خشم در SAS ‘هیچ چیز اسکاندیناوی عاد

اسکاندیناوی هواپیمایی SAS به طور موقت کشیده تجاری از رسانه های اجتماعی است که کشیده شده و آتش آن به موضوع سوال منشاء برخی به طور معمول اسکاندیناوی پدیده.

کوفته maypole و باز کردن ساندویچ – شناخته شده به عنوان smorrebrod در دانمارک – وارد شد به این منطقه با توجه به تبلیغ های ارسال شده در روز سه شنبه در هواپیمایی YouTube و Facebook سایت.

صدا در تجاری می پرسد: “آیا واقعا اسکاندیناوی?” و پس از یک مکث می گوید: “هیچ” و بعد از آن می گوید: “همه چیز کپی شده است.”

کوفته بودند احتمالا از ترکیه نمی سوئد باز ساندویچ در اصل هلندی و maypole آلمانی با توجه به آگهی.

نمونه های دیگر شامل دموکراسی که در آن “اعتبار می رود به یونان” مرخصی والدین که سرچشمه در سوئیس در حالی که بیان شد ،

ریچارد Jomshof دبیر پوپولیستی دموکرات سوئد واکنش نشان داد و با عصبانیت در Facebook گفت: تجاری بود خونین “مزخرف” و متعهد او نمی خواهد پرواز با SAS کنه.

یک پست در SAS را در Facebook صفحه گفت که اگر تجاری را هدف بود که خشم مردم پس از آن شرکت هواپیمایی بود “واقعا موفق” در حالی که دیگری مشاهده: “اگر شما آشنا هستند با برخی از تاریخ این پیام تجاری است که به سختی تعجب.”

مورخ Sverker Sorlin گفت استکهلم روزانه آفتونبلادت که اسکاندیناوی مدل موفق شده است از طریق مردم “توانایی خلاق در نظر با استفاده از نفوذ از دیگران و ایجاد چیزی است که منحصر به فرد است”.

SAS گفت: این غرفه توسط “پیام اصلی در تجاری که سفر غنی” مردم است.

“هنگامی که تجزیه و تحلیل الگو و حجم واکنش های ما به دلیل مشکوک آنلاین حمله و کمپین ربوده شده است,” خطوط هوایی اضافه شده است.

تجاری بود و بعد از آن در روز چهارشنبه در یوتیوب در دسترس است اما بیننده نمی تواند اظهار نظر در مورد آن.

در اصل منتشر شده که خشم در SAS ‘هیچ چیز اسکاندیناوی’ آگهی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>