چگونه خفته وب سایت می تواند منجر به درک بهتر از COVID-19 بحران

از لحظه ای که از دنیا رفت و به همه گیر مستند مقامات تلاش برای ماندن در بالای حرکت سریع بحران در هر دو شرایط توقف گسترش COVID-19 از طریق اجتماعی فاصله و مستند اقدامات و همچنین درک و کاهش شدید شوک به اقتصاد و زندگی مردم. با دولت ها و کسب و کار و کارشناسان بهداشت پرواز کور به موقع داده شده است هرگز بیشتر حیاتی است.

آن را به عنوان معلوم یکی تعجب آور راه حل ممکن است به ما چربی ،

تورنتو-بر اساس RIWI است که در کسب و کار از نظر تحقیق و تجزیه و تحلیل, اما بر خلاف نظرسنجی که با پرسش از طریق کانال های معمولی مانند ایمیل یا تلفن, مصاحبه, RIWI با استفاده از دستگاه یادگیری فن آوری برای جمع آوری اطلاعات در زمان واقعی از طریق پرسشنامه افراد در رسیدن به زمانی که آنها به طور تصادفی به تلو تلو خوردن بر روی اینترنت به میلیون ها نفر از خفته و یا خالی دامنه وب سایت, آیا با کلیک کردن بر روی نتایج جستجو و یا mistyping آدرس ها.

جزئیات: کروناویروس در کانادا: این نمودار نشان می دهد که چگونه مبارزه ما برای صاف منحنی’ در جریان است

“ما در حال قادر به استفاده از نظرات مردم که نمی در غیر این صورت نظر سنجی پاسخ می گوید:” نیل سیمن بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی از RIWI که رشد خارج از دانشگاه تورنتو آزمایشگاه در طول همه گیر H1N1 در سال 2009. “این اولین بار است که همه گیر ما تا به حال در این مجموعه پویا, پر سر و صدا وب را فعال کنید اطلاعات محیط زیست که در آن شما راه دریافت اطلاعات و تفسیر اطلاعات است که در برخی از راه های مهم تر از داده های خود را.”

با آخرین فرصت های شغلی اعداد برای ماه آوریل نشان, استخدام سقوط یکی دیگر از دو میلیون ارسال نرخ بیکاری به 13 درصد RIWI داده می افزاید: لایه های بیشتری به ما چگونه درک سلامت فعلی و بحران اقتصادی است.

Maclean’s خواسته RIWI برای به اشتراک گذاشتن برخی از آن نتایج بررسی های که ما به روز رسانی خواهد شد به عنوان مستندات در سراسر کانادا و جاهای دیگر به تدریج برداشته. بررسی سوالات تمرکز بر روی کلید اقتصادی سوالات مانند تاثیر بر درآمد و چگونه مردم با استفاده از پول اضطراری دریافت می کنند از دولت و همچنین اندازه گیری های عمومی اعتماد به نفس در مقامات بهداشت و مشاوره خود را در اجتماعی فاصله.

نتایج همچنین نشان می دهد که دیدگاه ها و رفتارها از کسانی که در چند کشور دیگر. “کلمه همه گیر می آید از کلمه یونانی جهانی می گوید:” سیمن که در توصیف خود را به عنوان یک infodemeologist. “به درک بحران در کانادا و چگونه برای جلوگیری از ثانویه موج سوم, موج, یکی از نیاز به نگاه در سطح جهانی و کسب اطلاعات از کشورهای دیگر است.”

برای اطلاعات بیشتر در RIWI ادامه خواندن پس از نمودار از.

در تلفن همراه نمودار نمایش ویدئو در حالت افقی.

چگونه به خوبی در حال مقامات بهداشتی برخورد با COVID-19

پس از پایان ماه آوریل در کانادا دیده می شود شدیدترین کاهش در آن گزارش اعتماد به نفس در, مقامات بهداشت اگر کانادایی ها هنوز هم بیشتر ایمان مقامات از کسانی که در آمریکا یا انگلیس

ما نگه داشتن فاصله

چگونه اجتماعی فاصله طول زمان تغییر کرده است

کانادایی ها شروع به سهولت اجتماعی فاصله در حالی که سهم از این اصرار وجود دارد که بدون نیاز به عمل اجتماعی فاصله باقی مانده است نسبتا ثابت در 12 درصد است.

تلاش برای پرداخت صورت حساب به دلیل COVID-19

آنچه که مردم انجام می دهند با خود پول نقد اضطراری از دولت

بسیاری را دیده اند درآمد خود را کوچک نصف

RIWI نظر سنجی نشان می دهد که 37 درصد از کانادایی ها از دست داده اند نیمی یا بیشتر از درآمد خود را. به طور مشابه آمار کانادا یافت می شود که در ماه آوریل “36.7 درصد از پتانسیل نیروی کار کار نمی کند و یا کار کرده کمتر از نیمی از آنها معمول ساعت در طول ماه آوریل است.”

COVID-19 بزرگترین ضربه به درآمد است که در میان جوان

با توجه به RIWI را یافته 51 درصد از کانادایی ها در سن 14 تا 24 دیدم نصف درآمد خود را در حالی که 47 درصد از کسانی که در رده سنی 25 تا 34 کردند. به همین ترتیب StatCan کار گزارش یافت کارگران جوان رنج می برد تا کنون شدیدترین زیان کار است. اشتغال در میان کسانی که در سن 15 تا 19 سقوط کرد 40.4 درصد در حالی که کسانی که در سن 20 تا 24 دیدم اشتغال سقوط 31.1 درصد است.

برای بازگشایی یا عدم بازگشایی پس از COVID-19

کاناداییها همچنان به حمایت بیشتری از آمریکایی ها از سرعت که با آن دولت خود را در حال بازگشایی اقتصاد خود را.

ایده برای RIWI که مخفف زمان واقعی تعاملی در سراسر جهان هوش خارج از رشد یک ایده سیمن ترسیم بر روی دختر خود نشانگر نمود ، هیئت مدیره در سال 2006 به استفاده از خفته و خالی سایت حوزه به عنوان وسایل نقلیه برای انجام نظرسنجی است. او اختراع ایده که در آن سال. “من شده است با وسواس یک مشکل است که چگونه شما جمع آوری قابل اعتماد و مستمر علمی نظر داده از مردم در هر روز در هر کشور در سراسر جهان,” او می گوید.

در این وب سایت را در اوایل روز او می خواهم معامله در دامنه وب سایت, اما ثبت نام و فروش آدرس ها تا به حال هرگز شده است به خصوص کسب و کار سودآور. توسط اواسط 2000s سیما شروع به کار در مراقبت های بهداشتی زمینه و در سال 2009 او قادر به ایجاد خود را منحصر به فرد داده های جمع آوری استراتژی در حالی که در حال اجرا یک استراتژی بهداشت اتاق فکر در دانشگاه تورنتو مسی ، RIWI امتحان شد که سال پیگیری درک عمومی از واکسن توسعه یافته برای مبارزه با همه گیر H1N1. RIWI به دست آورد توجه بیشتر در سال 2011 توسط ردیابی و پیش بینی سقوط مصر به رهبری حسنی مبارک. (در 2015 RIWI عمومی رفت در کانادا اوراق بهادار.)

مفهوم پشت RIWI داده های جمع آوری ساده است البته غیر مومن. وجود دارد صدها میلیون دامنه اینترنتی و در هر لحظه دهها میلیون نفر نشستن خالی یا به این دلیل که آنها را رها یا ثبت شد اما هنوز استفاده نشده. تعداد زیادی از دامنه تغییرات جزئی در وب سایت های دیگر نام کسی ثبت شده در سفارش به گرفتن ترافیک هنگامی که کاربران یک آدرس به مرورگرهای خود را.

جزئیات: کشیدن بوروکراتیک معجزه: چگونه CERB رو انجام داده

RIWI قرارداد با نام دامنه کارگزاران وب سایت ثبت و آگهی tech ناشران به استفاده از این حوزه ها به گردش خود را بررسی و یا کسانی که از مشتریان و همکاران که شامل دانشگاه سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا, آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی و صندوق های تامینی. نظرسنجی جمع آوری ناشناس هر چند این شرکت با استفاده از یک مخاطب آدرس IP برای شناسایی محل سکونت خود را. در حالی که این شرکت اذعان پاسخ دهندگان به نظرسنجی انحراف کمی جوانتر به دلیل جمعیتی را از کاربران وب سایت خود را unweighted داده های نظر سنجی از نزدیک مسابقات داده های سرشماری سن و توزیع جغرافیایی. تا به امروز بیش از 1.6 میلیارد نفر از نزدیک به 230 کشور در پاسخ به RIWI نظرسنجی سیمن می گوید.

به عنوان جهان چنگ زدن با COVID-19 سیمن بر نیاز به اطلاعات در زمان واقعی به طور مداوم ارزیابی هر دو دولت از اقتصاد و چگونه پذیرای مردم به توصیه های مقامات دولتی. و نه فقط در کانادا بلکه در کشورهای دیگر ضربه سخت توسط ویروس از جمله چین است.

“در حال حاضر وجود دارد یک روایت در سراسر جهان که در چین اقتصاد است و تندرست. آن را نمی. آن را تلاش. آن را ‘ بسیار دردناک,” او می گوید. “ما می توانیم بسیاری از چین اگر ما در کنار همه ما شناختی ارتباط با چین و نگاه مردم چین — چه آنها رعایت تفکر انجام واکنش هر دو در سمت های اقتصادی و حفاظت از سلامت طرف می تواند کمک به ما اطلاع. نه تنها از نظر پزشکی در شرایط واقعی آزمایش آنها در حال انجام است اما کمک به ما در درک آنچه که ما نیاز به انجام به آماده برای موج بعدی این بیماری همه گیر.”

چالش دانستن که پیام از مقامات بهداشت کار می کند و که نمی کند نیز تنها رشد که دولت شروع به محدودیت در فعالیت های اقتصادی و جنبش است. “رفتن به کار در یک فارغ التحصیل راه بسیار دشوار است برای انتقال پیام به یک در حال حاضر اشتباه,” او می گوید. “چگونه می توانم شما تست که پیام موثر است و کدام نیست.”

اطلاعات بیشتر در مورد کوروناویروس:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de