“من اهمیتی نمی دهند که آیا تمام زندگی مهم است گفت: در جهل—این فقط یک مثال دیگر از نژادپرستی’

لیز Ikiriko مستقل متصدی هنرمند و مدرس در دانشگاه رایرسون. ملانی کارینگتون است یک محقق. Máiri McKenna ادواردز است که تنوع و فراگیر آموزش هماهنگ کننده در دانشگاه تورنتو است. کارا استوارت-آگوستینو یک مربی شخصی. کارینا ورنون دانشیار گروه زبان انگلیسی در دانشگاه تورنتو اسکاربورو.

در اوایل ماه جولای در تورنتو غرب-انتهای محله رنکسوللس صفحه اصلی فروشگاه سخت افزار صاحب لن McAuley, ارسال شده در یک بیانیه جدید در فروشگاه بیرونی متحرک. نشانه خوانده شده,“تمام زندگی مهم بود امن و مهربان بود.” یک ساکن محلی در زمان یک عکس از نشانه های آن به سرعت منتشر آنلاین.

معنای “تمام زندگی” موضوع در حال حاضر به خوبی شناخته شده است: آن انتقادات سیاه زندگی ماده (پل) جنبش که ریشه گرفته است به صورت محلی و بین المللی در اعتراض به کشتار غیر مسلح سیاه شهروندان است. آن را سوء تعبیر “Black Lives Matter” به معنای تنها سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اما پل شعار یک تماس برای عدالت و به رسمیت شناختن است که همه زندگی هستند به همان اندازه در معرض خطر وقتی که می آید به خشونت پلیس. هنگامی که صفحه اصلی سخت افزار نشانه رفت تا اعتراض عمومی از ساکنان رنکسوللس و همسایه Parkdale فوری بود. McAuley در زمان ثبت نام و عذرخواهی کرد. او بعد از استعفا از سمت خود به عنوان رئیس رنکسوللس ایجاد کرد بهبود کسب و کار منطقه (BIA).

Kaswentha—دو ردیف Wampum یا Tawagonshi پیمان—قلمرو شناخته شده به عنوان رنکسوللس, شده است خانه را به طبقه کارگر لهستانی خانواده که به تورنتو پس از جنگ جهانی دوم. اما در 20 سال گذشته آن را تبدیل به یک طبقه متوسط بالا محله است. در حالی که محله است که کمتر قومی لهستانی از آن پس بود آن باقی مانده کمتر نژادی متنوع از هر محله در این شهرستان است. با توجه به سرشماری سال 2016 بررسی, تنها 26 درصد از ساکنان شناخته شده به عنوان racialized نسبت به 50 درصد از افرادی که شناسایی به عنوان یک اقلیت قابل مشاهده در سراسر شهر تورنتو است.

بیشتر: خواهر عزیز: ‘من تعجب می کنم اگر من سکوت دست بازی در درد و رنج خود را’

ما پنج سیاه که در زندگی سراسر کشور از ویکتوریا به ادمونتون به Winnipeg به تورنتو. خانه سخت افزار حادثه یک مثال برجسته که بیشتر مشکل در سراسر کشور است. آن را فراهم می کند و فرصتی برای رسیدگی به محرومیت و erasure که کانادایی ها از همسایگان در مغازه ها و بر روی زمین بازی که در آن ما در بالا بردن فرزندان ما. همچنین با این نسخهها کار به نقطه اتصال بین ضد سیاه نژادپرستی و خشونت استعماری است که سایه افکنده تجربه روزمره ما. در اینجا ما به بحث در مورد چگونه یک کار به ظاهر کوچک عبارت نشان دهنده این راه پیچیده ای است که زبان و ایده ها و اقدامات همچنان به ظلم و ستم سیاه بومی و مردم از رنگ (BIPOC) در کانادا است.

لیز Ikiriko: I am a bi-نژادی نیجریه-کانادایی است که در زندگی Regina, کلگری و تورنتو. من تحمل بی شماری اشکال مخرب و نفرت و همچنین نادان سوال که به طور منظم به من یادآوری می کنند که من به عنوان یک ساکن محلی در هر جای که من زندگی می کنند. زمانی که من سفید شوهر من خریداری خانه ما در رنکسوللس 13 سال پیش من احساس خودمانی مضطرب در این عمدتا سفید منطقه است. چگونه می توانم درک شود در این فضا ؟ ناراحتی من شد اوج هنگامی که من تا به حال ما عادلانه است. من می خواهم او را برای پیاده روی و من معمولا به عنوان پرستار بچه.

من غمگین به خواندن یک مقاله در رسانه نوشته شده توسط استفان دورسی محلی سیاه رنکسوللس مقیم در مورد “تمام زندگی ماده” افتضاح. دورسی که حاکی از آن است که ما مسئولیت جمعی به صبر و حوصله ارائه آنچه که او خواستار “-رمپ” که او تعریف می کند به عنوان صرف زمان هدایت ناآگاهانه به بهتر متحدان در مبارزه با نژاد پرستی. دورسی آمده است که “خشم و انزجار فرهنگ (خارج می گردند خشم قبل از اینکه به طور کامل درک)…منجر به بیشتر بخش و ارتباط منفی مانع پیشرفت نسبت به پیدا کردن زمینه های مشترک و دستیابی به تغییر مثبت همه ما می خواهیم.”

توجه است که اغلب به کارگردانی ناعادلانه درمان یک عضو جامعه که خود را نژادپرستانه و اقدامات علنی انتقاد کرد. خود را upstanding neighbourliness استفاده می شود به بهانه ای عمل می کند که نادان هستند و گاهی مخرب است. اما مصر ملامت لازم است. آن می تواند حرکت یک مجرم از خود ممتاز خواب و آورد یک گفتمان عمومی به آدرس غالبا نادیده گرفته میکرو و ماکرو-محیطی که آسیب بسیاری از BIPOC در درون جامعه است.

دورسی اشتباه است: احساسات ما نیست و مانع پیشرفت است. جهل حتی در بسیاری از اتفاقی شکل واقعی مجرم و سزاوار هیچ همدردی. وجود خشم و صدمه زدن عمیق بیان شده در خاموش کردن ما سیاهی و حق ما را به زندگی در جوامع که در آن ما اقامت.

ملانی کارینگتون: که در آن شما واقعا ؟ سوال این است که زمانی که یک غریبه (همیشه) می توانید آن را احساس نمی این واقعیت است که من متولد و بزرگ شده در وینیپگ. وقتی که من بچه بودم این سوال نیش زده, یک احشایی یادآوری است که من متعلق همیشه در سوال.

بیش از 20 سال پیش Hazelle پالمر کتاب نوشت اما که در آن شما واقعا ؟ در پاسخ به این نفوذی خط از سوال. این میکرو تجاوز صرف نظر از اینکه محقق آگاه است یا نه متولد شده است از “استعمار و نژادپرستانه مفروضات در مورد آنچه که کانادایی ها می خواهم به نگاه و آنچه در آن است به کانادا.” “همه زندگی موضوع” بیانیه احساس می کند مانند یک مشتق از این جمله آن است سیگنال و نیش. من آمده اند به درک که نیش نشان دهنده وضع از سفیدی است. در یک جهان که در آن سپیدی غالب حضور من اغلب مشاهده شده با سوء ظن و این همان چیزی است که باعث می شود من آسیب پذیر و نا امن.

در این “مترقی” رنکسوللس محله در شمال-پایان وینیپگ محله جایی که من مطرح شد من شنیده ام آشنا ترجیع بند “من نمی بینم رنگ”. در حالی که مسابقه هیچ اساس زیستی آن را در دنیای واقعی عواقب. “رنگ کوری” و یا فقدان مسابقه آگاهی ارائه می دهد و من هیچ بهره مند شوند. به جای آن entrenches وضعیت موجود gaslighting کسی که تجربه نژادپرستی و اجازه می دهد مجرم به چشم پوشی از راه های که در آن آنها تصویب نژادی و خشونت در نتیجه حفظ نژادی و نابرابری.

صرف نظر از قصد عمومی outcries از “تمام زندگی” موضوع devalues زندگی سیاه و emboldens کسانی که با مشابه یا بیشتر ملتهب views. این متفاوت است از دیگر نژادپرستانه و اعمال من را تجربه کرده اند. آنچه که متفاوت هستند تماس برای جبران در آینده از غیر Black voices. این بسیار مهم است. همبستگی در قالب عمل به معنی در نظر گرفتن خطرات و شناخت که نتیجه ارزشمند است. من امیدوارم که تمام کسانی که عاشقانه و خواهان پایان دادن به ضد سیاه نژادپرستی هستند به همان اندازه متعهد به روزانه تقلا از تمرکززدایی سفیدی و امتیاز آن را فراهم. انقلاب است که در اینجا وقت آن است که برای مردم تصمیم بگیرند که چگونه آنها را در بخشی.

A Roncesvalles Ave business. (Photograph by Gillian Mapp)

یک رنکسوللس Ave کسب و کار. (عکس توسط جیلیان Mapp)

کارا استوارت-آگوستینو: من زندگی در وینیپگ Kanata و تورنتو و تماشا “بچه های خوب” دور با نژاد پرستی در هر کجا که زندگی می کنم. من به نام N-word توسط یک پسر در مدرسه است. بار دیگر یک پسر انداخت خاک در من بی دلیل و به من به نام btch. در هر دو موقعیت خود را پدر و مادرمعلم و مدیر بانکباور می تواند فرزندان خود را از انجام چنین چیزهایی. آنها دچار هیچ عواقب.

پس از آن به عنوان جای شگفتی نیست که همسایگان دفاع و بر این باورند که “همه زندگی موضوع” نشانه قرار داده است تا در خوش خیم جهل به دلیل یک صاحب کسب و کار طولانی مدت روابط در جامعه است. من آگاه هستم من خطر بودن یک برچسب “عصبانی زن سیاه” که از سال سرخوردگی در یک مرد سفید پوست که “اشتباه”. چیز خنده دار است, نژاد پرستی می کند مرا عصبانی است. واقعی اشتباه” است که در عدم اذعان کرد که نژادپرستی وجود دارد در هر بخشی از جامعه کاناداحتی در مترقی محلات; این اشتباه است در درخواست BIPOC به ادامه بدهد سفید مردمی به نفع شک; این اشتباه است که در عدم به آدرس سیستم های قدرت و امتیاز است که تداوم نژاد پرستی.

که صاحب ساختمان کانادا بر اصلی خیابان ؟ چه کسی است که اعطا وام های بانکی برای باز کردن کسب و کار در حالی که تجاری املاک و مستغلات و مالیات بر املاک در ادامه به افزایش است ؟ با توجه به یک سال 2017 دولت کانادا بررسی, تنها 12.2 درصد از کوچک و متوسط کسب و کار در کانادا متعلق به اقلیت های موجود و تنها 1.4 درصد توسط مردم بومی. عدم تعادل قدرت اقتصادی در کانادا هنوز به آنها رسیدگی شود. پل نشانه هایی است که ما در حال حاضر در نمای پنجره خوش آمدید, مناظر, اما حرکات نمادین باید حداقل تاثیر بر تجارب BIPOC ساکنان.

در کانادا اگر ما می خواهیم به درک نژادپرستی ما نیاز به توقف دادن بچه های خوب به نفع شک. من اهمیتی نمی دهند که آیا “همه زندگی ماده” است که در جهل—این فقط یک مثال دیگر از نژادپرستی در یکی دیگر از کانادا محله است. من آماده هستم تا در نهایت به احساس در خانه.

A Roncesvalles Ave business. (Photograph by Gillian Mapp)

یک رنکسوللس Ave کسب و کار. (عکس توسط جیلیان Mapp)

Máiri McKenna ادواردز: روزمره من سود از نزدیکی به سفیدی است. من بی نژادی و اغلب تصور می شود سفید است. من در منطقه روستایی از کلدن, Ont. در آنجا من با طعنه در مورد افریقایی گسترده و بینی و لب. اما دوستان به من اطمینان دهم که من نبودم “و مانند آنها” از دیگر مردم سیاه و سفید. این به معنای به عنوان یک تعریف اما به این معنی بود که من احساس نمی امن برای خودم باشد. من احساس همیشگی از مغایرت سوخت من تمایل به صحبت در مورد تاثیر نژادپرستی در تمام زندگی ما.

من اغلب از سخاوت از جامعه. بومی دوستان و خانواده ها باید با صبر و حوصله اصلاح من فاحش “اشتباهات” مانند mispronouncing نام. من متمایز بیمار احساس در من صورت و قفسه سینه. من احساس می کنم نیاز به توضیح روشن من قصد, و پیدا کردن یک قطعنامه. سفیدی است که توانایی به ما جلوگیری از دیدن هنگامی که یک خط عبور بوده است. این اجازه می دهد تا ما را به نادان از آپارتاید به مفهوم یک عبارت مانند “همه زندگی توجه” استفاده می شود در طول یک سن از حقوق مدنی عمل است. این می سوخت خشم و صدمه در میان BIPOC است که پاسخ اغلب به عنوان خوانده شده توسط این شخص متخلف به عنوان بیش از حد خصمانه است. وجود دارد به راحتی در تعریف محدودیت های جرم و تاکید فردی ندامت ایده آل برای تبرئه نیش عمل.

آنچه را که من هم یاد گرفتم از اینکه هدف از نژاد پرستی است که آمرزش است نه برای مجرم به تعریف. وظیفه است به صورت ناراحتی و بدون انتظار است که شما را دریافت راهنمایی از کسانی که آسیب شده است. ما می تواند پاسخگو به جوامع ما اعمال ما. در پاسخ لازم است به گوش دادن و یادگیری در مورد سیستم از کسانی که آن را سکوت و به عمل در همبستگی در برابر آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im