به سردبیر: در مقابل مدرسه منشور بحث صداقت ضروری است

Trib logo

پنج شنبه, آوریل 2 سال 2020 | 11:01 PM


به سردبیر

آنا مایرز’ نامه ای از مارس 25 حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد تاثیر منشور مدارس در مدارس دولتی از کاج — Richland منطقه مدرسه. او می رود یک گام بیشتر در ارائه نادرست ارزیابی در مورد چگونه پنسیلوانیا امور مالی آموزش و پرورش.

در یک نقطه مهم خانم مایرز درست است: وقتی که می آید به منشور مدارس و بسیاری از ساکنان را نگه دارید و آنها را در خصوص بالا است. دلایل ساده و به خوبی مستند شده است. بسیاری از این مدارس سهل انگاری و سوال استاندارد و شیوه های در تعدادی از مهم جبهه از جمله شفافیت و پاسخگویی و عملکرد دانش آموز.

مالی خود را روش نیز بسیار مشکوک به عنوان آنها به طور منظم رسم کردن پول بیشتر در هر دانش آموز از مدارس دولتی محلی از است که در واقع مورد نیاز برای پوشش هزینه های خود را. خانم مایرز’ مقاله متحده “…(کاج-ریچلند مدرسه مقامات منطقه) به نظر نمی رسد به مراقبت چرا این دانشجویان چپ خود را در منطقه مدارس و یا چرا خانواده خود را با ارسال آنها را به یک منشور مدرسه.” در حقیقت افرادی که در پشتیبانی از آموزش و پرورش عمومی و سوال یکپارچگی ما زمان مدرسه منشور صنعت و صنعت آن است) بسیار دلسوز برای خانواده هایی که احساس می کنید فرزند خود را در بهینه ترین محیط یادگیری و درک کنند که چرا آنها را برای جستجو گزینه های بهتر.

اما بیش از حد اغلب این کودکان و خانواده های آنها گمراه صنعت با انگیزه بیشتر با سود کمتر را با انجام بهترین کار ممکن برای این دانش آموزان است. اجرای این دانشجویان و نتایج اغلب کمتر از مدارس دولتی است. فقیر سرویس این دانش آموزان دریافت فروخته شده به آنها را به عنوان یک جایگزین بهتر برای خود آموزش و پرورش است. این به سادگی می افزاید: به آسیب توهین به مردمی که در حال حاضر در حال مبارزه. عقیده (مرکز تحقیقات نتایج آموزش و پرورش) گفت: یافته های یک مطالعه اخیر منعکس شده “کمی به هیچ پیشرفت” برای پنسیلوانیا منشور-مدرسه بخش از سال 2013 زمانی که دولت منشور انجام شده بدتر از معمولی منشور مدرسه در سراسر کشور.

خانم مایرز همچنین ادعا میکند که “…(کاج-ریچلند مدرسه مقامات منطقه) فقط می خواهید پول است که می آید همراه با این دانش آموزان است. اما این پول مالیات دهندگان تعلق به PRSD آن متعلق به دانش آموزانی که حق استفاده از آن را در هر مکان که بهترین نیازهای خود.” این یک فریبنده و رک و پوست کنده بی احترامی استدلال با توجه به اینکه منتخب مقامات که باید پاسخ به مالیات دهندگان برای چرا و چگونه پول خود را در حال منحرف به مدارس اغلب در خارج از منطقه خود و اغلب با ریشه های مختلف استاندارد. کار از این مقامات است که به طور کامل شفاف — آنها باید حساب برای بودجه خود را و نه سود شخصا از مالیات دهندگان دلار است.

پول برای مدارس عمومی است که عمدتا مطرح شده از محلی املاک و مالیات در نرخ تعیین شده توسط منتخب محلی هیئت مدیره مدرسه برای کنترل محلی آموزش عمومی یعنی بودجه توسط جامعه برای جامعه. زمانی که دولت مجاز منشور مدارس عمده (و به شدت رقابت) تغییر رخ داده است که اجازه پدر و مادر برای گرفتن یک تکه از پول از مدرسه محلی منطقه تامین می شود جامعه, دلار مالیات و استفاده از آن در یک مدرسه در خارج از منطقه خود ترک کمتر منابع مشترک برای کودکان باقی مانده در این منطقه است.

اما اساسا آن است که پول مالیات دهندگان را.

در یک جامعه دموکراتیک مالیات دهندگان حق دارند انتظار می رود که مالیات محلی پول استفاده خواهد شد خود را با مدرسه محلی به جای بودجه “عمومی” منشور مدارس اجرا شده توسط خصوصی برای سود شرکت هایی که حاضر به اولياء به مالیات دهندگان که صندوق آنها.

خانم مایرز و من موافق است که تمام دانش آموزان مدارس دولتی بدون در نظر گرفتن که در آن و چگونه آنها را دریافت خواهید کرد آموزش و پرورش خود را سزاوار همان حمایت مالی. با توجه به PCCY (عمومی شهروندان برای کودکان و نوجوانان) “در چند سال گذشته دشوار بوده است برای پنسیلوانیا مدارس با کمبود بودجه مجبور در مدارس در سراسر کشور…با نزدیک به یک میلیارد دلار کمتر در آموزش و پرورش خزانه. مناطق مجبور به قطع برنامه ها و کارکنان است. اما چه شده است یک فاجعه برای مدارس دولتی شده است و ثروت باد آورده برای منشور و سایبری مدارس با افزایش بودجه هر سال — با هر سال به طور قابل توجهی بالاتر افزایش نسبت به سال قبل به نقطه که در آن بودجه است تا 164 درصد در طول پنج سال گذشته است. متاسفانه این پول در حال آمدن است به طور مستقیم از جیب مدارس دولتی در حالی که منشور و مدارس سایبر در حال نشستن بر روی بیش از 400 میلیون دلار در ذخایر.”

واقعیت این است که سهل انگاری در نظارت اجازه داده است به شرکت های خصوصی که در اجرای عمومی مدارس به تخلیه صدها میلیون نفر سالانه از دولت ما.

یکی دیگر از گزارش های اخیر نشان می دهد که بودجه فرمول است به طوری شکسته که هنگامی که شما عامل چقدر پول اینترنتی مدارس دریافت هر دانش آموز نسبت به چه مقدار از آن در واقع هزینه برای آموزش آن دسته از دانش آموزان ما مالیات دهندگان هستند overpaying آنها را با 290 میلیون دلار در هر سال است.

جوامع در معرض خطر هستند که کسانی که با انگیزه تا حد زیادی توسط سود مسئول آموزش کودکان به خصوص با فقیر و مقررات و نظارت است. به عنوان مثال: یک زن و شوهر از سال پیش بنیانگذار PA سایبر منشور مدرسه بود به اتهام تقلب مالیاتی برای هدایت میلیون ها دلار مالیات دهندگان که برای آموزش و پرورش به, برای سود و نه برای سود سازمان است که او کنترل خود را خصوصی استفاده کنید. یکی فکر می کنم که اگر منشور مدارس واقعا در مورد مراقبت ارائه کیفیت آموزشی جایگزین آنها فروش به آنها خوش آمدید منشور اصلاحات باز کردن کتاب های خود و کسب اعتماد جامعه است. اگر آنها می خواهند پول آنها باید جوابگو و پاسخگو به مردم است.

نهایی گمراه کننده ادعای خانم مایرز است که مدارس به طور متوسط نگه داشتن 25 درصد از بودجه اختصاص داده شده برای یک دانش آموز در منطقه خود زمانی که کودک می رود به مدرسه منشور. چه خانم مایرز اشاره نمی کند این است که این بودجه را نگه داشته است چرا که حتی زمانی که یک دانش آموز برگ برای یک منشور مدرسه منطقه هنوز هزینه های که برای دانش آموز است. ولسوالی ها مسئول حمل و نقل به این منشور دانش آموزان آن است که اگر در عرض 10 مایل از مرز منطقه است. این منطقه همچنین باید اجازه می دهد دانش آموزان به شرکت در فعالیت های فوق برنامه و دو و میدانی. این خدمات هزینه پول است که می آید از مدارس دولتی و نه منشور.

علاوه بر این مناطق باید پرداخت بسیار بزرگتر مقدار ثابت برای دانش آموزان با ناتوانی صرف نظر از شدت ناتوانی است. برای این سال کاج-Richland منطقه مدرسه مالیات دهندگان پرداخت منشور مدرسه $25,274 هر دانش آموز با ناتوانی و حتی اگر دانش آموز “کم هزینه” ناتوانی مانند نیاز به گفتار درمانی. این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بسیاری از مدارس به طور فعال به دنبال به ثبت نام دانش آموزان با کمتر از نظر مالی خواستار معلولیت. به جای اولویت تمایل به کمک به کسانی که دانش آموزان خود را انگیزه اصلی برای افزایش درآمد است. بیشتر محتاطانه محترم و مسئول استفاده از پول مالیات دهندگان را پرداخت نرخ منعکس کننده هزینه های واقعی.

وجود دارد یک واقعیت مسلم است که باید ذکر شود: خوب مدارس دولتی در بهترین منافع همه کسانی که زندگی در یک جامعه خاص است. مردمی حرکت نمی کند و به محله بر اساس این ادعا با کیفیت از یک مدرسه منشور است که ممکن است در مجاورت; حرکت آنها بر اساس محلی در مدرسه دولتی منطقه — حتی اگر آنها در نهایت انتخاب می کنید برای ارسال به کودک خود را در جاهای دیگر.

عمومی قوی در مدارس هستند یک دارایی. آنها کمک به تعریف شخصیت از یک جامعه قوی ایجاد ارزش ملک به طور معمول کمک به کاهش میزان جرم و جنایت و مبارزه با دیگر چالش های اجتماعی. شهرداری در کاج-Richland منطقه مدرسه مطلوب هستند دقیقا به این خاطر از کیفیت مدارس در میان عوامل دیگر.

عمومی در مقابل مدرسه منشور بحث است و ادامه بحث. اما آنچه که ضروری است برای جوامع ما و فرزندان ما این است که زمانی که هر دو طرف با ارائه یک استدلال باید آن را واقعی و شفاف و مهمتر از همه صادق است.

امیلی Skopov

نامزد پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان 28th, منطقه

مدیر اجرایی هیچ مداد رنگی مومی در پشت سمت چپ

آنا مایرز’ نامه به سردبیر

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im