توسط تام KRISHER و اولگا R. رودریگز

سان فرانسیسکو (AP) — سیب مهندس که در هنگام مرگ خود تسلا مدل X ناودان به یک سد بتنی قبلا شکایت در مورد SUV خطاب در همان کشش از دره سیلیکون آزادراه.

شکایت خود شدند و دقیق در یک گنجینه ای از اسناد و مدارک منتشر شد سهشنبه توسط بازرسان فدرال در دو تسلا تصادفات مربوط به خلبان اتوماتیک یکی در کالیفرنیا و دیگری در فلوریدا.

ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی مارس 2018 تصادف که منجر به کشته شدن والتر هوانگ در نزدیکی Mountain View, California. آن را نیز کاوش یک تصادف در دلری بیچ فلوریدا رخ داده است که حدود یک سال بعد و کشته شدن راننده جرمی بنر.

اسناد می گویند هوانگ به همسرش گفت که خلبان اتوماتیک قبلا نوسان SUV خود را به سمت همان سد در ایالات متحده 101 نزدیکی مانتین ویو کالیفرنیا جایی که او بعد از آن سقوط کرد. هوانگ درگذشت در بیمارستان از صدمات است.

“والتر گفت: این خودرو خواهد veer به سمت سد در صبح هنگامی که او به کار می رفت ،” هوانگ خانواده وکیل نوشت: در پاسخ به NTSB سوالات.

سوابق از یک آیفون که از محل سانحه نشان داد که هوانگ ممکن است با استفاده از آن قبل از حادثه. سوابق به دست آمده از AT&T نشان داد که داده ها استفاده شده است در حالی که خودرو در حال حرکت اما منبع این انتقال نمی تواند تعیین می شود, NTSB نوشت. یکی انتقال کمتر از یک دقیقه قبل از سقوط.

هوانگ توصیف کرده بود خلبان اتوماتیک قبلی خطاب به برادرش هوانگ وکیل خانواده نوشت: علاوه بر صحبت کردن با یک دوست که صاحب یک مدل X. Huang یک مهندس نرم افزار مورد بحث با دوستان چگونه یک پچ به خلبان اتوماتیک نرم افزار تحت تاثیر عملکرد و مدل X veer با توجه به وکیل.

به هوانگ خانواده تحت پیگرد تسلا و کالیفرنیا بخش حمل و نقل به اتهام عدم حفظ بزرگراه.

خلبان اتوماتیک است که یک بخشی از سیستم خودکار طراحی شده برای نگه داشتن یک وسیله نقلیه در آن خط و نگه داشتن یک فاصله امن از وسایل نقلیه در مقابل آن. آن را نیز می توانید تغییر خطوط با راننده تصویب. تسلا می گوید: خلبان اتوماتیک در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار گیرد برای راننده و کمک های که رانندگان باید آماده به مداخله در تمام زمانها.

کامل NTSB هیئت مدیره برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک جلسه در کوه مشاهده سقوط در فوریه. 25. در آن زمان آن را تعیین علت و توصیه های ایمنی.

NTSB کارکنان در حال حاضر توصیه می شود که در کالیفرنیا حمل و نقل مقامات حرکت سریع تر به تعمیر ایمنی بزرگراه موانع آسیب دیده توسط وسایل نقلیه.

گزارش آژانس می گوید مقامات کالیفرنیا موفق به رفع مانع است که آسیب دیده بود در یک تصادف و 11 روز قبل از هوانگ کشته شد. در آن حادثه یک 2010 Toyota Prius سفر بیش از 75 مایل در ساعت (120 کمه) سقوط کرد و در برابر تضعیف کننده کوسن است که محافظت از وسایل نقلیه از ضربه زدن به پایان بتن خط پرگار تقسیم.

گشت بزرگراه کالیفرنیا در پاسخ به مارس 12, سقوط, اما آگاه نیست دولت در بخش حمل و نقل آسیب به عنوان مورد نیاز NTSB گفت.

هوانگ سال 2017 تسلا مدل X سفر در 71 مایل در ساعت (114 kph) هنگامی که آن را سقوط در برابر همان تضعیف کننده آن NTSB تعیین شده بود آسیب دیده و تعمیر بیشتر از هر دیگر چپ و خروج در Caltrans’ منطقه 4 که شامل تمام منطقه خلیج سان فرانسیسکو.

در سه سال قبل از تسلا, تصادف, دستگاه زده بود حداقل پنج بار از جمله یک تصادف که منجر به مرگ و میر. یک ماشین زده و دوباره آن را در 20 مه 2018 حدود دو ماه پس از تسلا تصادف NTSB گفت.

NTSB برای اولین بار منتشر شد برخی از جزئیات از تحقیقات خود را در ماه سپتامبر. کالیفرنیا بخش حمل و نقل گفت: در آن زمان این بود بررسی گزارش NTSB برای تعیین گام های بعدی. آژانس تا به حال هیچ اظهار نظر فوری سه شنبه.

در فلوریدا سقوط, بنر, تبدیل, روی خلبان اتوماتیک عملکرد خود مدل 3 سدان 10 ثانیه قبل از سقوط و سپس در زمان خود دست فرمان NTSB اسناد گفت. ماشین و سپس سوار زیر تراکتور-تریلر بود که عبور از جلوی آن کنار رفتن از سقف و کشتار بنر. آن را به طرز مرموزی شبیه به یکی دیگر از فلوریدا سقوط در سال 2016 است که در آن یک تسلا بر روی خلبان اتوماتیک رفت زیر یک نیمه تریلر.

این NTSB گفت: در گزارش اولیه که در آن هنوز تعیین نشده, علت سقوط. بر اساس این گزارش ترافیک بود و نور در چهار خط بزرگراه و سحر بود شکستن زمانی که بنر, 50, مجموعه, سرعت خود را در 69 مایل در ساعت (111 kph) و فعال خلبان اتوماتیک به عنوان او در راس کار است. محدودیت سرعت 55 مایل در ساعت (88 kph). ثانیه بعد یک تراکتور-تریلر رانده شده توسط ریچارد چوب 45 کشیده از جلوی خانه و شروع به عبور به سمت دیگر بزرگراه.

چوب گفت: او را دیدم دو مجموعه از چراغهای جلو اتومبیل به سوی آینده, اما او فکر کرد که او تا به حال زمان آن را در سراسر. “آن را تاریک بود و آن نگاه مانند اتومبیل را بیشتر از آنها بود:” چوب گفت NTSB محققان چهار روز پس از سقوط.

عکس های گرفته شده توسط NTSB از تسلا جلویی دوربین نشان داد چوب تریلر به طور کامل مسدود کردن جاده ها 1.5 ثانیه قبل از سقوط. داده ها از تسلا کامپیوتر را نشان می دهد که بنر خود رسید ترمز کمتر از یک ثانیه قبل از تصادف, اما ماشین رفت زیر تریلی. چوب می گوید: او را دیدم یک ماشین دوم اما آیا این آمار تریلر.

____

Krisher گزارش از دیترویت. تری اسپنسر کمک از اورلاندو ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im