این فردریکتون, Tim Hortons درایو-از طریق بدنام ترافیک مزاحمت

آنها شروع به کاهش کلا حدود 7:30 صبح rummaging در کنسول خود را برای تغییر ومیگوید جلو به شکل یک قطار طولانی از اتومبیل های, تنومند اگزوز در تلاش خود را برای قرمز کاغذ فنجان خورشتی کافئین است.

این درایو از طریق صف Tim Hortons در خیابان اصلی در فردریکتون, ترافیک باتلاق که تبدیل به یک مزاحمت برای مسافران و کسب و کارهای محلی—و یکی که مطرح شده سوال که چقدر یک جامعه باید به جای کانادا یاد قهوه-و-شیرینی بی شیرینی فروشگاه.

صف خودرو در حال انتظار برای تبدیل به درایو-از طریق خاموش Wallace Avenue که تقاطع های اصلی شهر به سمت شمال بلوک ورود به محبوب در فروشگاه سخت افزار محلی. بعضی اوقات صف پشت کردن بر روی خیابان اصلی خود, گرفتگی چیست شاهراه عمده در نیوبرانزویک سرمایه است.

جزئیات: Tim Hortons نیاز به جلوگیری از خواب

سوزان کلارک که با همکاری صاحب خانه سخت افزار اصلی با شوهرش میله اغلب خودش را می یابد به دام افتاده در میان 20 یا بیشتر معطل ماندن ماشین در حالی که تلاش برای رسیدن به محل کار. با وجود بدون توقف نشانه وسایل نقلیه نگاه همه اما پارک اصلی, انتظار خود را به نوبه خود سیگنال چشمک زدن حتی زمانی که نور ترافیک در Wallace سبز است.

“اگر شما صدای بوق آنها نوع نگاه شما مثل شما دیوانه می گوید:” کلارک. “آنها فقط درک نمی کنند آنها باعث یک مشکل است.” او حتی صعود از ماشین خود و خواسته رانندگان اگر آنها می تواند حرکت کند به طوری که او می تواند رسیدن به فروشگاه فایده ای نداشت.

شهرستانها در سراسر کشور شده اند دست و پنجه نرم کردن با اینکه درایو-throughs برای همه خود را به راحتی جا به ما 21st-century آرمان های طراحی شهری. بسیاری از آنها تصویب آیین نامه منع یا محدود کردن آنها—از جمله فردریکتون که در سال 2013 ممنوع های جدید از ساخته شده است در مرکز شهر. درایو-throughs ساخته شود در نقاط دیگر شهر را برای دیدار با شرایط اطراف اندازه زیادی صف فضا و دسترسی پیاده.

اما آنهایی که مسن تر باقی می ماند نما یک چالش به مقامات شهرستان در تلاش برای تعادل محبوبیت خود را با خواسته برای ترافیک بهره وری و زیست محیطی است. پس از مطالعه مشکل اصلی و والاس فردریکتون ترافیک شهرداری مهندس جان لوئیس زده بر ایده ساخت یک چرخش در پایان والاس ثانویه خیابان اکثر رانندگان با استفاده از دسترسی به درایو-از طریق.

ایده این است برای رسم, دور, Tim Hortons, ترافیک اجازه می دهد رانندگان به جهت معکوس و به نوبه خود راست به جای چپ خود را برای رسیدن به دو برابر است. می گوید لوئیس: “ما در نهایت ضربه زدن به نقطه که در آن وجود دارد یک فرصت برای به حداقل سعی کنید چیزی.”

یک عمومی وجود دارد-علاقه منطق پشت این ایده است. علاوه بر ایجاد سردرد برای کسب و کارهای محلی با ورود جم در خیابان اصلی شد ارسال رانندگان فزاینده را متناسب با خشم جاده. آنها را با سرعت در اطراف وسایل نقلیه قرار دادن عبور و مرور و خود را در معرض خطر. بنابراین شورا به اتفاق آرا به تصویب رسید لوئیس راه حل با کار میله میله برای شروع این بهار—حتی اگر آن را به معنای صرف $40,000 دوباره مهندس جاده ها است.

برای قرار دادن آن ملایم نیست و همه این را می بیند به عنوان مالیات دهندگان پول خوبی به سر برد. در زمان بحران آب و یک راه حل مناسب برای رانندگان معطل ماندن در doughnut ترکیب اولیه جلب تمسخر—بیشتر از آن در یک شهرستان است که دارای اولین حزب سبز MP منتخب در آتلانتیک کانادا. (که MP Jenica Atwin کاهش یافته است به صحبت در مورد این موضوع.)

“در ابتدا من نمی توانستم آن را باور می گوید:” ساکن شهرستان سوزان o’donnell. “در ذهن من, Tim Hortons باید پرداخت اگر آنها باعث مشکلات ترافیک. چرا باید هک من برای آن پرداخت؟” به o’donnell این حرکت دعوت بزرگتر سوال: چه هزینه واقعی از یک فنجان قهوه اگر شما عامل در زیرساخت های عمومی و محیط زیست و سلامت اثرات معطل ماندن ماشین ؟

جزئیات: جدید Tim Hortons درب است که یک بهبود بزرگ. واقعا….

Shauna تعقیب که مسخره تصمیم گیری در گاو دریاییطنز, New Brunswick, وب سایت موافق است. “این بسیار دیوانه به من که این شهر با توسل به تغییر ساختار از خیابان و ترافیک به جای مردم اعتیاد به قهوه بد,” او می گوید.

یک درخواست برای نظر از خیابان اصلی فروشگاه بود به کارگردانی Tim Hortons, شرکت, سخنگوی, که نه به طور مستقیم پاسخ به این انتقادات اما اشاره کرد که فردریکتون جمعیت رشد کرده است بیش از چند دهه است که تحت تاثیر ترافیک. “مالک بود و مشورت در مورد این پیشنهاد تغییر” او افزود: “و این است که همکاری نزدیک با دولت و شهرداری و مهندسان شهرستان به عنوان آنها نگاه به پیاده سازی یک راه حل در این منطقه است.”

گریزی به درایو-throughs اجرا می شود عمیق در شهری مدرن برنامه ریزی که بر ایمنی و کاهش سر و صدا و walkability. یک دانشگاه آلبرتا مطالعه منتشر شده در سال 2018 در BMC Public Health در بر داشت 27 شهرداری در کانادا بود به تصویب کامل و یا جزئی ممنوعیت مواد غذایی سریع درایو-throughs بسیاری از آنها در انتاریو و بریتیش کلمبیا. از جمله قوانین این مطالعه نتیجه می تواند به بهبود سلامت جامعه به عنوان بخشی از یک جامع و چند جانبه استراتژی است.

شهرستان هلیفکس مشاور ریچارد Zurawski سابق فدرال حزب سبز کاندید تحت فشار قرار دادند که شهر خود را به در نظر گرفتن ممنوعیت آینده تمام درایو-throughs توجه فردریکتون پاسخ به “گیج کننده” و “عقب.” آن کمک او می گوید: به “به یاد ماندنی وجودی مشکل” تغییرات آب و هوایی در حالی که با اضافه کردن “بیشتر اتومبیل در جاده ها بیشتر زباله بیشتر آلودگی است.”

اما کلارک, خانه سخت افزار شرکت صاحب فکر می کند چرخش را تسکین احتقان و اشاره کرد که مشتریان در حال تبدیل در فروشگاه irked پس از انتظار 10 دقیقه به قطع از طریق قهوه صف. برخی از آنها تهدید به هرگز دوباره. در هر صورت او می افزاید: خودرو هنوز معطل ماندن وجود دارد هر روز صبح فقط رو به یک مسیر متفاوت است. “این بهتر خواهد بود” او به سادگی می گوید: “اگر شما اجازه نداشتند به صبر در خط در خیابان.”

به روز شده در فوریه. 3, 2020 شامل پاسخ از Tim Hortons, سخنگوی


این مقاله به نظر می رسد در چاپ در ماه مارس سال 2020 موضوع maclean’s مجله با تیتر “رانده شده در اطراف خم.” اشتراک ماهانه چاپ مجله در اینجا.

اطلاعات بیشتر در مورد TIM HORTONS:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>