برای گسترش در جنوب شرقی آسیا با استفاده از این گیاه در تایلند به عنوان پایگاه خود را.

“ما همچنین به ترویج توسعه محلی زنجیره تامین تحقیق و توسعه و صنایع مرتبط به علاوه کمک بیشتر به خزانه از هر دو محلی رایونگ تایلند و دولت” دیوار بزرگ معاون اول رئیس جمهور برای استراتژی جهانی لیو Xiangshang.

تایلند است که هنوز هم مصمم به “دیترویت آسیا” Krichanont Iyapunya سخنگوی وزارت صنعت گفت. او گفت: تعطیلی کارخانه ها و حفره ها به طور مداوم اتفاق می افتد.

“صنعت خودرو باید تطبیقی” Krichanont گفت.

لیو از Great Wall Motors گفت تایلندی گسترش بخشی از جهانی شرکت, فشار, پس از راه اندازی یک کارخانه در تولا در روسیه در سال 2019 و قصد دارد برای به دست آوردن GM تلگن گیاه در هند.

جنرال موتورز تلاش کرده است در آسیا در سال گذشته است. آن عملیات بین المللی که شامل چین از دست داد 200 میلیون دلار در سال گذشته از جمله 100 میلیون دلار در سه ماهه چهارم. آن را مورد تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد آینده تولید در رایونگ گیاه اما کم استفاده از ظرفیت و کم حجم فروش “ساخته شده است ادامه داد: جنرال موتورز تولید در سایت ناپایدار” این شرکت اعلام کرد.

GM مدیر عامل شرکت مری بارا گفت: این شرکت می خواهد به تمرکز بر روی بازار که در آن می توانید درایو قوی بازده پوسته پوسته شدن پشت عملیات در استرالیا نیوزیلند و تایلند برای فروش تو رفتگی در دیوار وسایل نقلیه تخصص. جنرال موتورز را حمایت کارکنان خود و مشتریان در انتقال, او گفت:.

جنرال موتورز است که همان حرکت در ژاپن ، روسیه و اروپا, که در آن “ما اصلا قابل مقیاس,” او گفت:.

“ما به دنبال یک تو رفتگی در دیوار حضور با فروش سود بالا پایان وارداتی خودروهای پشتیبانی شده توسط یک تکیه GM ساختار” عملیات بین المللی معاون ارشد جولیان Blissett در بیانیه ای گفت:.

جنرال موتورز گفت: آن را به افتخار همه ضمانت در بازار و آن را ادامه خواهد داد به ارائه خدمات و قطعات. محلی عملیات نیز رسیدگی خواهد شد به یاد می آورد و هر گونه ایمنی-مسائل مرتبط با این شرکت اعلام کرد.

دیترویت خودروساز انتظار دارد به 1.1 میلیارد دلار ارزش پول نقد و noncash اتهامات این سال آن را به عنوان کاهش عملیات در سه کشور ایران ،

جنرال موتورز دارای سابقه ای طولانی در استرالیا با هولدن نام تجاری که در آن اتومبیل طراحی شده بودند و فروخته شده در ایالات متحده و بازارهای دیگر. 2008 و 2009 پونتیاک G8 اتومبیل های عضلانی برای مثال طراحی شده به عنوان یک هولدن کومودور و ساخته شده در استرالیا. اما هولدن بازار سهم که نزدیک به 22 درصد در سال 2002 کاهش یافت و به بیش از 4 درصد در سال گذشته.

GM جمهور Mark Reuss که یک بار زد استرالیا در عملیات گفت: شرکت کاوش گزینه های به ادامه هولدن “اما هیچ کدام می تواند به غلبه بر چالش های سرمایه گذاری مورد نیاز برای بسیار تکه تکه سمت راست-drive بازار اقتصاد برای حمایت از رشد نام تجاری و ارائه مناسب بازگشت سرمایه گذاری” او در بیانیه ای گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im