Motormouth: چرخش لاستیک

س: من همیشه گفته شده که لاستیک باید چرخش هر 5,000 8,000 مایل است. در حال حاضر من فقط دیدم یک مقاله است که گفت: به چرخش آنها را “تنها در صورتی مورد نیاز است.” این است که درست است ؟ آیا آن را خوب به چرخش آنها را اگر آنها ظاهر می شود به طور مساوی?
— T. M. Bemidji, Minn.

یک: من استفاده می شود به نشان می دهد چرخش لاستیک در هر ثانیه تغییر نفت. 3000 مایل نفت تغییرات از بین رفته اند اما چرخش هر 7000 تا 8000 تا مایل است که هنوز هم خوب است. برنامه این است که هر چهار لاستیک پوشیدن در همان رای و جایگزین در همان زمان. اگر ماشین شما در اندازه های مختلف لاستیک های جلو و عقب نمی چرخد. آیا ماشین شما یک کوروت ZO6? اگر پس لاستیک جلو 19 اینچ قطر و چهره ی 20 اینچ.

س: بسیار با صرفه شخص من روشن از 4/40 به تهویه مطبوع سال پیش زمانی که من یاد گرفتم که رانندگی با پنجره های باز خرابه آیرودینامیک خودرو و کاهش مسافت پیموده شده گاز به طور چشمگیری. به علاوه سر و صدا با پنجره های باز سخت است زندگی می کنند.
— M. H. شیکاگو

یک: شما تایید آنچه من گفتم در این ستون چند هفته پیش.

س: پاسخ شما در مورد نگه داشتن پنجره های باز ممکن است صرفه جویی در گاز است. من 2011 هوندا فیت از دست می دهد و به اندازه 10% وقتی اجرا میکنم A/C. هوندا, مناسب تنها در حدود 125 اسب بخار به طوری A/C کشیدن است بیشتر قابل توجه برای خودروهای کوچک می باشد.
— R. A. مینیاپولیس

یک: به هر قاعده یک استثنا وجود دارد. من نیاز به این تحقیق در جزئیات بیشتر.

س: با توجه به اینکه J. F. در شیکاگو با قفل آجیل پس زدن دهنه اسب در سال 2002 کوروت; من نشان می دهد که او را به ماشین خود را به یک شورلت نمایندگی. اگر قفل آجیل پس زدن دهنه اسب نصب شده هنگامی که ماشین در اصل خریداری شده از نمایندگی ممکن است یک استاد سوکت. وقتی که من را ما هوندا به نمایندگی هوندا برای چرخش از تایر آنها لازم نیست من باز کردن سوکت از آنها به عنوان یک استاد سوکت.
— E. L., Pa.

یک: خوب نقطه و چیزی است که من تا به حال نادیده گرفته شده است.

س: شما به تازگی نوشت که آمریکایی ها یک طلسم به صورت مکرر ، من 2013 هوندا سیویک دارای یک روغن با کیفیت سنسور. می توانید به اعتقاد من خواندن است ؟
— C. W. Des Plaines, بیمار.

A: بله, شما می توانید. خودروسازان از جمله هوندا نمی خواهید به صاحبان مشکلات را داشته باشد. شرکت ها می خواهند آنها را به خرید یکی دیگر از زمانی که یک جریان می پوشد و یا مالک خسته می شود از آن. وجود دارد “بیش از نگهدارندهها” در میان ما که تغییر نفت خود را بیشتر. هیچ چیز اشتباه است که اگر شما وقت و پول است.

س: همسر من 2014 توافق حدود 51,000 مایل بر روی آن. من هنوز این مسائل اساسی مانند روغن و فیلتر تغییرات تیغه برف پاک کن تعویض و نگهداری رینگ و لاستیک در صحیح فشار هوا. چیزهای دیگر می رود به جوانب مثبت. من می دانم که نگهداری minder با استفاده از الگوریتم برای فواصل زمانی تعویض روغن و احتمالا خنک کننده تغییر فواصل. چگونه minder تعیین توابع دیگر مانند جایگزین/بررسی و ترمز و تغییر انتقال سیالات ، آن مسافت پیموده شده سنسور یا افسون ؟ عشق ستون خود را برای اطلاعات و طنز اولین جایی که رفتن به هر یکشنبه, حتی قبل از Dilbert.
— A. L. تینلی پارک بیمار است.

یک: موارد شما علامت هستند نه افسون آنها شما را انجام دهد. شما انجام این کار هر زمان که به آن نیاز دارد که باید انجام شود. پس از آن تا به شما این خودروساز ارائه کمک در قالب یک کتاب است که صرف بیشتر از زندگی خود را در محفظه دستکش … باز نشده. من عاشق Dilbert.

باب وبر است که یک نویسنده و مکانیک که شد ASE گواهی Master خودرو تکنسین در سال 1976. و او را در این وضعیت به دنبال صدور گواهینامه هر پنج سال. وبر کار به نظر می رسد در تجارت حرفه ای مجلات و دیگر نشریات. نوشتن او همچنین به نظر می رسد در خودرو نشریات تجاری راهنمای مصرف کننده و هضم مصرف کنندگان. ارسال سوالات همراه با نام و شهر به motormouth.tribune@gmail.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum hovarda girişinstagram takipçi satın alMobil Ödeme Bozdurma mobil ödeme bozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma