“ما چیزی برای از دست دادن اما ما زنجیر’: Desmond کول گفتگو با چهار سیاه و سفید کانادایی

در مه 25, 46 ساله سیاه پوست به نام جورج فلوید کشته شد در مینه سوتا توسط یک افسر پلیس که kneeled در گردن او برای تقریبا ده دقیقه در حالی که سه نفر دیگر از افسران پلیس ایستاده بود. در ساعت و روز و هفته های بعد از معترضان خیابان های پر از سراسر جهان خواستار پایان دادن به ضد سیاه خشونت پلیس. به عنوان بخشی از maclean’s زنده سری دزموند کول, روزنامه نگار, فعال و نویسنده از سال 2020 را پوست ما در: یک سال از مقاومت و قدرتمیزبانی یک میزگرد بحث و گفتگو در مورد سیستمیک نژادپرستی در کانادا و اینکه آیا این لحظه نتیجه در طولانی مدت تغییر دهید. پیوستن او بودند Esi Edugyan نویسنده Giller برنده جایزه رمان دورگه, بلوز, و , واشنگتن, Black; رابین مینارد یک Vanier محقق دانشجوی دکتری در دانشگاه تورنتو و نویسنده برنده جایزه از پلیس سیاه و سفید زندگی می کند: خشونت دولتی در کانادا از برده داری تا به امروز; Syrus مارکوس افزار یک Vanier محقق دانشجوی دکتری در دانشگاه یورک در ویژوال هنرمند فعال جامعه محقق جوانان مدافع و مربی و ایان ویلیامز یک شاعر و رمان نویس, استاد نویسندگی خلاق در دانشگاه بریتیش کلمبیا و نویسنده Giller برنده جایزه رمان تولید مثل. کول Edugyan و ویلیامز نیز به این maclean’s سری “نامه به امریکا” منتشر شده در ژوئن 4. این متن ویرایش شده و تغلیظ شده.

ادامه مطلب: نامه به امریکا از سیاه و سفید کانادایی

س: در چند هفته گذشته ما شاهد بوده ام که چیزهایی مثل آزادی زندانیان از زندان در کانادا. ما شده ایم شاهد رشد تلفنی برای پلیس لغو که بلندتر در جریان اصلی از من همیشه می تواند به یاد داشته باشید. و مردم احساس می کنید مانند این ممکن است سیگنال امیدوار شیفت. Syrus پس از انجام این کار برای مدت طولانی چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد این زمان گفتمان عمومی و در برخی موارد سیاست های عمومی شیفت است که ما شاهد اتفاق می افتد در کانادا ؟

Syrus مارکوس افزار: آره منظور من این است که چنین یک زمان هیجان انگیز است. به عنوان کسی که یک طرفدار الغای برده داری برای 25 سال خواهد بود من فکر می کردم که این امر می تواند پس گرفته شود تا در جریان اصلی. و ما باید مراقب باشید و مطمئن شوید که آن را دریافت نمی کند شرکت تصمیم گرفتند. اما من فکر می کنم آنچه که ما در حال حاضر شاهد هستیم که این نوع از سریع انقلاب در آگاهی مردم در جایی که آنها در حال به رسمیت شناختن است که هی یک دقیقه صبر کنید دقیقا همان چیزی است که پلیس انجام می دهند درست است ؟ آنها خوب به خصوص در حل و فصل بحران یا درگیری در یک راه خوب. کسانی که [مداخلات] اغلب منجر به مرگ و میر. آنها خوب به خصوص در حل جنایات و در واقع کاهش نرخ جرم و جنایت در خیابان های ما. آنها را حل و فصل آسیب در جوامع ما. آنها در حال حمایت از افرادی که در روانپزشکی پریشانی.

پس مردم شروع به فکر می کنم, خوب, خوبی, آنچه را که ما به جای تصور کنید ؟ و این که طرفدار الغای برده داری خواب می آید. ما شروع به تصور کنید که ما می تواند این جوامع هستند که در واقع ریشه در ایمنی و امنیت و عدالت اجتماعی است. ما می تواند ساخت چیزی متفاوت است. ما می تواند ساخت چیزی بهتر است.

س: Robyn در حمايت از لغو پلیس است که ما شاهد در حال حاضر مردم سیاه و سفید ادعا می کنند که پلیس یک رابطه از تسلط به جای یکی از مراقبت های ایمنی و حفاظت. شما نوشته اید در مورد این رابطه از تسلط بین مردم و دولت کانادا و چگونه آن را گسترش فراتر از پلیس. شما می توانید بحث کمی در مورد این لطفا ؟

رابین مینارد: کاملا. این واقعیت که ما در حال دیدن این شورش و قیام [و] سازماندهی لحظات در سراسر شمال امریکا و در سراسر جهان در حال حاضر به ما نشان می دهد که البته این مورد انجام ندادی. اما اگر ما نگاهی به زمینه یک بیماری همه گیر در کانادا, ما می بینیم که آن را سیاه و لاتین کارگران کشاورزی که در معرض بودن و تبدیل شدن به بیمار به شدت بیمار در بسیار نامتناسب نرخ; آن را مستند نشده هائیتی زنان در خط مقدم به عنوان شخصی مراقبت از کارگران که ممکن است به صورت تبعید پس از افشای خود را به این ویروس برای محافظت از افراد در این جامعه است. نگاه ما به راه نژاد پرستی تعبیه شده نه تنها به پلیس اما [هم با] حبس در نظر بازداشتگاه های اداره مهاجرت که در آن ما تا به حال مهاجران سیاه انجام هشت روز اعتصاب غذا به این دلیل که آنها در معرض COVID-19. آن را نیز همواره بخشی از رفاه کودک از سیستم آموزش و پرورش ما از سیستم مهاجرت ما. این نهادی ضد سیاه نژادپرستی چیزی است که ما هنوز هم بسیار حساب با امروز. و هنگامی که مردم خواستار پایان دادن به نژادی و بی عدالتی است که می رود فراتر از پلیس. این واقعا در مورد کسانی که دسترسی به یک زندگی مناسب و معقول و چه کسی نیست.

ایان ویلیامز: دوربین در گوشی های خود را, مردم سیاه و سفید نامرئی

س: در سه هفته گذشته بوده است وجود دارد این تقریبا بی سابقه ای دید از نویسندگان و متفکران و بازیگران [رسانه ها]. زیادی وجود دارد قرار داده و بر ما به پاسخ قابل دیدن خواهد بود به صحبت می کنند به توضیح برای تدریس. ایان, چگونه آن را اعتصاب شما را به دیدن این بسیار نامطلوب تغییر که در آن مردم سیاه و سفید می تواند نامرئی در کانادا رسانه ها یک روز پس از آن قابل مشاهده برای هفته در یک زمان قبل از ما ترس ناپدید شدن دوباره ؟

ایان ویلیامز: آن را به شما نشان می دهد که نامرئی است که واقعا یک ترفند ذهن, راست? که مردم می دانند که ما در خارج وجود دارد و ما در حال خارج وجود دارد نامرئی تا ما لازم است تا ما به نام به صحبت در مورد یک موضوع خاص. و هنگامی که ما دیگر لازم است ما می توانیم بازگشت به نامرئی. است که در واقع واقعا طاقت فرسا در فرد هم از لحاظ جسمی به مرتب کردن بر اساس چیزهایی که انجام می شود اما [نیز] از لحاظ عاطفی به وجود خود نوع سوسو در داخل و خارج از آگاهی عمومی در هوی و هوس از برخی از بزرگتر جهانی یا روانی تقاضا است.

من برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است این لحظه. وجود دارد تنها خیلی از آن است که من می تواند روند قبل از صدای من شروع به متزلزل بود. هر وقت این لحظه رخ می دهد [من] به سختی قادر به خودم باشد. احساسات است که درست در زیر سطح و بدن خیانت آن در همه زمان ها. وقتی که ما می بینیم سیاه مردمی جمع آوری به بحث در مورد چیزهای دیگر ؟ من خیلی دوست دارم به صحبت کردن Esi و به رابین و به Syrus و به شما در مورد چیزهای دیگر. اما این احساسی متهم چیزی است که به ارمغان می آورد ما را دید و آن را هزینه با ما در [نظر] ما و سلامت در راه های دیگر.

S. M. W.: وجود این کتاب زیبا به نام نصب نا امیدی: موزه هنر در عصر قدرت سیاه که سوزان Cahan نوشت. به نظر می رسد در چگونه آن را تنها در این لحظات شدید نژادی و تنش های نژادی و خشونت در خیابان, در این لحظات از upswings اعتراضی که آنها پست به تعامل با ما به تعامل با هنر ما تمرین. این شده است یک عمل مستند و من بسیار کنجکاو برای دیدن چگونه ما را عقب براند.

Esi Edugyan: خواهر من همیشه مشغول به کار در امور مالی و یا برخی از نوع از شرکت های بزرگ فضایی و مردم شده اند و رسیدن به او به طور مداوم مردم سفید برای بررسی در با او و به سوال در مورد تجارب خود را. و کسی گفت: “من به تماشای زمانی که آنها را ببینید ما در Netflix بکشد.” و من فکر می کنم او کمی به عقب گرفته شده توسط آن است. منظورم این است که با مردم در حال حاضر به تعامل با این و یاد بگیرند که در مورد ضد سیاه نژادپرستی و واقعا سعی کنید و آن را درک, اما من فکر می کنم او نیز احساس می کند مانند برخی از tokenism درگیر است و هنگامی که این لحظه را تصویب کرده است این افراد در حال رفتن به رسیدن به او را ندارد.

اما چه کسی می گویند ؟ منظورم اینه که این یک شروع است. این خوب است که مردم مایل به شرکت در حال حاضر و امیدوارم این چیزی است که آنها به جلو خواهد برد.

س: Robyn شما انجام داده ام بسیاری از رسانه ها در چند هفته گذشته و من نمی خواهم به صحبت می کنند برای شما, اما من مطمئن هستم که بخشی از دلیل خود را برای شرکت در یک نوع از آموزش عمومی.

R. M.: من فکر می کنم رسانه های سیستماتیک erasure از مردم سیاه و سفید تقریبا همه از زمان مگر اعتراض در ایالات متحده چیزی است که فقط توهین. به نام به پانل [رسانه ها] به طور مداوم به درخواست “وجود دارد نژادپرستی?” این تقاضا ثابت برای اثبات این بازجویی که ما مجبور به انجام, من برای پیدا کردن آن طاقت فرسا است. و گاهی اوقات من آن را تا آنجا که من اعتقاد دارم که آموزش و پرورش عمومی است که به خودی خود کمی مفید است. این تنها راه برای تعامل با, اما این چیزی است که می تواند مفید باشد به خصوص در زمان هایی از این دست.

اما آنچه که من را ببینید در حال حاضر و که در آن من گرفتن انرژی از, و چرا من پیدا کردن این در واقع واقعا نیرو در این زمان است که جوان مردم سیاه و سفید فوق العاده پرشور فوق العاده شجاع خطر جان خود را در زمینه COVID-19 به خارج در خیابان به تقاضای چیزی جدید. پس از آن نه تنها در مورد نامگذاری و توضیح نژادپرستی بارها و بارها آن را مردم خواستار چیزهایی مانند defunding پلیس هل دادن پلیس از مدارس یک تحول اساسی در چگونه ما در واقع حاکم بر جامعه ما است. من هم از دیدن این باور نکردنی انرژی و حس کنجکاوی 18 ساله ناگهان برای اولین بار در سازماندهی تظاهرات که مایل به یادگیری در مورد تاریخچه برده داری [و] تبعیض نژادی در کانادا و تصمیم به حرکت به عمل است. به همین دلیل انتخاب من برای تعامل انرژی من در رسانه ها جایی که من اغلب لزوما به خیلی از خودم به آن است.

ESI EDUGYAN: ‘وزن تغییر نیست باید استراحت بر دوش مردم سیاه و سفید’

س: Syrus ما می دانیم که مردم در مقایسه با نسبت جمعیتی در زندانهای ما در مقایسه با نسبت جمعیتی در بازداشتگاه های اداره مهاجرت در کانادا. اما اینها برخی از مهمترین مکان های مخفی در جامعه ما در کانادا است. چگونه انجام شما و دیگران را به مبارزه مردم سیاه و سفید در داخل این دیوار در پشت این قفس که در آن دولت نمی خواهند ما را به دیدن آنچه در جریان است بیشتر قابل مشاهده?

S. M. W.: آره وجود دارد این است که این عمل از ناپدید شدن مردم از طریق قرار دادن آنها را به زندان اردوگاه ها و زندان ها. مردم در حال حذف از جوامع خود آنها حذف شده از خانواده های آنها در حال حذف از خود پشتیبانی شبکه. این است که استراتژی دولت این است که بخشی از آنچه در نظر گرفته شده است به اتفاق می افتد.

برای هر داستان است که ما را در این خبر از یک کسی که کشته شده توسط پلیس تعامل است که می رود اشتباه وجود دارد دیگران بی شماری که در آن وجود ندارد مرگ و میر در آن لحظه اما فرد هنوز گرفته به دور از جامعه خود. آنها زندانی. آنها ممکن است فوت کرده اند اما آنها در حال دور فرستاده گاهی اوقات برای زندگی, برای چیزهایی که افراد دیگر را به اتهام شاید 18 ماه. وجود دارد بسیار نامتناسب صدور حکم عمل است که باعث می شود مطمئن شوید که مردم سیاه و سفید را طولانی تر از صدور باید امنیت بالاتر رتبه بندی.

ما نیاز به تقاضا است که اول از همه زندانها بخشی از جوامع ما و زندانیان بخشی از جوامع ما. من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که اتفاق افتاده است زمانی که آنها نقل مکان کرد همه از همین زندان به جنوب بازداشتگاه بود [حذف] این فرصت را برای ما به در تماس با زندان برای مردم را به انجام سازماندهی و فعالیت. و این یک استراتژی مناسب است ؟ اما ما به مبارزه ادامه خواهد داد و ما همچنان می گویند حقوق زندانیان برای همه رایگان همه آنها را.

Black Lives Matters protesters in Toronto demanding justice for Regis Korchinski-Paquet (Carlos Osorio/Reuters)

سیاه زندگی مسائل معترضان در تورنتو خواستار عدالت برای Regis Korchinski-Paquet (کارلوس Osorio/فردا نیوز)

س: COVID-19 pandemic به عنوان ذکر شده در حال حاضر در این بحث قرار داده است بسیاری از غیر شهروند هائیتی پناهجویان در معرض خطر به عنوان کار می کنند در دراز مدت مراقبت از خانه. ما می دانیم که حمایت شخصی کارگران و پرستاران در سراسر انتاریو و کبک در حال نامتناسب و دیگر racialized مردم است. با تمام چیزهای دیگر را که به صورت سیاه و حقوق و بقای مردم در اطراف ما به خاطر صحبت کردن در مورد این ایده از یک حد نرمال و یا برگشت به حالت عادی. من فقط می خواهم خود واکنش رابین به این ایده که ما می توانیم یا باید بازگشت به حالت عادی پس از این همه گیر فروکش.

R. M.: این COVID-19 همه گیر است واقعا در معرض عملکرد جامعه ما است. بنابراین من فکر می کنم وجود دارد را یک دلیل بسیار قوی است که ما شاهد این نوع از تظاهرات ما در حال حاضر شاهد هستیم [و] آن را دقیقا در مورد بازگشت به حالت عادی. آنچه که ما شاهد آن هستیم نه تنها پاسخ به یک بحران حال حاضر, اما به یک تاریخی بحران به embeddedness نژادی و خشونت اقتصادی است که واقعا بخشی از تاسیس این جامعه است. ما شاهد یک حساب با میراث برده داری و میراث استعمار است که هنوز رتبهدهی نشده است به طور معنی داری خطاب. آنچه ما واقعا شاهد یک فوریت به خصوص با افراد جوان [نه] برای بازگشت به تیم SWAT حملات سومالی بیش از پدربزرگ و مادربزرگ با جرم و مواد مخدر به عنوان مثال امتناع از پذیرش وضعیت موجود دیگر هیچ. ما شاهد پژواک از تظاهرات رخ داده است که چند سال پیش رخ داده است که در دهه 1990 رخ داده است که در 1960s. این یک مبارزه است.

س: من شده فکر کردن در مورد کلمات و افکار مردم سیاه و سفید است که الهام بخش من است و به من قدرت در این لحظه و به من کمک کند به خواب. جیمز بالدوین به پایان رسید آدرس خود را در آن بسیار معروف بحث او تا چند سال پیش در انگلستان در برابر William F. Buckley [است که] وجود دارد به ندرت هر گونه امید برای رویای آمریکایی به این دلیل که افرادی که رد مشارکت در آن را حضور خواهد خراب کردن آن. و اگر که اتفاق می افتد این است که یک لحظه بزرگ برای غرب است. بنابراین من فکر می کنم جیمز بالدوین می تواند پیش بینی کرده اند این خودرو در آتش این ساختمان در آتش و مردم روشنایی آتش در قلب خود را به امتحان کنید و تغییر دهید.

I. W.: چیزی واقعا آرام و عمیق در مورد دیدن بالدوین نبوت به ثمر نوع آخرتی کار خارج از منطق است. او همیشه خوش بینانه اما [او پیش بینی] clear-eyed واقعیت و در حال حاضر ما آن را فقط به نوع اتفاق می افتند.

دزموند کول: ‘کانادا اصرار دارد که تعجب خود را نژاد پرستی’

E. E.: شما می دانید دزموند من به تازگی به پایان رسید خواندن کتاب خود را و من فقط خیلی از این داستان پلیس که نمی توانید به طور گسترده ای گزارش شده است; از صاحب گالری که به نوعی مورد آزار و اذیت توسط پلیس برای ماه ها و ماه ها تا زمانی که به پایان رسید با او بودن tasered در کف خود را گالری در مقابل از دوستان که تا به حال جمع آوری شده برای باز کردن. من بسیار شگفت زده شده داستان از شش سال که مدرسه به نام پلیس بود چرا که او رفتار در یک نقل قول از خشونت مد. و او [بود] دست به دستبند. این نوع بسیار چشم باز داستان است که شما متوجه است که این سیستم واقعا واقعا شکسته.

و من شده فکر کردن زیادی در مورد چگونه ما موسسه تغییر است که ماندگار است. و پس از خواندن این داستان و تفکر راه من را از طریق همه چیز واقعا این چیزی است که برای شروع به اتفاق می افتد در درجه مدارس. ما نیاز به آموزش همه دانش آموزان در مورد سیاه و سفید تاریخ نه فقط در تاریخ راه آهن زیرزمینی اما تاریخچه برده داری در این کشور; تاریخ آخرین جوانان غرب در مبارزات انتخاباتی که در آن دولت کانادا دعوت مردم از سوی ایالات متحده و افزایش جمعیت زمین و زمانی که آنها دریافت یک هزار رهایی بردگان از اوکلاهما وجود دارد یک کمپین برای جلوگیری از این نوع از مهاجرت به دلیل بود که در تمام آنها که می خواستم homesteading زمین. من زندگی در بریتیش کلمبیا و ما ریشه های عمیق دارد و در جزایر خلیج فارس. [وجود] یک جمعیت قابل توجهی از مردم در نمک بهار جزیره به عنوان مثال, و این چیزی است که به طور گسترده ای شناخته شده است. منظورم این است که شما بگویید مردم در مورد این و آنها را کاملا شوکه کرد.

س: به پایان این شب من می خواهم به درخواست هر یک از شما چگونه ما افتخار خاطرات و زندگی سیاه بومی دیگر racialized مردم عجیب و غریب و ترانس مردم زندگی با معلولیت افرادی که لازم نیست به اندازه کافی به غذا خوردن ؟ این مبارزه است که در مورد unseating راحت و درخشان نور برای کسانی که اصلا افتخار حفاظت و ایمنی در حال حاضر. چگونه ما افتخار زندگی کسانی که ما سوگواری و کسانی که ما را در خیابان برای مبارزه با?

E. E.: من فکر می کنم ما حاضر به اجازه دهید آنها را فراموش نخواهد شد. ما نگه داشتن بحث در مورد آنها. ما را از رفتن به خیابان. ما در مورد آنها بنویسید. شما حاضر به اجازه فراموش کردن وجود دارد. شما حاضر به اجازه دهید آن را واقعا خاموش کردن این افراد است. این بسیار مهم است برای نگه داشتن بحث زنده نگه داشتن گفتن نام خود را. هنگامی که ما فراموش می کنیم و یا اجازه می دهد خودمان را به جمعی فراموش نکنید که زمانی که ما اضافه کردن یک نام دیگر را به فهرست درست است ؟

س: ایان, من به شما بعد.

I. W.: Desmond من نمی دانم. من آرزو می کنم من می توانم چیزی کمی بیشتر امیدوار به ارائه حق در حال حاضر. اما من صادقانه نمی دانم.

س: این درست است. این یک واکنش است که من فکر می کنم بسیاری از ما می تواند مربوط به. رابین آیا دوست دارید پیش بروید ؟

R. M.: اطمینان حاصل کنید. من فکر می کنم که هر زمان که من نیاز به کلمات به زمین خودم را در آنچه در آن به معنی مسئول به کسانی که دزدیده شده است از ما به کسانی که بسیاری از زندگی شده اند که بی دست بی نابود خشونت دولتی در این کشور [و] در سراسر جهان, من نیاز به زمین خودم را در کلمات دیگران [از] دیگر نسل از آزادی مبارزه می کند. که تداوم مبارزه چیزی است که زمینه را من حداقل.

بنابراین من paraphrasing آزادانه کلمات Assata Shakur که می گوید: این وظیفه ما است که به مبارزه برای آزادی [و] آن است که وظیفه ما را به نفع خود. ما باید عشق و احترام به یکدیگر است. ما که چیزی برای از دست دادن اما ما زنجیر. به من که واقعا قطاری از جوهر از وظیفه در این لحظه و این وظیفه است که ما همیشه باید نه تنها به مرده اما برای کسانی که هنوز با ما به طوری که ما می توانیم نگه داشتن آنها را با ما.

س: Syrus در نهایت.

S. M. W.: من فکر می کنم که ما به یاد داشته باشید آنها را نگه دارید و بر روی آنها—ما می گویند نام خود را, ما مطمئن شوید که نام آنها آشنا در دهان ما و پس از آن ما در مبارزه مثل جهنم را به مطمئن شوید که وجود دارد نه یک شخص بیشتر از ما گرفته شده. من فکر می کنم از اجداد ما که فرزندان خود را از آنها گرفته بودند که بار روی کار برده اردوگاه تمام آن لحظات که در آن آنها خواهد بود دعا و امیدوار است که فرزندان و یا نوه بزرگ خواهد بود به دنیا آمد رایگان. ما در میانهی شب کاملا تکمیل است که روند رهایی و من قصد دارم به مبارزه مثل جهنم را به مطمئن شوید که ما انجام می دهیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de