ماساچوست ترافیک به سمت عادی در همه جا اما بوستون MassDOT داده ها نشان می دهد

ترافیک trickling پشت MassDOT داده می گوید: نشان دادن رانندگان به عنوان بازگشت به جاده ها در افزایش تعداد به عنوان دولت بازگشایی از coronavirus خاموش شدن ناگهانی — هر چند خیلی کمتر در بوستون از بقیه از دولت است.

“سفر در Suffolk County باقی مانده تا حدودی راکد و افسرده بیشتر از جاهای دیگر در دولت” وزارت حمل و نقل می گوید: در آن داده ها-رسم نمودار سایت.

به دنبال در کل وسیله نقلیه مایل سفر — VMT, — MassDOT می گوید: “دیگر استان ها علاوه بر Suffolk در ادامه ثابت ارتجاعی سرعت و در حال دیدن حدود 60 تا 70 درصد از پیش covid VMT, … Suffolk County باقی مانده استثنا که در آن VMT, است که هنوز هم فقط 30 تا 40 درصد از پیش همه گیر سطح است.”

تد ویلیامز تونل و سامنر-کالاهان تونل — نقطه دسترسی اصلی به مرکز شهر از شرق بوستون و ساحل شمالی — دو نقطه بخش حمل و نقل و مانیتور هایی که دیده اند حداقل گزاف گویی برگشت در ترافیک. داده ها برای این هفته آغاز ژوئن 29 اخیر در دسترس نشان می دهد کسانی که دو نقطه باقی مانده بیش از 45 درصد زیر نرمال تعداد سفر. دیگران مانند مسیر 24 در رندولف و بین 495 در رایهام بسیار نزدیک به حالت عادی در 5 ٪ و 14 ٪ بود.

ترافیک عنوان و از کیپ کاد نیز برداشت تا با مسیر 3 فقط در شمال Sagamore پل بازگشت به 90 درصد از سال گذشته ترافیک. نانتاکت این شهرستان است که به سرعت نزدیک شدن 2019 سطوح نشسته تنها 20 درصد پایین تر در اخیر هفته در دسترس است. اسکودوی کیپ و غربی, ماساچوست, شهرستان ها به 70 درصد از آنچه به طور معمول انتظار می رود با توجه به داده ها.

این می آید به عنوان دولت در ادامه به بازگشایی از coronavirus همه گیر رانده خاموش شدن ناگهانی به شدت بیماری عفونی نوردد جهان است. خاموش شدن ناگهانی مارس آغاز شد و دولت باقی ماند کوبیده خواهد شد را از طریق ممکن است زمانی که مرحله به مرحله بازگشایی به آرامی آغاز شد.

MassDOT گفت ماساچوست شاهراه tolling ایستگاه به طور کلی شده اند آهسته تر به بازگشت هر چند غرب جرم است. عوارض بهبود یافته بسیار بیشتر از بوستون-منطقه I-90 عوارض.

MassDOT می گوید این کار برای دریافت ترافیک سنسور رفتن بیشتر untolled مسیرهای بنابراین مقامات دولت بهتر می تواند نظارت بر آن ، در حال حاضر آنها با تکیه بر خارج از نظارت بر ترافیک داده ها از شرکت INRIX که نشان می دهد “که بار سفر در ادامه به افزایش و سرعت ادامه به کاهش در هفته بیش از هفته” در جنوب شرقی بزرگراه.

در ضمن MBTA بلیط درآمد نیست که از ماهانه عبور می کند به سختی می آیند. T رفت از ساخت $5.43 میلیون در چنین فروش بلیط در یک هفته در آغاز ماه مارس به پایین فقط $400,000 هفته مارس 22. که در هفته درآمد آغشته به عنوان کم به عنوان $260,000 در اواسط ماه آوریل در ارتفاع دولت COVID خروش قبل از شروع به خزش تا پس از فاز اول بازگشایی آغاز شد و در پایان ممکن است. حتی پس از, T تنها $790,000 هفته از 21 ژوئن — جدید ترین هفته که داده ها در دسترس است که نزدیک به 88 درصد کمتر از $6.44 میلیون T ساخته شده همان هفته در 2019.

داده ها می گوید: تعداد زیادی از مردم به اعتبار کرایه در ایستگاه دردار هنوز باقی مانده است 83 درصد پایین تر از آن بود که در طول سال گذشته است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>