منافع دراز مدت و خطرات ناشی از روزه متناوب نیست و در عین حال شناخته شده

4 دقیقه پیش

عزیز مایو کلینیک: آیا روزه متناوب برای کاهش وزن بی خطر است ؟ چه هستند خطرات کوتاه مدت رژیم های غذایی بسیار کم کالری?

پاسخ: تحقیقات اخیر نشان داده است که با استفاده از روزه متناوب برای از دست دادن وزن ممکن است برخی از منافع در کوتاه مدت. اما در این مرحله اثرات طولانی مدت از این نوع رژیم غذایی و یا رژیم غذایی دیگر که به شدت محدود کردن کالری نیست. به از دست دادن وزن و نگه داشتن آن را بهترین استراتژی این است که به اتخاذ غذا خوردن سالم و ورزش عادت است که شما لذت بردن از, بنابراین شما می توانید با چوب آنها را در طول زمان.

روزه متناوب در حال حاضر یک روند محبوب در رژیم غذایی. وجود دارد چند روزه روش استخدام افراد برای کاهش وزن است. برخی از افراد رژیمی در کاهش مقدار و زمان خوردن آنها هر روز به عنوان مثال تنها شش ساعت در یک دوره 24 ساعته. دیگران سریع هر روز دیگر. روش دیگری است که به نام 5:2 رژیم غذایی که شامل به تدریج کاهش کالری روزانه به نقطه ای که شما تنها با مصرف 500 کالری در روز به مدت دو روز در هر هفته.

به تازگی منتشر شده مقاله بررسی انواع پژوهش در روزه متناوب. آن را یافت که وجود دارد برخی از مزایای حداقل در کوتاه مدت به روزه به عنوان مخالف فقط به کاهش کالری به طور کلی. به نظر می رسد که روزه برای یک زمان کوتاه می تواند تولید کتوز — یک فرایند است که هنگامی رخ میدهد که بدن به اندازه کافی قند برای انرژی پس از آن تجزیه چربی های ذخیره شده به جای آن باعث افزایش موادی به نام کتون.

روزه نیز تحت تاثیر فرایند های متابولیک در بدن است. این فرآیند باعث, تعدادی از پاسخ های از جمله کاهش التهاب و بهبود قند خون مقررات و پاسخ بهتر به استرس فیزیکی است. این تحقیقات نشان می دهد روزه متناوب می تواند از دیگر مزایای بهداشت و درمان و همچنین, اما مطالعه بیشتر مورد نیاز است.

بسیار مهم است به یاد داشته باشید, اما, که کمی بلند مدت تحقیقات انجام شده در روزه متناوب به بررسی چگونگی تاثیر آن بر مردم در طول زمان است. بنابراین در این نقطه که مشخص نیست اگر وجود دارد هر گونه فواید طولانی مدت و یا خطرات مربوط به این روش رژیم غذایی. ما نمی دانیم که وجود خطرات درگیر با انواع خاصی از روزه متناوب.

برای مثال یک تکنیک به نام خشک روزه که شامل محدود کردن مصرف مایعات و همچنین مصرف مواد غذایی خطرناک است زیرا می تواند باعث کم آبی شدید و مطرح نگرانی های جدی در سلامتی. و اگر شما را محدوديت کالری بیش از حد است که می تواند منجر به سوء تغذیه. به نظر شما از دست دادن وزن و رژیم غذایی, نگه داشتن در ذهن است که هیچ یک رویکرد با این نسخهها کار برای همه. اما وجود دارد برخی از اصول اساسی است که شما باید به دنبال به عنوان شما تصمیم می گیرید که چگونه به بهترین رسیدن و حفظ وزن سالم است.

در هسته خود رژیم غذایی خود را باید حمایت خود را از سلامت کلی. وجود دارد انواع مختلفی از رژیم های غذایی است که می توانید انجام دهید که از جمله رژیم غذایی مدیترانه ای; در رژیم غذایی گیاه خواری; در رژیم غذایی, روش برای جلوگیری از فشار خون بالا و یا رژیم غذایی DASH; و مایو کلینیک رژیم غذایی. همه از این رژیم های غذایی دارای شباهت هستند که بیشتر از تفاوت های خود را. آنها بر اساس مواد غذایی واقعی و تمرکز به طور عمده در محصولات گیاهی مانند میوه ها و سبزیجات و حبوبات و آجیل و غلات سبوس دار و چربی های سالم مانند روغن زیتون.

در علاوه بر این به شما به عنوان ترکیب یک رژیم غذایی جدید را به زندگی خود به آن نیاز دارد برای عملی شود به طوری که شما می توانید حفظ آن در طول زمان است. اگر آن را خرحمالی و یا اگر شما احساس می کنید مانند شما درد و رنج آن را نمی خواهد کار در دراز مدت است. در نهایت شما به احتمال زیاد به اسلاید بازگشت به عادات قدیمی. اگر شما با توجه به یک رویکرد جدید به رژیم غذایی خود را — به خصوص اگر آن چیزی است که می تواند خطرناک باشد اگر شما آن را درست انجام مانند روزه متناوب — بحث خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای اولین بار برای راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید مدیریت آن را در راه سالم. نگه داشتن در ذهن که انتخاب برای اتخاذ انتخاب شیوه زندگی سالم می تواند و باید یک راه لذت بخش برای زندگی می کنند.

دسته بندی:
بهداشت و درمان | اخبار

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de