چگونه در تابستان تازه و سالاد را تبدیل به یک فروشگاه مواد غذایی اصلی

مدتها قبل از او این نیروگاه foodie کارآفرین او امروز, سوزان Niczowski بود, از همه چیز از یک میکروبیولوژیست. اما او به نقش آنها به عنوان های مختلف در آنها ممکن است به نظر می رسد. “من هنوز هم بیشتر از یک دانشمند رویکرد از یک آشپز,” او می گوید. “مواد غذایی است بسیار پیچیده و شما باید به درک مواد شیمیایی و pH و فاضلاب و بهداشت است.” از همه مهمتر, هر چند, شما باید عاشق مواد غذایی است. زیادی است.

Niczowski مواد غذایی را دوست دارد آنقدر که 29 سال پیش, او با ترک شغل خود—و نه به این دلیل که او از آن متنفر بودم و یا گاهی تعادل کار و زندگی, و یا می خواستم به رئیس خود او را. او با ترک شغل خود به نفع عطر و طعم. “من فقط واقعا عاشق غذا” او می خندد و او مشغول کار بود او را برای رسیدن به شتاب و رفتن به گزینه های که رضایت بخش نیست. “شما می توانید خرید سالاد ماکارونی و سالاد کلم, شاید, اما آنها می تواند پر از مواد نگهدارنده و آنها نمی طعم بزرگ یا. من می خواستم چیزی است که من مادر یا عمه را—چیزی تازه و خوب و با دقت ساخته شده است.”

بنابراین Niczowski آغاز تابستان سالاد تازه را در آشپزخانه تورنتو در سال 1991 سرهم بند با مقدونی خانواده ی دستور غذاها برای حموس بابا ghanouj و ماست و خیار. این مواد غذایی رایج در 2020, اما این مورد از سه دهه پیش است. “در آن زمان بسیاری از Torontonians تا به حال هیچ ایده چه چیزی حموس شد اگر شما می توانید بر این باورند که می گوید:” Niczowski. بنابراین او به دنبال تغییر است که با ضربه زدن بر روی درب کوچک غذایی تخصص مغازه ها و متقاعد کردن مردم به محصولات.

بخوانید: چگونه پهلوان گروه امنیتی شد کانادا بزرگترین سرویس کامل امنیتی شرکت

آنها آنها را دوست داشت. شاید بیش از حد در عرض فقط چند هفته و مادر خود را نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا برای محصولات تازه. “بنابراین ما نقل مکان کرد و به یک 3,000-sq.-پا فدرال بازرسی تاسیسات در Woodbridge [Ont.],” او می گوید:. وجود دارد به منظور ایجاد و کامل از 18 دستور العمل های اصلی که او را ملاقات استانداردهای آنها برای اولین بار تا به حال به اختراع ماشین آلات آن را به اتفاق می افتد از جمله فن آوری برای حفظ سبزیجات بدون مواد نگهدارنده شیمیایی. (در اینجا که در آن میکروب شناسی مقدمه آمد در بسیار مفید Niczowski می افزاید.)

“سوزان واقعا bootstrapped شرکت در هر مرحله می گوید:” Lorrie پادشاه, تابستان, تازه مربی در Deloitte. کسب و کارهای کوچک اغلب از ظهور خانواده ی دستور غذاها اما این رایج استعاره بیشتر کلاه خارج می شود و یا خریداری شده است. تابستان, تازه, نیست رفته یا جاده. “من مطمئن هستم که سهام خصوصی می زند در درب او را هر روز می گوید:” پادشاه “اما سوزان را کاملا راضی نگه داشتن کسب و کار همه او.”

راز گسترش عظیم است که به نحوی قابل کنترل باقی می ماند می گوید: Niczowski است برای رفتن آهسته و مداوم است. “من همیشه به حال فلسفه است که شما را به خزیدن قبل از شما راه رفتن. [در تابستان, تازه,] ما همیشه مطمئن شوید که ما در حال متلاشیکننده در درزهای قبل از ما گسترش دهد.” در سال 1996 پنج سال در, تابستان, تازه, به روز رسانی به جدید 18,000-sq.-پا سفارشی-طراحی تاسیسات. در سال 2008 آنها دوباره نقل مکان کرد به یک 80,000-sq.-پای شرکت های بزرگ سر دفتر با 80,000 پا بیشتر برای ساخت; این حرکت آمد و با گسترش سر تعداد بیش از 300 کارکنان ، تابستان, تازه, در حال حاضر استخدام بیش از 400 کارکنان.

Niczowski شاخه برای 10 درصد رشد در فروش در هر سال است که سخت تر به عنوان شرکت بزرگتر می شود. برای دیدار با این هدف Niczowski باید به طور مداوم کشف و کامل شده جدید به بازار کانادا و قمار در چه مصرف کننده ممکن است طلب بعدی. “گاهی اوقات کار می کند و گاهی اوقات آن را نمی,” او می گوید. در واقع برای هر خانه اجرا Niczowski حدس بزند او اعتصاب 10 بار.

در سمت تلنگر, گاهی اوقات آنچه به نظر می رسد مانند یک سخت تر فروش می تواند یک سورپرایز شیرین و لذت بخش. در بهار گذشته خطرناک شکلات “دسر حموس” اثبات رسید. زمانی که محدود فصلی دسته ای پرواز کردن قفسه های فروشگاه, تابستان, تازه, سرعت ضربه تا در دسترس بودن آن در طول سال. (تابستان همیشه تازه سهام کالاهای اساسی, اما Niczowski نیز مشترک به مفهوم مواد غذایی به عنوان مد: “فقط می خواهم آنها را فصلی لباس مردم می خواهید غذاهای مختلف در فصول مختلف سال, بیش از حد,” او می گوید. پای کدو تنبل, حموس, برای مثال, بازدید نقطه در ماه اکتبر باعث می شود هیچ حس در صفحه خود را در ماه ژوئن.)

هدایت مصرف کنندگان در کانادا—foodies و یا در غیر این صورت از طریق تابستان, تازه, تجربه های خاص وظیفه Marliese Paulozza رسانه ها و بازاریابی دیجیتال مدیر. زمانی که foodies شروع هجوم آوردند به Instagram و پینترست به عنوان مورد نظر خود را رسانه های اجتماعی نقاط Paulozza داده شد وظیفه بلند ساخت نرخهای پایین و حموس—خوشمزه بله اما نه به خصوص نور—نگاه کنید به اندازه کافی ترشح بزاق در کاربران خوردها. این طول می کشد حرفه ای, عکاسی, نورپردازی, مواد غذایی و سرپا نگه داشتن سبک و صبر و توجه دقیق به جزئیات است. “ما شما را در 30 عکس را به مطمئن شوید که حموس کامل است” او می گوید. چه overkill برای منظم رسانه های اجتماعی کاربر غیر قابل مذاکره در دنیای رقابتی انجمن غذایی ایجاد محتوا.

اما حتی کامل شات گاهی اوقات می شود میگردین پس Paulozza به طور مداوم به دنبال قلاب را تشویق به تعامل کاربر. تابستان تازه را “حموس همه روز” مبارزات انتخاباتی در ماه اکتبر جمعیت منابع دستور برای راه های خلاقانه برای استفاده از حموس ، آنها غرق شد با انتقادات و پیشنهادات. “به عنوان یک ترشی, سس سالاد, ماکارونی سس خامه جایگزین در سوپ و یا سیب زمینی . . . ” او در لیست است.

“ما شوخی که در اینجا آینده خواهد بود حموس به عنوان یک خواب صورت می گوید:” Paulozza و اگر کسی باز به ایده آن را Niczowski. “هیچ ایده یک ایده و من یک شنونده” او می گوید. حماسه تابستان, تازه, potlucks او را تشویق متنوع کارکنان را در هر چیزی و همه چیز را به نمونه و مورد بحث است.

سی سال ممکن است ترک دیگران در یک شیار غذا اما “سوزان را به عنوان پرشور در حال حاضر به عنوان او در آغاز می گوید:” Deloitte پادشاه. مواد غذایی الهام بخش است که در همه جا—حتی در یک روز عادی در ماشین در راه مدرسه که در آن Niczowski متوجه نو جوان gobbling جدید میان وعده. “او ساخته شده است جو را از شب قبل برای صبح روز بعد” او به یاد می آورد. در حالی که دیگر بچه نمی ممکن است متوجه Niczowski دیدم یک فرصت کسب و کار: ماه گذشته و جو دو سر صبحانه کاسه شد, جدیدترین علاوه بر این به همیشه در حال گسترش تابستان, تازه, منو. این فقط در: آن را خوشمزه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de