معرفی 2020 3M ملی آموزش یاران برندگان جایزه

در جهت عقربه های ساعت از سمت چپ بالا: هدر Jamniczky برنت Mainprize, Sujata مادان نانسی نلسون دایان Symbaluk پل Cubbon ایتالیایی Zecevic دیو اندروز Edōsdi – جودی تامپسون و تیفانی پاتر.

3M ملی آموزش یاران ایجاد شد و در سال 1986 توسط جامعه برای آموزش و یادگیری در آموزش عالی (STLHE) به رسمیت شناختن استثنایی معلمان متوسطه آموزش و پرورش است. هر سال کمک هزینه تحصیلی را جشن 10 دانشگاه و کالج مربیان که نشان می دهد رهبری در افزایش تحصیلات و پایدار تعهد به کارشناسی آموزش و پرورش است. برندگان شدن طول عمر اعضای جامعه و سازمان ملی کار برای پیشبرد تدریس و یادگیری در آموزش عالی است.

به عنوان این برنامه حامی رسانه ای از سال 2006 maclean’s با خوشحالی به اعلام 2020 همراهان. زیر STLHE این کمیته انتخاب توضیح می دهد که چرا این 10 استادان هستند که به رسمیت شناخته شده این سال است.


دیو اندروز

دیو اندروز
بخش حرکت شناسی
دانشگاه ویندزور

دیو اندروز ” استثنایی کمک به آموزش و یادگیری و رهبری آموزشی را می توان در دو کلمه خلاصه: تاثیر مثبت. به عنوان تنها استاد در دانشگاه ویندزور شده است که هر دو یک پژوهش های رهبری و صندلی آموزشی صندلی رهبری دیو یکی از کسانی که دانشگاهیان است که قادر به متحد کردن پژوهشی و آموزشی از طرف معشوق خود نظم و انضباط—آناتومی انسان است.

دیو دلخوشیها در آموزش. او باعث می شود تلاش های فوق العاده برای تعامل با دانش آموزان و تقویت حس تعلق و کمک به آنها موفق شوند. او ایجاد کرده است بسیاری از شناخته شده و دوست داشتنی سنت از هالووین لباس تا و به سرودن و اجرای هفتگی شعر و آهنگ. معروف ترین این سنت است که نام بازی است که تحت پوشش on CBC Radio. هر سال دیو متعهد به یادگیری نام هر دانش آموز در 200+ فرد کلاس او می آموزد. در آخرین روز از کلاس او آزمایشات خود را با موفقیت و با نامگذاری هر دانش آموز. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک حزب سرگرم کننده بازی محدود اهمیت, اما, دانش آموز بازخورد نشان می دهد که آن را نمادی از تلاش بسیار بزرگتر برای هر دانشجو در این دوره احساس شناخته شده و خوش آمدید.

دیو قدرتمند عامل تغییر. خود را دگرگون تاثیر بر کسانی که در اطراف او ناشی از قابل توجه طنین و عمق شور و شوق خود را برای یادگیری و انتقال به دیگران گرسنگی برای یادگیری است. او صحبت می کند بسیاری از زبان ها از آکادمی زحمت کد-تعویض در سراسر دانشجو, طنز, علمی, بورس تحصیلی, آموزشی تخصص متخصص چشم اندازها و اداری اولویت همیشه در خدمت دانش آموزش و یادگیری است.


پل Cubbon

پل Cubbon
Sauder مدرسه کسب و کار
دانشگاه بریتیش کلمبیا

پل Cubbon خلاق تجربه در تدریس و رهبری است. به عنوان یک کارآفرین او به طور مداوم آزمایش با ساختار خطر تجزیه و تحلیل نتایج و سپس تنظیم به نفع دانش آموزان خود نهاد و جامعه است. پل توسعه پردیس گسترده آموزش و پرورش برای کارآفرینان ایجاد اتحاد و توافق نامه در سراسر دانشگاه. او با همکاری دانشگاه تورنتو منچستر مدرسه کسب و کار مدیریت به گسترش تخریب خلاق آزمایشگاه, یک دانه کارآفرینی برنامه به صورت انبوه مقیاس پذیر و مبتنی بر علم با شرکت. او مطرح شده میلیون ها دلار را به همراه صدها نفر از دانشمندان و تجار به منظور مربی نسل جدیدی از کارآفرینان و کمک به گسترش این سرمایه گذاری مشترک در سراسر کانادا است. پل همچنین co-ایجاد یک EdX دوره های بازاریابی برای غیر بازاریابان با بیش از 120000 نفر از 30 کشور و تدریس دوره های آنلاین به کارآفرینان اجتماعی در آفریقا و آسیا و اروپا و آمریکا.

پل پل های جهان از دانشگاه و عملی به عنوان یک “Pracademic”: “اجازه دهید من می دانم اگر درب کمی باز و من را از طریق آن اجرا کنید.” خود را فروتن راه او هدف الهام بخش و فعال کردن تشویق اوایل اشتباهات و شکست به عنوان راه هایی برای ایجاد مهارت و دانش و تحول است. به عنوان یکی از دانش آموزان خود می گوید: پل “…یک معلم است که به من آموخت که چگونه برای تدریس به خودم.” پل انگیزه دانش آموزان خود را به تغییر چیزی اگر آنها آن را دوست ندارم به فراتر از سود و به تمرکز بر روی جنبه های اجتماعی در همه تصمیم گیری خود را.


هدر Jamniczky

هدر Jamniczky
جورجیا دانشکده پزشکی
دانشگاه کلگری

هدر است و دانش آموزان خود را می خواهید ما را به آن را می دانم. آنها می گویند او “کاملا برجسته” “پرورش شجاعت و کنجکاوی” و “باعث می شود همه چیز خیلی واضح و واقعا بصری.” در دهه گذشته او با دریافت هفت جایزه برای آموزش آناتومی از کلگری دانشجويان پزشکی انجمن و همچنین بسیاری دیگر از دانشگاه های ملی و بین المللی جوایز. دیده می شود به عنوان یک مربی فوق العاده با دانش آموزان و همکاران او او دیسک های نوآوری و تغییر در زمینه. او co-طراحی و توسعه فن آوری ابزار برای یادگیری از جمله 2 و 3 بعدی مدل بدن انسان است و او با همکاری یک معلم هنر به تدریس آناتومی از طریق مجسمه سازی.

فوق العاده با استعداد و معلم اختصاص داده شده و محقق هدر به طور مداوم درگیر در تحقیقات سیستماتیک برای ایجاد یادگیری عمیق و تجارب برای دانش آموزان خود را مانند کاوش استفاده از سونوگرافی 3 بعدی, عکاسی در آموزش او. هدر می بیند نقش خود را به عنوان ایجاد یک محیط که در آن او و خود دانش آموزان همکاری به عنوان یادگیری تیمی و کار برای رسیدن به مجموعه ای از اهداف مشترک.

هدر شیوه اصول فراگیر شفافیت و پاسخگویی در همه چیز او می کند که آیا مشاوره دانش آموزان و همکاران در حال توسعه دوره های رمان و یا تسهیل بین المللی کارگاه های آموزشی در علوم تشریحی. به عنوان یکی از همکاران او گفت: “من تحسین هدر مثال به عنوان یک مربی و ارتباط او قادر به ایجاد دانش آموزان و با الهام از او به عنوان مثال من توسعه خود من روش در تدریس.”


Sujata مادان

Sujata مادان
Desautels دانشکده مدیریت
دانشگاه مک گیل

Sujata مادان است که الهام بخش و رهبر کاریزماتیک معلم سواد مالی. او یک مبتکر است که راههایی را برای کمک به آرایه ای از زبان آموزان از دانش آموزان در مقطع کارشناسی به چاشنی کسب و کار حرفه ای به پیشرفت خود و مهارت های مالی. در علاوه بر این به ایجاد و تجدید نظر در دروس و برنامه های Sujata selflessly او کمک می کند تا همکاران خود را بهبود آموزش. به عنوان یکی از همکاران او مشاهده, “Sujata است که در تقاضا ثابت برای کمک به اساتید با آموزش و یادگیری مشکلات است.”

Sujata است که اختصاص داده شده به آموزش رهبران فردا و برای حصول اطمینان از دانش آموزان خود را آماده برای انطباق و اکسل در همیشه در حال تغییر محیط زیست است. او این کار را با دادن به آنها فرصت هایی را برای اعمال نظریه به دنیای واقعی و کمک به آنها در ساخت شهودی تفکر است. سخاوت او را نشان می دهد به دانش آموزان خود را فراتر از کلاس درس دیوار; او منجر به نشان دادن آنها بها شادی از ارتباط با مردم. Sujata آموزان تشخیص آنها مطلق متحد در حرفه های آموزشی. یکی از دانشجویان سابق می گوید: “از طریق شوخ طبعی و مهربانی Sujata خود دانش آموزان در کلاس درس و حتی به من نگاه به جلو به ما 6-9 بعد از ظهر کلاس چهار بار در هفته. سخت feat.” و فقط به عنوان یک یادآوری Sujata می آموزد امور مالی!


برنت Mainprize

برنت Mainprize
منچستر مدرسه کسب و کار
دانشگاه ویکتوریا

برنت معتقد است که در سحر و جادو از کارآفرینی است. برای او این سحر و جادو است در مورد پرورش یک فرد کشف منحصر به فرد خود را و توانایی و احساسات خود را حمایت و توسعه و سپس پیدا کردن بازی مناسب در جهان برای مهار قدرت های فردی خود را. او دعوت شده به بیش از 40 جوامع بومی در B. C. برای کمک به هدایت و تسهیل جامعه مبتنی بر تحقیقات و co-ایجاد برنامه های منحصر به فرد است که ترویج رهبری و اعتماد به نفس از طریق کارآفرینی است. او یک عضو کلیدی تیم رهبری ایجاد یک کنسرسیوم ملی به صورت بومی توسعه اقتصادی است. در سال 2013 قیمت نفت برنت راه اندازی بومی کانادا کارآفرینان (ACE) برنامه ارائه می شود که آموزش و پرورش در جوامع از طریق بصری و یادگیری تجربی. فرانک به عنوان Parnell, مدیر عامل شرکت قبیله ای منابع سرمایه گذاری و همکاری گفت: “ACE برنامه تبدیل شده است و ادامه خواهد داد به کلید کاتالیزور در جعل ما اعتماد به نفس. برنامه های ما اطمینان حاصل شود مشارکت مردم بومی در اقتصاد به عنوان صاحبان کسب و کار.”

نفت برنت در نقش یک مدل برای دانش آموزان و همکاران. او کمک می کند تا تسهیل ادغام شیوه های بومی به متوسطه آموزش کسب و کار و ایجادs در دسترس فرصت های آموزشی برای دانش آموزان بومی در جوامع از راه دور. برای برنت, کشت و پرورش روابط پایدار با جوامع بومی بیان ایده “قوی تر با هم” – قوی تر به عنوان همکاری موسسات آموزشی به عنوان رهبران و مردم در به اشتراک گذاشته زمین.


نانسی نلسون

نانسی نلسون
سیستم های الکترونیکی مهندسی
Conestoga کالج, موسسه فن آوری پیشرفته در یادگیری

نانسی نلسون شور و مهندسی و تلاش خود را برای موفقیت دانش آموز مسری است. این تلاش تعریف شده و کارگردانی نانسی حرفه ای سفر بر او هر ایده تصمیم و تلاش به عنوان یک مربی. او یک نقش حیاتی مدل مرجع برای مهندسین. به عنوان چند تن از نانسی دانش آموزان اظهار داشت: “او ارائه شده بسیار مورد نیاز پشتیبانی است که ما زنان نیاز به ملاقات با ما را در بسیاری از زمان ها و های او عقل و تجربه است.” زمان صرف شده با نانسی الهام بخش تولیدی و رضایت بخش است.

نانسی بود و کلام در آوردن یکی از اولین برنامه های کارشناسی به Conestoga و led طراحی و پیاده سازی و اعتباربخشی فرایند مهندسی برنامه. نانسی یکی از اولین را به پروژه های مبتنی بر یادگیری به مهندسی آموزش و پرورش کمک به دانش آموزان خود را حل واقعی مشکلات جهان. او ارادت خود را به موفقیت مشهود است در ابتکاری و برنده جایزه حرفه ای علمی رهبری در سیستم های الکترونیکی مهندسی برنامه تمایل او برای به اشتراک گذاشتن موثر مبتنی بر شواهد با شیوه های محلی و ملی و بین المللی و همکاران و تعهد خود را به طور مداوم رشد حرفه ای. به عنوان یک همکار گفت: “نانسی نهایی مربی به دنبال کمک به دیگران افزایش به پتانسیل کامل خود را با به طور مداوم بهتر خودش و به اشتراک گذاری بینش او را خلاق و متفکر راه است.”


تیفانی پاتر

تیفانی پاتر
گروه زبان انگلیسی
دانشگاه بریتیش کلمبیا

تیفانی واقعی مبتکر در آموزش و یادگیری که تغییرات دانش آموزان خود را’ تمام دیدگاه در ادبیات. او روشن است اختصاصی و فوق العاده پرشور در مورد زبان و ادبیات انگلیسی. تیفانی شامل دانش آموزان خود را در نوشتن یادداشت برای انتشار ادبی بورس تحصیلی از طریق کلاس تکالیف و نام خود را به نظر می رسد به عنوان همکاران اصلی مواد منتشر شده است. او نیز بخشی از تیم خلاق در پشت comPAIR منبع باز نرم افزار یادگیری مورد استفاده در بیش از یک دوجین موسسات در سراسر جهان در زمینه های مختلف از جمله فیزیک و ریاضیات. این ابزار خلاق اجازه می دهد تا دانش آموزان برای یادگیری با مقایسه جفت پاسخ از همسالان خود کمک به دانش آموزان در سراسر جهان به کمتر احساس اضطراب و اعتماد به نفس بیشتری به آنها منعکس کننده انتقادی در کار خود را.

تیفانی همسالان توصیف او به عنوان یک بی بدیل رهبر در آموزش 18th-century, انگلیسی, ادبیات در آمریکای شمالی است. او تاسیس یک موفقیت بین المللی آموزش سری سالانه جامعه کانادا برای قرن هجدهم مطالعات (CSECS) کنفرانس و co-ایجاد اولین آموزش Hub در نشست سالانه کنگره فدراسیون از علوم اجتماعی و علوم انسانی. برای تیفانی به عنوان یک دانشگاهی مربی است که در مورد بهترین بودن است; آن است که در مورد ساخت این امکان را برای دیگران به انجام بهترین خود را.


دایان Symbaluk

دایان Symbaluk
گروه جامعه شناسی
MacEwan University

این موسسه که MacEwan University امروز نهفته در یک پایه از دایان حیاتی کار می کنند. قابل توجه است که نقش مهم او بازی در موسسه انتقال به اعطای مدرک. در MacEwan دایان نیز تبدیل به شناخته شده رسمی به عنوان فرد “به به” به صورت آموزشی مربوط به پژوهش است. دایان توانایی تبدیل دانش آموزان از منتقدان نگران به اعتماد به نفس محققان که فراتر از به اشتراک گذاری یافته های خود را به ساخت یک تفاوت. به عنوان یک دانشجو می گوید: “از آنجا که از دایان حمایت میدین و مشاوره, من احساس می کنم مثل من در کمک به جامعه.”

دایان توصیف آموزشی به عنوان یک شکل از به اشتراک گذاری—به اشتراک گذاری از زمان و مهارت و شور با دانش آموزان و همکاران و گسترده تر جامعه دانشگاهی. او همچنین اختصاص داده شده به حمایت از دانش آموزان خود را فراتر از کلاس درس در حرفه ای خود را توسعه. به عنوان یکی دیگر از دانشجویان می گوید: “به کسی مثل دکتر Symbaluk این باور در من و از من دعوت به کار با او یکی بود فوق العاده اعتبار سنجی لحظه ای برای من است. از آن ساخته شده من باور خودم و که مقدس ترین هدیه یک استاد می تواند یک دانش آموز.”


Edōsdi – Judy Thompson

Edōsdi – Judy Thompson
دpartment از اول مطالعات سازمان ملل
دانشگاه شمال بریتیش کلمبیا

گروه بومی در آموزش و پرورش
دانشگاه ویکتوریا

Edōsdi – جودی تامپسون یکی از این مربیان که به ما می دهد و امید است. امیدوارم که سفر ما در به چالش کشیدن مسیر آشتی را در نهایت به ارمغان می آورد در مورد تغییر مثبت برای هر کانادایی. Edōsdi را در مسیر حرفه ای شامل کاوش و توسعه خود استعدادها و علایق در حالی که با تمرکز بر آوردن در مورد توسعه مثبت در گسترده تر تاریخی, سیاسی, فرهنگی و اقتصادی تصویر. در Edōsdi خود عبارت “من کل هویت گره خورده است تا در معلم بودن که منعکس شده است نه تنها در آموزش بلکه در آثار علمی و کار با جامعه بزرگتر و جهان: موسسات رشته های دانشگاهی, K-12 مدرسه سیستم بومی ملل و آموزش عالی به طور کلی.”

Edōsdi چهره دو زن وظایف: تجدید حیات و احیای او مردم را Tahltan زبان و به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با ذاتی سیستمیک و چالش های فرهنگی در آموزش اجباری بومی مطالعات دروس به طوری که آموزه های آشتی می تواند انجام شود در یک محیط امن و صادقانه در راه است. تمایل او به این صورت وظایف سزاوار بالاترین تقدیر و احترام است. در کلمات یکی از Edōsdi را دانش آموزان سابق: “او دوره موجب علاقه من در ملل و فرهنگ های بومی مسائل الهام بخش من به چند دوره های اضافی در این موضوعات به عنوان دروس انتخابی و به صرف زمان برای یادگیری در مورد محلی و جوامع بومی زمین که من تا به حال افتخار برای کار و بازی است.”


Aleksandra Zecevic

Aleksandra Zecevic
دانشکده بهداشت مطالعات
غربی دانشگاه

Aleksandra Zecevic یک پیشگامی برای جامعه-درگیر یادگیری است. او مشغول است دانش آموزان خود را به عنوان شرکای در آوردن آموزش پیری به زندگی است. با هم آنها را تغییر جامعه محلی از طریق پروژه هایی مانند سن دوستانه شهرستانها ابتکار که بهبود یافته شهرستان مسیرهای نیمکت و ارائه آموزش و پرورش برای جلوگیری از سن گرایی. دانش آموزان خود را نیز مشترک طراحی یک تلفن همراه پیری شبیه سازی فراخوانی همدلی آزمایشگاه اختصاص داده شده به کمک به مردم برای به دست آوردن یک درک رو به رشد است. به عنوان یکی از دانشجویان گفت: “هیچ چیز توانمندسازی بیش از باور شما یک ارزش عضو از کلاس درس به دلیل این ذهنیت ترجمه به باور شما یک دارایی به جامعه است.”

Aleksandra در حال حاضر رسیدن به فراتر از کانادا. به تازگی او ساخته شده است ارتباط از طریق کلاس های درس مجازی و بین المللی سفر به سوئد, دانمارک و نروژ است. او با این نسخهها کار به سمت مشارکتی جوامع که باز هستند را شامل و نا محدود با استفاده از هر فرصتی برای حمایت از افراد مسن و بهبود آموزش و یادگیری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>