مریم Schmich: این خوب نیست به احساس خوب در حال حاضر. اما در اینجا این است که چگونه به احساس بهتر

5 دقیقه پیش

مریم Schmich یک مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون و برنده 2012 جایزه پولیتزر برای تفسیر.

آن را OK به ترس می شود.

آن را OK به اشتباه مضطرب و عصبانی تنهایی.

هر چه احساسات شما احساس در این coronavirus دیوانگی آن را OK. سعی کنید به ساکن در بدترین حالت آن سعی کنید به آن غذا سعی کنید به آن را بر دیگر مردم است. اما اصلا احساس گناه احساس آنچه شما احساس می کنید.

که برخی از بهترین توصیه من شنیده ام برای این سورئال لحظه ای که در آن یک ویروس کوچک تعطیل کرده است جهان لحظه ای که وارد شده اند بنابراین به تدریج به نظر می رسد و در عین حال مانند یک انفجار.

فکر می کنم به تنها یک هفته پیش. آنچه شما انجام می دهند ؟

من نوشتن این, در جمعه 20 مارس. جمعه گذشته رفتم برای شام. من آن را ambivalently اما دوست من برنامه ریزی شده می خواهم برای رفتن با گفت: ما باید به حمایت از پیشخدمت و بنابراین ما رفت.

شنبه من می خواهم خودم را در بازداشت خانگی به جز به بیرون رفتن برای پیاده روی های انفرادی (نگه داشتن 6 پا و دور از دیگر انسان ها) و من گرفته ام به فراخوانی که جمعه شام “شام آخر.”

ما در حال حاضر در هفته گذشته به عنوان اگر آن را متعلق به گذشته باستان به عقب زمانی که انسان آزادانه رفت و به ورزشگاه نوار عرصه های ورزشی.

یک هفته پیش ما نگه داشته تقویم. چگونه بی معنی کسانی که در تقویم به نظر می رسد در حال حاضر. آینده شام تاریخ انتصاب دکتر, کنسرت ؟ آنها رویاهای که از بین رفته مانند ابرها.

در حال حاضر آینده پاک شده است. برنامه ریزی شده در آینده ، آینده است که هنوز هم وجود دارد اما آن را به عنوان مرموز به عنوان تقویمهای ما خالی است. این عدم اطمینان بالاتر از همه که جغجغه ما.

بعد چه ؟ چه در حال حاضر ؟ ما صبر کنید.

و در حالی که ما منتظر ما در جستجوی راه هایی برای ایمن ماندن و عاقل جدید روال به عنوان جامد زمین در این تغییر زمان. برای کمک به خودم در این راستا من اختراع کردم آنچه که من اسمش “OK-بهتر” بازی. این اجازه می دهد تا شما را به احساس می کنید آنچه شما احساس می کنید در حالی که تلاش برای احساس چیزی بهتر است. آن را مانند این می رود:

این خوب است که شما احساس ترس.

بهتر است به یاد داشته باشید به عنوان جوانترین خواهر — که به تنهایی زندگی می کند با روان مبارزات و دیابت — به من گفت: به تازگی “حداقل من خانه داشته است.”

این خوب است که شما را فراموش کرده به دوش امروز. و دیروز. دو روز ؟ واقعا ؟

هیچ شرم آور است. اما بهتر است به دوش.

آن را خوب به خوردن چیزهای عجیب و غریب به دلیل هنگامی که شما به فروشگاه مواد غذایی تنها مسائل چپ در مواد غذایی منجمد راهرو بود و بامیه و riced گل کلم و سوپ کنسرو شده در سمت چپ بر روی قفسه بود برخی ناخالص کاری چیزی است که شما خریداری شده به هر حال.

به جای نفرین به خریداران که برداشت آیتم های شما ترجیح می دهید بهتر است تصور کنید که شما در حال لذت بردن از آشپزی ماجراهای در یک کشور خارجی است.

آن را OK به احساس خرج کردن از زنگ در که مبهم گلو درد.

بهتر است فرض کنیم شما در حال مرگ لحظه به لحظه خود را در گلو احساس حساس.

این خوب است اگر شما از خواب بیدار در وسط شب از نگرانی برای مردم شما را دوست دارم و بستگی دارد. من از خواب بیدار شدم شب دیگر ترس برای خواهر من; برای یک زن و شوهر از برادران من که به طور ناگهانی در کوتاه مدت کار می کنند; برای دوستان من که در حال معلمان یوگا, نوازندگان, پیشخدمت که در حال حاضر هیچ کاری برای پزشکان و پرستاران و مواد غذایی کارمندان پلیس و هر کسی که نگه می دارد در حال کار در معرض خطر را به خود, چرا که ما به آنها نیاز دارید.

این ترس منطقی است اما آن را احساس می کند بهتر است به دنبال یک راه برای کمک به. بررسی یک همسایه. تماس با یک دوست که ممکن است به تنهایی. ارسال یک چک به یک سازمان خیریه. خرید یک کارت هدیه به یک کسب و کار محلی. اگر شما معمولا پرداخت یک خانه دار یک باغبان واکر سگ نگه داشتن آنها پرداخت.

آن را خوب به صرف زمان بیشتری نسبت به حالت عادی تماشای Netflix بکشد.

بهتر است برای دریافت نیمکت گاهی اوقات به یک پیاده روی با ابزار پاک کردن آن دوباره دستگیره های درب.

آن را OK به عدم تمرکز به خواندن یک کتاب.

اما شما احساس می کنید بهتر است اگر شما سفارش یک کتاب از یک کتابفروشی مستقل. یک روز شما می خواهید به عنوان خوانده شده چیزی جز گریم اخبار دوباره.

آن را OK به خواندن گریم اخبار.

بهتر است به خواندن کمتر از آن است.

آن را OK به فکر می کنم از آنچه شما در حال از دست دادن در طول این زمان سخت که همه ما چه در اشکال مختلف و اقدامات و با ظرفیت های مختلف به مقابله.

شما احساس می کنید بهتر است به فکر که چقدر شما هنوز هم. و چقدر ما در حال یادگیری. در مورد بیماری و دولت است. مورد اعتماد مردم ما را برای اعطا. در مورد چگونه برای شستن دست ما است. و چگونه به کار در زوم.

آن را OK به اذعان کرد که این بحران ما در حال زندگی است که به احتمال زیاد به بدتر قبل از آن بهتر می شود.

اما از آن بهتر خواهد شد.

در ضمن من در حفظ و شنیدن کلمات راهبه بودایی تبت Pema Chodron که در آغاز کتاب خود “زمانی که همه چیز در هم شکسته” با یکی از مهمترین و روشنگری جملات تا کنون نوشته شده است: “این لحظه کامل می شود.”

دسته بندی:
برجسته تفسیر | نظر

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de