تو رفتگی در دیوار به گسترش خدمات با 35 میلیون دلار در بودجه

38 دقیقه پیش

مدرسه آنلاین پلت فرم جستجو, تو رفتگی در دیوار این هفته اعلام کرد که آن را مطرح کرده است $35 میلیون نفر با نظر دارد برای گسترش خدمات خود را متناسب با نیاز دانش آموزان در میان covid-19 بیماری همه گیر.

پیتسبورگ-شرکت بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها از نظرسنجی ها و سازمان های فدرال به تولید رأی در مدارس و محله ها و محل های کار در سراسر ایالات متحده در این وب سایت حاوی بیش از 100 میلیون رأی و بررسی و استفاده شده توسط بیش از 50 میلیون نفر در سال گذشته است.

35 میلیون مطرح شد از طریق کمک های مالی به رهبری رادیان سرمایه یک مرحله رشد صندوق متمرکز بر خدمات فن آوری.

“در رادیان ما تمرکز بر روی شرکت هایی که در ساخت تکنولوژی-فعال کسب و کار است که دوباره تعریف صنایع و تو رفتگی در دیوار در حال انجام دقیقا همان است که با آن رویکرد مدرن به ثبت نام بازاریابی برای مدارس” وستون Gaddy شریک و از بنیانگذاران رادیان سرمایه در بیانیه ای گفت. “ما باور داریم که تو رفتگی در دیوار است که انقلابی در مدرسه جستجو و منجر خواهد شد و راه را برای آینده, از, استخدام, به عنوان آن را همچنان به دست آوردن سهم بازار در چشمگیر سرعت.”

تو رفتگی در دیوار مدیر عامل شرکت لوک Skurman گفت: این شرکت با استفاده از پول به رشد شرکت مهندسی بازاریابی و فروش تیم و گسترش خدمات در سایت.

در حال حاضر Skurman گفت: تو رفتگی در دیوار است و بیشتر شبیه یک “جستجو در کتاب.” دانش آموزان و خانواده ها استفاده از سایت به تحقیق مدارس و دانشگاه های جمع آوری اطلاعات علمی ارزش تنوع و کیفیت دو و میدانی و بیشتر برای پیدا کردن “بهترین و مناسب آموزش و پرورش گزینه”.

در حال حاضر تو رفتگی در دیوار بیش از 14,000 مدرسه و مشتریان ذکر شده در سایت از جمله چند در غرب پنسیلوانیا است. مشتریان شامل کارنگی ملون دانشگاه رابرت موریس دانشگاه نقطه پارک و چندین نفر دیگر.

Skurman گفت: هدف این است که به دانش آموزان اجازه می دهد برای مدیریت بخش های دیگر از تحقیقات و دادرسی کاربردی وقتی که می آید به آموزش و پرورش است. تو رفتگی در دیوار نیز امیدوار به گسترش پایه مشتری شامل گزینه های آموزشی از جمله اردوهای آموزشی و دانشکده های فنی و حرفه ای. این خواهد شد یک انتقادی حرکت داده شده و آنها راه covid-19 تغییر کرده بخش آموزش و پرورش.

“خیلی بیشتر دانش آموزان در حال رفتن به با توجه به آنلاین مدارس و ما می خواهیم به ما شامل پوشش آنلاین انتخاب در علاوه بر این به روش های سنتی, انتخاب, در علاوه بر این به غیر متعارف از انتخاب” گفت: Skurman.

این شرکت در نظر سنجی بیش از 50 ، 000 دانش آموزان و پدر و مادر برای پیگیری چگونه مدرسه جوامع و تحصیلی دانش آموزان برنامه هایی که تحت تاثیر covid-19. نتایج این تحقیق نشان داده است که سالمندان دبیرستان در حال تغییر کالج خود را جستجو و تصمیم گیری حاضر شده است وجود دارد افزایش علاقه به حضور در دانشگاه, نزدیک به خانه – و همچنین به عنوان “بیم و هراس در مورد کالج شروع این سال است.”

دانش آموزان را با تکیه بر اینترنت به پژوهش در مدارس بیشتر از همیشه قبل از Skurman گفت. در حالی که بخش آموزش و پرورش یکی از بزرگترین در کشور مدارس را به شدت underinvested در بازاریابی دیجیتال است. کالج ها و دانشگاه ها تمایل به تکیه بر شیوه های بازاریابی سنتی مانند پست الکترونیکی مستقیم, تلویزیون و رادیو.

“عملا یک شبه دهها میلیون نفر از دانش آموزان در سراسر کشور روشن به کلاس های آنلاین تست استاندارد لغو شد و تورهای مدرسه رفت مجازی برای آینده قابل پیش بینی” Skurman در بیانیه ای گفت. “دانش آموزان و خانواده ها نیاز به یک راه قابل اعتماد برای تحقیق و اصیل ارتباط با مدارس آنلاین نیست.”

تو رفتگی در دیوار نیز شتاب رول از چندین جدید ویژگی های رایگان. سایت به روز رسانی آن پلت فرم های مجازی برای بهتر روشن است که مدارس کلاس های آنلاین و درجه است. تو رفتگی در دیوار است نیز به مدارس این فرصت را شامل لینک به تورهای مجازی را در سایت خود پروفایل اجازه می دهد تا دانش آموزان برای کشف محوطه دانشگاه.

“ما شده ایم از دیدن این روند برای مدت زمان طولانی خواهد شد و آنها شتاب در یک پست-covid-19 واقعیت” Skurman در بیانیه ای گفت. “ما در حال حاضر با اعتماد به نفس تر از همیشه در توانایی ما برای موفقیت به کمک به مدارس تغییر حرکت چشم انداز دیجیتال و ارتباط با مطلب بهترین و مناسب دانش آموزان است.”

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, [email protected] و یا از طریق توییتر .

دسته بندی:
محلی | Allegheny | تکنولوژی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>