ویک wharfies حاضر به خالی کردن کشتی چینی

بیش از 60 ملبورن wharfies شده بود برای امتناع از خالی کردن یک کشتی کانتینر حامل تجهیزات پزشکی از چین است.

این Xin Da لیان لنگر انداخت در DP World ترمینال در بندر ملبورن در سه شنبه شب پس از خروج از شانگهای در آوریل 17.

دریایی اتحادیه استرالیا می گوید این کشتی در نقض دولت فدرال 14 روز coronavirus دوره قرنطینه پس از بازدید از یک تایوانی پورت در آوریل 19.

Wharfies می گویند اصلاح دو روز کردن دوره قرنطینه است “یک خطر به کارگران و جامعه”.

این اتحادیه که اعضای حاضر به خالی کردن این کشتی بیش از نگرانی در مورد خطر ابتلا به کروناویروس بودند ایستاده بود پایین.

DP World استرالیا افسر ارشد عامل اندرو آدم می گوید کشتی پاک شد به اسکله استرالیا در مرز زور.

“هر یک از اعضای خدمه روی عرشه یک کشتی است که به سرزمین اصلی چین شده اند باید در دریا برای 14 روز قبل از آنها مجاز به داک در استرالیا,” او گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه.

“اتحادیه مجاز نیست به طور یک جانبه اعلام کرد یک کشتی ناامن است. آنها مجاز به ایجاد مجموعه خود را از قوانین است.”

این شرکت گفته است که با پیروی از قوانین سختگیرانه از جمله مشاوره از بنیاد برومند در 20 مارس که خدمه در کشتی های تجاری باید از پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی در فضاهای عمومی در کشتی در حالی که غیر از اعضای خدمه در هیئت مدیره هستند.

رگ اعتقاد بر این است به حمل توالت رول فولاد ماسک کفش پوشش مواد شیمیایی برای تولید صابون و مواد شوینده فولاد روپوش آزمایشگاهی, کت, مو تورهای کنسرو مواد غذایی و کالاهای سفید.

پس از 22 wharfies حاضر شدند و ایستاده را در سه شنبه شب یکی دیگر از 40 به دنبال کت و شلوار در صبح روز چهارشنبه دخول دو دانه ئی جهان گفت.

این درخواست دولت مخالفت با درخواست دولت برای دخالت به دریافت کالا خاموش رگ.

MUA ملی معاون وزیر وارن اسمیت گفت: آن را نمی خواهید برای دیدن تکرار سیدنی روبی شاهزاده کشتی کروز افتضاح.

“بزرگترین خوشه COVID-19 مورد در استرالیا … بود که در نتیجه اقدامات ناکافی در محل قرار داده برای ورود کشتی” او در بیانیه ای گفت.

“چه تفاوتی با این کشتی؟”

تعداد زیادی از coronavirus موارد در NSW درگیر مسافران بودند که در روبی شاهزاده و متحرك در 19 مارس بدون کافی در چک.

این اتحادیه شده است خواستار بهبود اقدامات امنیت زیستی در استرالیا پورت از ژانویه تاکنون است.

اداره امور خانه در بیانیه ای در بعد از ظهر چهارشنبه گفت: خدمه کشتی تا به حال به ماندن در هیئت مدیره تا انزوای خود پایان دوره در روز پنج شنبه.

“دوره دریایی خدمه صرف در دریا قبل از ورود خود را در استرالیا تعداد نسبت به مدت 14 روز از خود انزوا” در این بیانیه اضافه شده است.

“باری است که موضوع را به همان محدودیت.

“حمل و نقل ترمینال اپراتور در این مورد سخت است که مسئول برای حرکت محموله و کشتی و راه است که انجام شده است.”

آن گفت: سلامت و امنیت زیستی ترتیبات برای رگ های خونی هستند, مسئولیت دولت, مقامات بهداشت و درمان و وزارت جهاد کشاورزی.

در اصل منتشر ویک wharfies حاضر به خالی کردن کشتی چینی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im