آزمایش: اولین گام در این طرح بزرگ

تسلا در حال حاضر colonised شجاع دنیای جدید از وسایل نقلیه الکتریکی.

در حال حاضر مینی دارای آرمان های خود برای تبدیل شدن به اولین خودرو با نام تجاری برای انتقال به طور کامل از سوخت های فسیلی به انرژی الکتریکی. این یک پیشرفت طبیعی برای یک بازاریابی-محور شرکت که به ساخت طراح-برچسب ماشین های کوچک برای یک جوان ثروتمند شهر مبتنی بر مخاطب است.

اولین تولید EV — مینی الکتریک اولین نسخه سه درب دریچه در کوپر S مشخصات — در اینجا می آید با یک واقعا سرسام آور قیمت $59,900 درایو دور. که در مورد $13,000 بیش از 2.0 لیتری توربو بنزینی-صفحه کوپر S.

Mini plans to go fully electric in the neat future.
media_cameraمینی برنامه ای برای رفتن به طور کامل الکتریکی در آینده شسته و رفته.

ما باید دلار موضوع طبقه بندی شده اند ، همه EVs در حال حاضر شپشو ارزش برای پول است. آنها گران هستند زیرا آنها گران قیمت را در اعداد کوچک و چند مایل و قادر به پرداخت صمیم قلب برای رضایت از بودن پیشگامانی فردا tech.

در 10 سال EVs خواهد بود بسیار ارزان تر بهتر و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است چرا که اقتصاد مقیاس را و پا زدن در هزینه های واحد خواهد بود و کسری از آنچه که آنها در حال حاضر و موتور و باتری را کارآمد تر. شما همچنین قادر خواهید بود برای پیدا کردن ایستگاه های شارژ در شهرهای کشور و شما نمی خواهد که به زباله 45 دقیقه از زندگی خود را در هر زمان شما را متوقف به شارژ باتری.

Mini has just launched its first EV in Australia.
media_cameraمینی به تازگی راه اندازی اولین EV در استرالیا.

قیمت/کارایی منحنی EVs مشابه خواهد بود به خانواده های خورشیدی. حدود 12 سال پیش من نصب 2kW سیستم بر روی سقف. آن را هزینه $8500 و نمی قرار دادن مقدار یک دندانه در ماهانه صورتحساب برق. امروز یک 6-7kW سیستم که تولید به اندازه کافی خورشیدی grunt برای اجرای بسیاری از خانواده ها را می توان برای کمتر از $4000.

بیشتر برابر ارزان تر برابر بهتر است. آن بوده است فن آوری های کلاسیک سیر از آنجا که چرخ اختراع شد و EVs هنوز در آغاز سفر است.

مینی الکتریک به ارث componentry از پدر و مادر اولی EV های i3. این شامل 135kW موتور الکتریکی که دیسک چرخ های جلو به جای پرورش می دهد که در i3.

The Mini Electric is ideal for city drivers.
media_cameraکوچک الکتریکی است که ایده آل برای رانندگان شهر.

به 32.6 کیلو وات ساعت باتری خوب است برای یک ادعا 233km. مینی حکم باتری به مدت هشت سال و ادعا می کند یک زمان شارژ و 35 دقیقه (تا 80 درصد) از یک 50kW عمومی DC شارژر سریع.

متصل به 11kW دیواری شارژر در گاراژ خود را ($2595 به همراه نصب و راه اندازی) در آن طول می کشد 2 و نیم ساعت برای رسیدن به 80 درصد است. با استفاده از کابل و یک خانواده power point را 10 ساعت یا بیشتر.

مینی الکتریک تجهیزات استاندارد شامل Harman Kardon, صوتی, گرم, چرم صندلی وبهلسترد اپل CarPlay (اما هیچ Android Auto), ناوبری, دیجیتال, رادیو, صدای, کنترل نوع A و C USB سوکت تطبیقی LED چراغهای جلو و سرنشين و شروع دو منطقه هوایی یک سر تا صفحه نمایش و نیمه اتوماتیک پارکینگ موازی و بی سیم شارژ تلفن.

A small battery means it isn’t suited for long journeys at high speeds.
media_cameraیک باتری کوچک به معنی آن نیست و مناسب برای سفرهای طولانی در سرعت های بالا.

در داخل وجود دارد کمی به تشخیص برقی به غیر از مستطیل شکل ابزار دیجیتال تبلت بر روی ستون فرمان بلافاصله در پشت چرخ (که در آن بنزین-طراحی کوپر شماره گیری آنالوگ مونتاژ زندگی) رنگ زرد روشن و تمیز برجسته و چند EV-خاص کنترل سوئیچ. قرار دادی چرخ آینه کلاه و جلویی تر و تمیز در “پر انرژی زرد” تشخیص الکتریکی بیرونی; شما همچنین می توانید گزینه های دیگر رنگ و چرخ ترکیب.

مواد مناسب پایان با کیفیت خوب است, ورزش و صندلی های لوکس و حمایتی و برقی کابین احساس می کند مانند پول — به عنوان آن را باید با توجه به قیمت. صندلی عقب و بوت فضا هستند باین در EV — هنوز قیمتی کمی از هر دو.

مینی صاحبان همچنان کوتاه تغییر در راننده کمک به ایمنی فن آوری. شما دریافت می کنید به جلو برخورد هشدار سرعت پایین خودمختار ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده و سرعت حد اطلاعات است. لین-کمک به نگه داشتن با سرعت بالا AEB عقب cross-traffic alert و تطبیقی کروز کنترل همه از دست رفته است.

It maintains Mini’s quirky interior style.
media_cameraآن را حفظ مینی را دمدمی سبک داخلی.

مینی ادعا می کند که آغشته الکتریکی با همان تند و تیز رفتن توالت به سبک عملکرد و دینامیک به عنوان بقیه از محدوده. که درست است و تا آنجا که EVs به مینی یکی از رسا تر و جذاب گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد.

همانطور که در بنزین Minis شما احساس به عنوان اینکه شما در حال رفتن سریع تر از شما در واقع از آنجا که شما در حال نشستن پایین و نزدیک به قیر و شما می توانید مقدار زیادی از بازخورد از ماشین. اگر چه باتری و دیگر EV سخت افزار اضافه کردن 150 کیلوگرم بیشتر از آن است که در طبقه بنابراین الکتریکی را مرکز ثقل پایین تر از بنزین مدل و جلو/عقب وزن توزیع است و نزدیک به 50:50 ایده آل است.

محکم تعلیق به طور موثر کنترل این جرم اضافی و دقیق و مستقیم فرمان الکتریکی می رود در اطراف گوشه و مانند یک مینی باید. آن را بسیار سرگرم کننده به درایو.

آن می رود بیش از حد با فوری فوری محوری هنگامی که شما با قرار دادن پای خود را به لطف موتور الکتریکی را سنگین 270Nm گشتاور در دسترس بودن از لحظه ای که شروع به چرخش. 0-100km/h سفر طول می کشد یک ادعا 7.3 ثانیه است. آن را احساس می کند سریعتر. نورد شتاب به طور مشابه قوی و مینی سبقت زحمت از هر سرعت.

Like all electric cars, the Mini is expensive.
media_cameraمانند تمام خودروهای برقی کوچک گران است.

محدوده به طور موثر به حداکثر توسط دو محیط احیا کننده ترمز تابع. را انتخاب کنید “کفش بازیابی انرژی” و موتور الکتریکی تولید جدی عقب ماندگی (و مسئول) هنگامی که شما بلند کردن پای راست خود را. خیلی ناگهانی اما هنگامی که شما به آن استفاده می شود شما به ندرت نیاز به استفاده از دکمه سمت چپ پدال در همه.

من برداشت برقی با ابزار نشان 140کیلومتر از محدوده باقی مانده و باتری در 94 درصد شارژ. پس از یک 104km رانندگی در اطراف ملبورن از جمله حدود 25کیلومتر از آزادراه من بازگشت و با خودرو یک ادعا 46 درصد از باتری و 78km از محدوده باقی مانده است. احیا ترمز عملکرد بود در واقع اضافه هزینه اضافی و محدوده.

بنابراین در اطراف شهر شما باید بدون مشکل 200 کیلومتر-plus از یک به طور کامل شارژ باتری. همانطور که با هر EV گرچه رانندگی در بزرگراه خواهد خورد ولت در یک سرعت سریع و بر اساس دیگر EV آزمون شما می توانید انتظار امن حداکثر باز جاده محدوده حدود 150 کیلومتری در مینی. سفرهای جاده ای خواهد بود بسیار مشکل ساز است. نمی پرسه بیش از حد دور از خانه.

مینی استرالیا تخصیص برق فروخته شده است برای سال 2020 و آن را در حال حاضر در نظر گرفتن سفارشات آنلاین برای 2021. شصت و آنهایی که بزرگ است مسخره است اما من چه کسی هستم به استدلال می کنند با وضوح مشتاق دسته از خریداران ؟ ما باید خدا را شکر به آن خیر که رها کردن دیگران بزرگ امروز EVs چرا که در نهایت این پول خود را خواهد کرد که نگه داشتن خودرو شرکت های سرمایه گذاری در ولتاژ بالا کامپیوتر به طوری که بیشتر پایین جاده آن را تبدیل به مقرون به صرفه و قابل دوام برای بقیه از ما.

حکم 3/5

قیمت نمی محاسبه و محدوده اضطراب خواهد بود همراه ثابت خود را در جاده ها باز است اما مینی الکتریک واقعا با این نسخهها کار در شهر و بر خلاف اکثر EV لوازم وجود شادی در راه آن درایو.

مینی الکتریک اعضای حیاتی و موثر بدن

قیمت: $59,900 درایو دور

موتور: 135kW موتور الکتریکی/32.6 کیلو وات ساعت باتری

گارانتی/خدمات: 3-سال/فضای مجاز: نامحدود کیلومتر 800 دلار برای 5 سال

ایمنی: هنوز ANCAP آزمایش 6 کیسه هوا کم سرعت AEB به جلو برخورد هشدار سر تا صفحه نمایش و سرعت و نشانه به رسمیت شناختن

محدوده: 233km (ادعا)

باری: 211L

یدکی: None; runflats

در اصل منتشر شده به عنوان آزمایش: اولین گام در این طرح بزرگ

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum hovarda giriş