لینکلن کاهش بی باک رقم با Corsair

لوکس بازار این روزها باید شامل تمام انواع خودرو رقابتی می باشد.

ما رانده برخی از املاک لوکس به تازگی از هفت مسافران مانند ولوو XC90 به convertibles مانند BMW 850xi.

اما اخیرا ما سوار فورد فرار: یک SUV جمع و جور با یک ظاهر طراحی شده و قابلیت های تمام بسته بندی شده در یک قیمت عالی. آن را ساده اما کامل برای همه نوع از رانندگان.

در حال حاضر ما باید در مجلل, لوکس نسخه از این قضیه لینکلن باشگاه مهندسان ایران. فرار اما با جزئیات خوب و appurtenances به نمایش گذاشتن آن در آمریکا یک ظاهر طراحی شده.

دو موتور خوب گزینه های در دسترس هستند در اینجا: 2.0 L EcoBoost موتور ارائه 250 اسب بخار و 280 lb.-ft. گشتاور و ما تستر 2.3 L EcoBoost خودمانی, شناخته شده به عنوان موستانگ چهار سیلندر موتور ارائه 295 اسب بخار و 310 lb.-ft. گشتاور. هر دو گزینه با جدید هشت-سرعت انتقال خودکار و پیانو به سبک عیار سوئیچ های تحت سیستم سرگرمی. تمام چرخ دیسک استاندارد است تنها در 2.3 L و اختیاری در 2.0 L; هر دو گزینه می توانید دو تا 3000 پوند است.

داخل Corsair نفیس است. استاندارد امکانات بی پایان هستند مانند کنترل از راه دور شروع به گرم جلو صندلی و یک قدرت liftgate فقط به ذکر چند. غیر فرار مانند داخلی است که واقعا قابل توجه با کم داش ارائه دید بزرگ و بسیار راحت صندلی. یک بیرون زده سرگرمی صفحه نمایش است که در حال حاضر در Corsair شبیه به فرار است که واقعا تنها جایی برای آن مناسب است. آن را محل های مورد علاقه ما برای این به عنوان آنها تمایل به برداشتن برخی از با ارزش املاک و مستغلات اما در Corsair آن متناسب با سادگی. این SYNC3 سیستم اطلاعات و سرگرمی است و همان است که در فرار; ما واقعا آن را دوست دارم آن را آسان برای استفاده است. یک 12.3 اینچ راننده داشبورد خوشه ای در دسترس است ارائه پنج درایو حالت که تنظیم بدن رول کشش و تعلیق درآمده است. یک شادی کردن سیستم بلندگو نیز در دسترس است و به خوبی به ارزش هزینه اضافی. عقب صندلی بزرگ است اما با توجه به سراشیب عقب سقف خطوط سقف محدود است.

داخل کابین بسیار آرام است; لینکلن واقعا آن مشق شب در ساختمان آن “پناهگاه” را به عنوان آنها آن تماس بگیرید. جاده سر و صدا محدود بود و سوار شد و صاف روی ما 600 مایل تست سوار را از طریق نیوهمپشایر تپه و جنوب مین جاده ها. رقابت با Corsair است XT4 از کادیلاک و ولوو XC40 اما ما آزمایش نشده یا هنوز متوجه مشابه منحنی و اندازه. ما امیدواریم که برای آزمون آن نیز به زودی.

شبیه سازی فضا در Corsair به فرار آینده در 27.6 فوت مکعب با صندلی های عقب و 57.6 متر مکعب با پشت صندلی تاشو بسیار ستوده برای جمع و جور یوت دسته.

اگر چه من مطمئن هستم که چگونه فورد — منظورم لینکلن — آمد تا با نام Corsair تعریف آن به عنوان دزدان دریایی-اما اگر آن را از آنجا که آنها می خواهم به دزد دریایی و سرقت همه را غارت آنها انجام یک کار خوب در نامگذاری آن است. من دزد دریایی بیش از حد, اما, البته, Tampa Bay نسخه.

لینکلن باشگاه مهندسان ایران

MSRP: $35,945

به عنوان آزمایش: $46,995

MPG: 22 شهر 28 بزرگراه 26.9 به عنوان تست شده

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de