پیتسبورگ شهردار لایحه Peduto دیگران اذعان ‘حکمت’ استیک-اومم حساب توییتر

12 دقیقه پیش

دارای استیک-اومم تبدیل به صدای عقل در طول بیماری همه گیر کوروناویروس?

خوراک توییتر برای خواندن-bsaed منجمد-استیک شرکت شناخته شده بودن خنده دار و روزنوشت بلکه معتبر گرفتار است توجه مقامات دولتی و رهبران کسب و کار و دانشگاهیان و حتی واشنگتن پست حفر شده به حساب.

و استراتژی کار کرده است. این حساب دارای بیش 155,000 پیروان.

این هفته حساب شده در مورد سواد رسانه ای در عصر اینترنت و اجتناب از “ترس مبتنی بر تحریک احساسات و یا تئوری های توطئه است.” این پست واسه حمایت از پیتسبورگ شهردار لایحه Peduto که بازتوییت پست با پیام “گوش دادن به گوشت گاو منجمد ورق. سهام آن عقل است.” (استیک-اومم retweet Peduto بیش از حد.)

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جان Fetterman پاسخ داد: “احساس بسیار بورلی هیل پلیس 2” به پست.

در میان coronavirus شیوع استیک-اومم حساب است ادامه داد: پست در مورد خود بلکه در مورد موضوعات مانند استفاده از داده ها هنگامی که در تلاش برای درک شیوع بودن یک متفکر انتقادی و کلی ناشیگری ترویج یک نام تجاری در طول یک بیماری همه گیر.

روز شنبه, استیک-اومم توییتی در مورد اینکه چرا بسیاری از شرکت ها نداشته معنی دار پاسخ به این بحران است. همچنین به ذکر است که این شرکت مطرح شده پول برای تغذیه امریکا گرسنگی خیریه.

در اوایل این ماه شرکت “یادآوری دوستانه” که “حکایات نیست اطلاعات” برخی از رسانه ها مورد توجه است.

در سال گذشته حساب ارسال شده صادقانه را در مورد دانشجو-بدهی وام و انزوا که به دست آورد برخی از رسانه ها مورد توجه است.

استیک-اومم حساب مدیریت Allebach ارتباطات بازاریابی شرکت مستقر در Souderton با توجه به واشنگتن پست که در مصاحبه مردم پشت حساب.

“صدا است که بر اساس ترکیبی از نام تجاری ویژگی های” خوراک اصلی نویسنده, Nathan Allebach گفت: پست. “مثل این که یک خانواده متعلق به گوشت منجمد شرکت ساخته شده توسط طبقه کارگر و سپس من در تلاش برای شخصیت آن را بر اساس ویژگی های آن افکار خود من و سازگار انسانی-esque که احساس می کند مانند کسی که شما می دانید.”

Allebach گفت: او را نگه می دارد notepads از زمان و روند ایده های او را می خواند یا می بیند آنلاین و تلاش برای پیدا کردن یک راه برای استفاده از کسانی که در صدای این حساب.

“ما می خواهیم به بخشی از گفتگو در حساب مدیر جسی بندر گفت: پست.

Allebach همچنین صحبت با PRWeek در مورد رویکرد این شرکت گرفته شده در میان بحران همه گیر.

“شما باید برای تزریق بیشتر شخصیت و یا انسانی بیشتر به مردم چگونه درک خود را در کل پیام” Allebach گفت: به صنعت وب سایت. آنها همچنین تصمیم گرفت در صحبت کردن به طور مستقیم در مورد آنچه در جریان است با این بیماری همه گیر.

حساب به طنین انداز با مردم:

حتی Pa. وزارت خزانه داری dept. زیر آنها را.

فرانک Carnevale است Tribune-Review دیجیتال تولید. شما می توانید تماس با فرانک در 412-380-8511, [email protected] و یا از طریق توییتر .

دسته بندی:
انتخاب سردبیر | مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de