فروش طیف وسیعی از مدیران استراتژیک iniative

به منظور به حرکت مهم و استراتژیک ابتکار عمل رو به جلو من نیاز به چندین کلیدی مردم در هیئت مدیره. همه آنها بسیار متفاوت مسئولیت ها و اهداف و من لازم نیست که هر گونه مستقیم قدرت. با توجه به چالش های مطرح شده توسط pandemic, چگونه باید من را ادامه دهید ؟

عجیب اینکه این صدا ممکن است در این وضعیت شما نیاز به انجام دقیقا آنچه شما انجام می دهد تحت شرایط عادی است. COVID-19 تغییر نمی کند چیزهایی که بسیار.

کشف کردن آنچه آنها می خواهند. هر یک از آنها به صورت جداگانه. خود را در نقش ها و مسئولیت ها را تحت تاثیر قرار خود را مشاهده و خود را در طبایع.

شما احتمالا رهبری از به طور گسترده ای در حوزه های مختلف — عملیات امور مالی و فروش و بازاریابی و غیره. هر یک را تعریف منافع و خطرات از طریق لنز از منطقه نفوذ خود را.

این باعث ایجاد فرصت خود را.

هنگامی که شما در حال صحبت کردن به افسر ارشد بازاریابی فکر می کنم مثل یک CMO. یادگیری به اندازه کافی در مورد بازاریابی به پیش بینی سوالات خود را CMO خواهد شد. قادر به آوردن جلو منافع آنها ممکن است از فکر. و حتی از همه مهمتر آماده سازی افکار خود را در مورد چگونه خطرات می تواند کاهش.

شاید شما کار نمی کنند و از نزدیک با برخی از این دوستان. از آن زمان به را در شبکه داخلی خود را.

بررسی در با اعتماد همکاران در سراسر این تیم است. آنها خواهد بود یک منبع خوب از مشاوره در مورد چگونه به بهترین موقعیت ابتکار, درد, نقاط که ممکن است آدرس و نگرانی های رهبری خود را ممکن است داشته باشد.

اگر شما لازم نیست که اتصالات در سراسر شرکت شما می توانید مشورت این باید یک پرچم قرمز برای شما. به خصوص در یک نقش مثل مال شما, شما نمی توانید به استطاعت جدا شود. بیشتر در این مورد در آینده ستون.

خود را با آمادگی کامل به ترتیب زمان به صحبت با هر یک از آنها را به عنوان یک “واقعیت پیدا کردن” بحث در مورد این طرح. هدف شما این است که اطمینان حاصل شود شما را در درک منافع آنها نیاز دارند و مشکلات آنها را پیش بینی. به شما خواهد شد خود را برای آزمایش فرضیات مورد نظر خود را از و به دست آوردن اطلاعات است.

شما همچنین قادر خواهد بود برای نشان دادن خود و آشنایی با نیازهای خود را. هیچ چیز وجود دارد که اطمینان به دانستن منافع خود هستند در نظر گرفته شود. این مرحله به تنهایی کمک خواهد کرد که ساخت خرید.

پیدا کردن آنچه که آنها “باید دارا” هستند و نوع سازش آنها را در صورت نیاز.

مطمئن شوید که شما با توجه به تمام ذینفعان مهم. وجود دارد هیچ چیز مانند داشتن یک, فراموش, فرد در از بین بردن آن ویران می تواند در یک فرآیند تولیدی.

در همان زمان نمی گمراه در کنار بیش از حد اجماع ساختمان. شما هرگز نمی خواهد به جلو حرکت کند.

ممکن است آن را سخت برای به دست آوردن زمان با آنها به خصوص اگر آنها مشغول هستند و با همه گیر مربوط به مسائل کسب و کار.

درخواست برای یک جلسه کوتاه و بسیار آماده است. شامل یک برنامه برای پیگیری و رسیدن به توافق است که شما می توانید حرکت به جلو با استفاده از پست الکترونیکی و پیام رسانی. این خواهد شد که به جای هر گونه بالقوه راهرو مکالمات شما ممکن است قادر به مهندس اگر شما در همان اتاق.

این روند هر چند کار فشرده خواهد ساخت قهرمانان و متحدان.


لیز Reyer است credentialed مربی با بیش از 20 سال تجربه کسب و کار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im