نگه دارید در حال حرکت, خوردن خوب برای آینده ای سالم

این مهم است که به فعال ماندن و خوردن غذاهای سالم در تلاش برای ترویج تناسب اندام و خوب بودن. این درست است به خصوص برای سالمندان بسیاری از آنها منجر به طور فزاینده ای به سبک زندگی بیحرکت به عنوان سن آنها. انجمن قلب آمریکا می گوید بزرگسالان باید حداقل 150 دقیقه ورزش متوسط در هر هفته یا 75 دقیقه فعالیت هوازی شدید و تحقيق دانشگاه هاروارد می گوید که ورزش می تواند یک بیمه نامه برای سلامت قلب.

امروز سالمندان باید بیشتر گزینه های تناسب اندام در اختیار خود را از همیشه قبل از. SilverSneakers پیشرو جامعه برنامه تناسب اندام برای افراد مسن در ایالات متحده است. SilverSneakers اعضای شرکت می تواند در خصوص سرپرستی برنامه ها در شرکت ورزشگاه و مراکز اجتماعی در سراسر کشور. با توجه به سازمان وجود دارد بیشتر شرکت کننده تناسب اندام مکان های در دسترس از وجود دارد استارباکس قهوه موسسات. کلاس مناسب برای همه بدون توجه به سطح تجربه. کسانی که نگران هزینه های بدنسازی ممکن است دریابید که SilverSneakers در حال حاضر گنجانده شده است در خود مزیت مدیکر برنامه بدون هیچ هزینه اضافی. به علاوه وجود دارد و دسترسی به زندگی سالم تخفیف از کسب و کار شرکت.

به عنوان مطالعات نشان می دهد که درگیر شدن در فعالیت های بدنی که موثر ترین راه برای پیری مردان و زنان به سالم ماندن بیشتر در بزرگسالان ممکن است مجبور به پیوستن به تناسب اندام گروه هایی که تهیه کردن به 50-و-بیش از بازار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>